Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan naurattaa joka kerta kun tormaan yhteen juuri vauvan saaneeseen paalle kolmikymppiseen jolla primitiiviset reaktiot vauhdissaan: pelkaa etta joku syo hanen vauvan ym.

Vierailija
26.01.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epävarma äitee hän onkin.

Vierailija
2/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mäkin tunnen näitä päälle kolmenkympin olevia esikoisen saaneita jotka on ylihysteerisiä vaavinsa kans, yks tapaus puki lapselle sisävaatteita: oli body, potkarit, velourhaalari, vanuhaalari, lapaset, villasukat, kypärälakki sekä kaiken komeutena villapipo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille oman pienokaisen hyvinvointi on maailman tärkein asia. Eikö se saisi olla? Eikö ole parempi että huolehtivat lapsistaan vaikka sitten ylihuolehtimalla? Eikö näitä kamalia lapsentappo- ja kidutusuutisia ole saanut kuulla viime päivinä ihan tarpeeksi - ja te nauratte äideille jotka pitävät hyvää huolta lapsistaan? Nyt voi kyllä sanoa että HANKKIKAA ELÄMÄ!

Vierailija
4/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joille oman pienokaisen hyvinvointi on maailman tärkein asia. Eikö se saisi olla? Eikö ole parempi että huolehtivat lapsistaan vaikka sitten ylihuolehtimalla? Eikö näitä kamalia lapsentappo- ja kidutusuutisia ole saanut kuulla viime päivinä ihan tarpeeksi - ja te nauratte äideille jotka pitävät hyvää huolta lapsistaan? Nyt voi kyllä sanoa että HANKKIKAA ELÄMÄ!

Vierailija
5/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukea sille sisätiloihin monta vaatekerrastoa....olen myös kuullut että liian luumaksi puettu vauva voi olla yksi tekijä kätkytkuolemaan

Vierailija
6/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ja sit tämä äityli ihmetteli et miks se kullanmuru parkuu...tuputti tuttipulloa ihan koko ajan... siis oltiin pari tuntia kylässä ja koko sen ajan se syötti... mä sit varovasti vihjailin et onkohan sillä sit vaatteita liikaa niin tää äiti alkoi mulle luennoimaan kuin vastasyntyneet on tottunu siihen kohdun lämpöön ja tarvii siks vaatteita. no liika on liikaa mut lähimpä sit aika pian kotiin ku ei jaksanu kuunnella pikkuraukkaa...

Vierailija
7/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehoo se et ottaa housut pois ja antaa varpaiden tuulettua :) johan rauhoittuu... ja itse olen nyt ylihysteerinen etten vaan pue vauvalle liikaa :) (mutta ei tietenkään liian vähääkään)

Vierailija
8/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juu ja sit tämä äityli ihmetteli et miks se kullanmuru parkuu...tuputti tuttipulloa ihan koko ajan... siis oltiin pari tuntia kylässä ja koko sen ajan se syötti... mä sit varovasti vihjailin et onkohan sillä sit vaatteita liikaa niin tää äiti alkoi mulle luennoimaan kuin vastasyntyneet on tottunu siihen kohdun lämpöön ja tarvii siks vaatteita. no liika on liikaa mut lähimpä sit aika pian kotiin ku ei jaksanu kuunnella pikkuraukkaa...

Vierailija
9/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lukekaa siit aikaisemmasta mitä kaikkee tällä kullanmurulla oli tupattu päälle!!!!

Vierailija
10/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juu mäkin tunnen näitä päälle kolmenkympin olevia esikoisen saaneita jotka on ylihysteerisiä vaavinsa kans, yks tapaus puki lapselle sisävaatteita: oli body, potkarit, velourhaalari, vanuhaalari, lapaset, villasukat, kypärälakki sekä kaiken komeutena villapipo...

Vierailija
11/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika harvinaisia. Tilastojen mukaan on todennäköisempää että vauva kuolee synnytyksessä kuin kätkytkuolemassa, joten paljonpa siihenkään voi itse vaikuttaa.

Vierailija
12/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut siitä,että osasyy kätkytkuolemaan on liian kuumaksi puettu/peitelty vauva

Vierailija
13/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyksi niihin on oletettu tuo liika lämpö ja mahallaan nukkuminen.. näin oon jostain kuullu...

Vierailija
14/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tässä tapauksessa olikin hassua et silloin oli syyskuu... ja kaikki varmaan muistamme kuinka lämmintä oli... toisilla oli t-paidat...

Vierailija
15/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sehän tässä tapauksessa olikin hassua et silloin oli syyskuu... ja kaikki varmaan muistamme kuinka lämmintä oli... toisilla oli t-paidat...

Vierailija
16/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyskuu vuonna 2006! ei ollu kylmä kun kaikilla oli t.paidat!!! eikö se kerro mitään ..haenko rautalankaa???

Vierailija
17/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ei halua ees ymmärtää mitä selitän... no ei se mitään... kävi silti sääliksi se lapsukainen... kuulin kyllä et se nainen ois jo " oppinu" lastenhoidostakin jotain, oli kai alkuhapuilua...

Vierailija
18/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenki mut eiköhän liika oo liikaa... vai laittaisitko itse lapsellesi hellesäällä em. varusteet?

Vierailija
19/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai lapselle pitää vaatteita laittaa mut vain riittävästi...ku ei itelläkää oo kiva kuumissaan olla.

Vierailija
20/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehti n.2 tunnin ajan.