Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysytkö ystäviltäsi että miten matka meni? Miten loma meni?

Vierailija
16.05.2024 |

Yksinkertainen kysymys, niin rumaa ignoorata ja jättää kokonaan kysymättä. Tulee kateellinen vaikutelma, että ollaan muka hyviä kavereita, mutta jätetään kysymättä ja kommentoimatta toisen tärkeistä asioista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ns. haterit eivät kommentoi Facessa eivätkä livenä meille ainakaan just mitään. 

Kohteliaat ja kivat perheystävät ovat laittaneet meille viestejä että Tervetuloa Suomeen, ihanan näköinen matka jne

Vierailija
2/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut "äitiystävät" eivät milloinkaan kysy tai kommentoi mitenkään. Eivätkä koskaan tykkää esim. somejulkaisuista. Olen tulkinnut tämän jonkinlaisena kateutena tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut "äitiystävät" eivät milloinkaan kysy tai kommentoi mitenkään. Eivätkä koskaan tykkää esim. somejulkaisuista. Olen tulkinnut tämän jonkinlaisena kateutena tms.

Mulla ihan sama tilanne! Meillä myös ns äitiystäväryhmä. Kaikki näkevät että lapsemme, ovat olleet ihanalla matkalla, niin kukaan, ei kukaan voi toivottaa että kaunista ja hyvää matkaa teille, tai olipas upeaa. On selvästi kateutta, kun omia asioitaan vatkaavat siellä.

Olenkin miettinyt, että sanan ystävä voi poistaa. Enää äitiryhmä kyseessä 

Vierailija
4/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes uskalla kaikille kertoa että lomailen ulkomailla. Helpompi olla enkä halua brassailla.

Vierailija
5/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloja tuollaiset jotka eivät kysy ja huomioi 

Vierailija
6/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö ystävältäsi mitä teet tap p a ja laitoksessa työk ses si.

Vierailija
7/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kuunnella kavereita. Kun tuntee ihmisen jolla on ollut vaikeaakin, ja sitten on innoissaan vaikka matkasta, olen iloinen. 

Onneksi ikä on opettanut ettei huonoja kavereita tarvi. Huonot ei osaa iloita muiden kanssa vaan yrittää päinvastoin lannistaa. Niitä ei kaivata.

Vierailija
8/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikilta rakkailtani kyselen. Ja he minulta. Mitä ihmettä varten minä kenenkään some-päivityksiä lähtisin kommentoimaan? Eihän some-oleminen ole oikeaa elämää. 

Vierailija
9/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, vaikka välttämättä ei kiinnosta tippaakaan. Kuuluu hyviin tapoihin

Vierailija
10/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kun menee kysymään, tulee se hirveä monologi siitä matkasta.

Vierailija
11/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy, koska ihmiset paasaavat lomistaan ja matkoistaan ilman kysymistäkin.

Vierailija
12/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn ja saan hyviä vinkkejä omille lomille. Ne jotka ei missään käy itsekään ei kysy.

Vierailija
13/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan kohteliaisuudesta. Pääsääntöisesti mua ei kyllä vastaus kiinnosta, mutta eipä se ole multa poiskaan, jos joku vähän reissuistaan höpöttää.

Vierailija
14/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kysyä kyllä jotain tuollaista, tai "oliko kiva reissu" tms. Tarkoituksena siis se, että kaveri voi sitten vapaasti kertoa lomamatkastaan, mitä haluaa.

En kyllä mitään kateusteorioita vetäisi niidenkään kohdalla jotka eivät kysele. Kaikkia ei vain yksinkertaisesti kiinnosta.

Vierailija
15/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy matkoilla siksi, että aiheuttaisin kateutta tai siksi että saisin huomiota. Jotkut vissiin käy. 

Vierailija
16/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty! Kiinnostaa aina kuulla mitä reissuissa on tehty! Jos se kuulostaa ihanalta niin voi itekin mennä joskus

Vierailija
17/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kysy ikinä, kun minua ei kiinnosta. Kateudesta ei ole kyse ollenkaan. Teen itsekin matkoja, mutta harva niistä edes tietää, kun en kylillä huutele. On vain todella puuduttavaa joko puhua tai kuunnella matkakertomuksia jos toinen tai itse ei ole ollut mukana kokemassa sitä. Kiinnostus totaalinen 0. Enkä pokkuroi kohteliaisuudesta, enkä todellakaan laittele mitään tykkäyksiä. Lol. Kaikki tykkäykset on aikuisten hiekkalaatikkoleikkejä. "Toi ei leiki mun kaa, kyyneleet".

Vierailija
18/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kysy ikinä, kun minua ei kiinnosta. Kateudesta ei ole kyse ollenkaan. Teen itsekin matkoja, mutta harva niistä edes tietää, kun en kylillä huutele. On vain todella puuduttavaa joko puhua tai kuunnella matkakertomuksia jos toinen tai itse ei ole ollut mukana kokemassa sitä. Kiinnostus totaalinen 0. Enkä pokkuroi kohteliaisuudesta, enkä todellakaan laittele mitään tykkäyksiä. Lol. Kaikki tykkäykset on aikuisten hiekkalaatikkoleikkejä. "Toi ei leiki mun kaa, kyyneleet".

Ai niin joo, en myöskään kehu vaatteita, uusia silmälaseja tai kampaajalla käyntiä, enkä huomaa jos joku on laihtunut/lihonut. Nekään ei minua kiinnosta.

Vierailija
19/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta olla kysymättä!!! Todella 

Vierailija
20/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pysy meidän reissujen perässä. Tulee matkailtua niin paljon. En kysy, enkä oleta kenenkään muunkaan kyselevän lomista ja reissuista.