Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytkö ystäviltäsi että miten matka meni? Miten loma meni?

Vierailija
16.05.2024 |

Yksinkertainen kysymys, niin rumaa ignoorata ja jättää kokonaan kysymättä. Tulee kateellinen vaikutelma, että ollaan muka hyviä kavereita, mutta jätetään kysymättä ja kommentoimatta toisen tärkeistä asioista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ihmiset on ihan myrkkyä. Niin on kyllä kerskujatkin.

Vierailija
22/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ns kaverit, eivät ikinä kysy. Alkanut tuntua ettei jakseta kutsua mökille tai huolehtia mitään, kun käytös on niin ala-arvoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tultiin juuri matkalta ja kaksi parasta naisystävääni kysyi. 

Ns äitikaverit ignoorasivat ihan täysin, samoin ns ystäväperheet, joiden kanssa ollaan joka päivä tekemisissä, eivät kysyneet yhtään mitään, mikä on meistä outoa ja epäkohteliasta. 

Vierailija
24/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella outo tilanne jos minulta kyseltäis lomasta tai matkoista. Mistä kaverit olis saanu edes tietää että olen ollut lomalla. Ja jos kyselisivät niin paljonko sitä kehtais valehdella kun en halua kertoa kaikkea sitä sikailua ja pervoilua mitä lomalla oikeasti teen.

Itse en todellakaan kysele muiden lomista.

Vierailija
25/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kollega antoi palautetta, että ei tykkää, kun häneltä yritetään udella hänen henkilökohtaisia asioitaan. Esimerkikkinä tästä hän antoi kysymyksen miten loma on mennyt. Ei kuulemma kuulu kellekään. 

Kaikkia ei vaan voi miellyttää. 

Vierailija
26/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen käynyt berliinin bordelleissa pyörimässä niin en halua utelijoille tästä kertoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi