Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian mustasukkainen? Mieheni yrittää tehdä mustasukkaiseksi. :/

Vierailija
17.05.2024 |

Mieheni yrittää tahallaan tehdä minua mustasukkaiseksi. Hän saattaa keskustelun lomassa sanoa että onpas hyvännäköisiä naisia, onpas hyviä perseitä tai onpas timmi vartalo urheilijanaisella. Olen sanonut hänelle ettei nuo kommentit tunnu hyvältä, hänen vastaus on että ei ole tarkoitus loukata. Mutta silti hän niitä sanoo. Tuntuu että itsetuntoni on tässä parisuhteessa vähän kerrassaan musertunut. Olen omasta mielestäni ihan kaunis ja viehättävä nainen, eikä minulla aiemmin ole ollut mitään ongelmia ulkonäön tai itsetunnon suhteen. Nyt vaan hiljattain havahduin siihen, että tämä parisuhdehan on syönyt itsetuntoni ihan olemattomiin. Parisuhteen pitäisi vahvistaa itsetuntoa, mutta minulla se on sitä vaan musertanut. En tiedä olenko vaan yltiömustasukkainen, mutta sellaiseksi olen tässä ainakin pikkuhiljaa tullut noiden kommenttien myötä. Sitten hän usein suuttuu siitä, kun minä sanon vastaan niihin kommentteihin. Miksi mies sanoo näin naiselle, jota hän väittää rakastavansa yli kaiken? En tiedä enää olenko minä tässä se supermustasukkainen ylireagoija.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selitin miehelle kuin lapselle että kuule tuollaiset ajatukset sanotaan pään sisällä eikä ääneen, että opettele käyttäytymään. Loppui sitten hänen pelleily kun väheksyin. Yritti tosiaan saada jotain mustasukkaisuutta aikaiseksi.

Vierailija
22/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmejä perseitä on ilo katsella. Kun näkee hienon auton, silloin kehuu sitä ja samalla miettii, että minkälainen se on ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelet sadistin kanssa. Tiedät kyllä mitä pitää tehdä.

Vierailija
24/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuosta pitäisi olla mustasukkainen. Mieheni tekee samaa välillä, mutta yleensä olen asiasta samaa mieltä. Jos joku on tiimissä kunnossa, niin on se sitä minunkin mielestäni. Silmä lepää hyvänäköisissä ihmisissä. Kyllä minäkin saatan kommentoida komeita miehiä tai ainakin seurata.

Huom. olemme olleet yhdessä 20 vuotta. Itse en todellakaan ole timmikuntoinen, sen sijaan mies on ok kunnossa

Vierailija
25/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tuo on autismin piirre jos jatkaa vaikka sanoo ettei oo ok.

Vierailija
26/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän itse väittää minua autistiksi.

Vierailija
27/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene juttuun mukaan? Totea sama, että totta, on kyllä upea kroppa tai kivat tissit. Harva mies kuuntelee sitä, miten naisensa ihailee muita naisia, siinä kun herää epäilys.

Lopeta mustasukkaisena oleminen, ole kuin äijät! Illalla voi sängysssä muistella sitä kiinteäkroppaista naista, joka nähtiin.

Vierailija
28/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene juttuun mukaan? Totea sama, että totta, on kyllä upea kroppa tai kivat tissit. Harva mies kuuntelee sitä, miten naisensa ihailee muita naisia, siinä kun herää epäilys.

Lopeta mustasukkaisena oleminen, ole kuin äijät! Illalla voi sängysssä muistella sitä kiinteäkroppaista naista, joka nähtiin.

No eipä tunnu luontevalta omalle toiminnalleni tuollainen.

Vierailija
29/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän itse väittää minua autistiksi.

Tuota taas sanotaan kaasuvalottamiseksi. Käännetään asiat päälaelleen ja syytetään toista siitä mihin on itse syyllistynyt.

Vierailija
30/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kommentit on sulta pois? Ootko 15v?!

Et nyt varmaan itsekään ole sitä mieltä, että miehesi on maailman ainut hyvännäköinen mies. Eikä se ole mitenkään pois sun mieheltä.

Ei rakastaminen tarkoita sitä, että pitää toista maailman ainoana hyvännäköisenä.

Hyvännäköisiä ja seksikkäitä ihmisiä on paljon ja voit itsekin olla sellainen yhtä aikaa muiden kanssa.

Kasva aikuiseksi ja ymmärrä, että mustasukkaisuus ajaa miehesi pois. Jos haluat pitää hänet, luovut mustasukkaisuudesta.

Voithan itsekin alkaa sanomaan vastaavia kommentteja muista miehistä. Katso miten miehesi reagoi.

Vierailija
31/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuosta pitäisi olla mustasukkainen. Mieheni tekee samaa välillä, mutta yleensä olen asiasta samaa mieltä. Jos joku on tiimissä kunnossa, niin on se sitä minunkin mielestäni. Silmä lepää hyvänäköisissä ihmisissä. Kyllä minäkin saatan kommentoida komeita miehiä tai ainakin seurata.

