Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tappelu päällä, mies ei tykkää että käyn tällä palstalla!

Vierailija
26.01.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pahinta tässä taitaa olla se, että meidän miehet taitaa olla ihan oikeessa. Alkaa häiritä normaalia arkea tää surffailu.. ja hukkaanheitettyä aikaahan tää oikeesti onkin... Kun vain osaisi irrottautua tästä koneelta..

Vierailija
2/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo että täällä on kouluttamattomia ja yksinkertaisia ihmisiä.

Siksipä käyn vaan täällä töissä ollessani tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän onkin pahinta mitä netistä löytyy!? Heh, hassu mies ap:lla.

Vierailija
4/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä tyhmiä työttömiä yh-äitejä palsta täynnä.. Näillä sanoilla siis mieheni kuvaa tätä.

Itselleni kyllä terapiaa kun piipahdan täällä noin 2x viikossa =)

Vierailija
5/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ett löytyyköhän luurankoja kaapista =O

Vierailija
6/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mun kannata täälä pyöriä koska olen sitten täälä käynin jälkeen vähän allapäin. Siis itsekkin tiedostan asian että tämä palsta ei ole mulle hyväksi. Kun raskaana ollessa löysin tämän paikan niin tunteet kun oli pinnassa niin saatoin kotona itkua tihuttaa kun mies tuli kotiin kun olin lukenut jostain pettämisestä :) En suosittele kyllä kenellekkään tätä palstaa koska meno on rakaa ja todella suvaitsematonta. Kukaan ei koskaan tue tai kannusta toista vaan aina jokaiseen alotukseen tulee ilkeilyä ja panettelua.

Vierailija
7/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti mä inhoon tietä pikkuaivoja, mutta onhan tää hupasaa ajankulua.

Vierailija
8/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjalta kuulostaa, että joku oikein itkeä tihrustaa näiden juttujen takia.

Itse olen saanut palstalta kannustusta, vastauksia lukuisiin askarruttaviin asioihin, hyviä vinkkejä moneenkin asiaan ym.

Koskaan en ole itkenyt. (Tai nyt valehtelen, pari kertaa on kyyneleet valuneet jotain tosi surullista kertomusta lukiessani. Kuten esim. lapsensa menettäneen äidin vuodatus.) Mutta siis kenenkään ilkeyden takia en ole itkenyt, sellaiset eivät itketä, korkeintaan hämmästyttää joidenkin ihmisten kannanotot.

Sen sijaan monet kerrat olen nauranut vedet silmissä (väsyneenä ehkä) hervottomia juttuja. Mieskin joskus kysyy, että mitä sinä taas hekotat. Joskus pyydän hänetkin lukemaan jotain tosi hauskaa ketjua. Tosin hän ei niitä ihan aina käsitä.

Vierailija
9/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erityisesti pitää siitä että mun arvostus häntä kohtaan on kasvanut suuresti kun olen jo vuosia lukenut näistä JSSAP-miehistä...

Vierailija
10/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Mici-55

Vierailija
11/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammoilla on itseänsä älykkäämmät miehet! ;)

Vierailija
12/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakotettu elämään 24/7 jonkun toisen saneleman rytmin mukaan eikä aikuista juttuseuraa välttämättä ole tarjolla - ainakaan näin aitoa. Täältä saa suorat vastaukset.

Vierailija
13/13 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kenties ensin saatava riita päätökseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme