Kysytkö ystäviltäsi että miten matka meni? Miten loma meni?
Yksinkertainen kysymys, niin rumaa ignoorata ja jättää kokonaan kysymättä. Tulee kateellinen vaikutelma, että ollaan muka hyviä kavereita, mutta jätetään kysymättä ja kommentoimatta toisen tärkeistä asioista.
Kommentit (26)
Meillä ns kaverit, eivät ikinä kysy. Alkanut tuntua ettei jakseta kutsua mökille tai huolehtia mitään, kun käytös on niin ala-arvoista
Me tultiin juuri matkalta ja kaksi parasta naisystävääni kysyi.
Ns äitikaverit ignoorasivat ihan täysin, samoin ns ystäväperheet, joiden kanssa ollaan joka päivä tekemisissä, eivät kysyneet yhtään mitään, mikä on meistä outoa ja epäkohteliasta.
Olisi todella outo tilanne jos minulta kyseltäis lomasta tai matkoista. Mistä kaverit olis saanu edes tietää että olen ollut lomalla. Ja jos kyselisivät niin paljonko sitä kehtais valehdella kun en halua kertoa kaikkea sitä sikailua ja pervoilua mitä lomalla oikeasti teen.
Itse en todellakaan kysele muiden lomista.
Heh, kollega antoi palautetta, että ei tykkää, kun häneltä yritetään udella hänen henkilökohtaisia asioitaan. Esimerkikkinä tästä hän antoi kysymyksen miten loma on mennyt. Ei kuulemma kuulu kellekään.
Kaikkia ei vaan voi miellyttää.
Jos olen käynyt berliinin bordelleissa pyörimässä niin en halua utelijoille tästä kertoa
Kateelliset ihmiset on ihan myrkkyä. Niin on kyllä kerskujatkin.