Huom. olemme olleet yhdessä 20 vuotta. Itse en todellakaan ole timmikuntoinen, sen sijaan mies on ok kunnossa

Taas tämmöinen joka ei voi ymmärtää että jotain toista joku asia voi haitata vaikka juuri sinua se ei häiritse. Silläkin on merkitystä että ilmeisesti ap:n mies tekee tätä tahallaan, ärsyttämistarkoituksessa toisin kuin ilmeisesti sinun miehesi.

Vierailija
32/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo aina on hyvä asia alentua samalla tasolle kiusaajan kanssa...sillähän se parisuhde paranee eikä minkäänlaista nokittelua ja katkeruutta pääse syntymään...eiku.

Vierailija
33/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#decentermen #4bmovement, miksi? Moni mies myöntää henkisen väkivallan käytön. Mieti ite. Deittiapeissa alkaa olemaan enempi miehiä. Tammikuun alusta Amerikan pään Tinderissä havaittiin 10% lasku naisten osalta. Bumble joutuu kerjäämään naisia pitääkseen miehet linjoilla. Älä välitä yhteiskunnallisesta paineesta. Sun hyvinvointi menee edelle. AINA

Vierailija
34/58 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne kommentit on sulta pois? Ootko 15v?!

Et nyt varmaan itsekään ole sitä mieltä, että miehesi on maailman ainut hyvännäköinen mies. Eikä se ole mitenkään pois sun mieheltä.

Ei rakastaminen tarkoita sitä, että pitää toista maailman ainoana hyvännäköisenä.

Hyvännäköisiä ja seksikkäitä ihmisiä on paljon ja voit itsekin olla sellainen yhtä aikaa muiden kanssa.

Kasva aikuiseksi ja ymmärrä, että mustasukkaisuus ajaa miehesi pois. Jos haluat pitää hänet, luovut mustasukkaisuudesta.

Voithan itsekin alkaa sanomaan vastaavia kommentteja muista miehistä. Katso miten miehesi reagoi.

Ihan todella järkevää kommentointia

Vierailija
35/58 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämmöinen joka ei voi ymmärtää että jotain toista joku asia voi haitata vaikka juuri sinua se ei häiritse. Silläkin on merkitystä että ilmeisesti ap:n mies tekee tätä tahallaan, ärsyttämistarkoituksessa toisin kuin ilmeisesti sinun miehesi.

Tämä just.

Vierailija
36/58 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mies kehuisi toisten naisten vartaloa niin minä jättäisin miehen. Se ei vaan sovi parisuhteessa että mies kehuu toisia naisia. Tuo on tahallista loukkaamista eikä miehesi ymmärrä parisuhteen merkitystä on kai liian tyhmä ymmärtämään koska sillä ei ole tunteita sinua kohtaan. Jos mies tuntee rakkautta naista kohtaa niin miehen pitää tehdä kaikkensa ettei loukkaa naista ja tuo on todellakin törkeää loukkaamista.

Vierailija
37/58 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun mies kehuisi toisten naisten vartaloa niin minä jättäisin miehen. Se ei vaan sovi parisuhteessa että mies kehuu toisia naisia. Tuo on tahallista loukkaamista eikä miehesi ymmärrä parisuhteen merkitystä on kai liian tyhmä ymmärtämään koska sillä ei ole tunteita sinua kohtaan. Jos mies tuntee rakkautta naista kohtaa niin miehen pitää tehdä kaikkensa ettei loukkaa naista ja tuo on todellakin törkeää loukkaamista.

No en nyt tiedä onko ihan näinkään. Onko tuo nyt niin vaarallista, että ihan jättää pitäisi? Tuskin.

Vierailija
38/58 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette sitten naimisiin sokean kanssa niin ei voi sanoa mitaan milta joku nayttaa. Ai niin - sitten voi valittaa etta mies kapeloi toisia naisia ......

Vierailija
39/58 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut miehet luulee, että jos alistaa ja haukkuu tarpeeksi niin nainen luulee ettei enää kelpaa kenellekään ja jää. Sellaisen suhteen jälkeen sitä helposti käykin niin että, koska itsetunto on maassa ja muutenkin rikki ei enää edes halua suhdetta. Sen takia kannattaisi lähteä ajoissa huonosta suhteesta.

Vierailija
40/58 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, outoa. Sano, että lähtee niiden naisten perään, jos sinä et riitä hänelle sellaisena kuin olet. 

Miksi edes pitää äänen sanoa nämä asiat? Yritti siis tehdä mustasukkaiseks? Kuulostaa vaan joltain moukalta. Loukkaavaa käytöstä.

Heitä sinä sitte muista miehistä kommentteja hänelle, että ihanat lihakset, vatsalihakset ja hyvä perse jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi