Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten autat 80+ vanhempiasi?

Vierailija
16.05.2024 |

Mitä yhteiskunnan apua saavat jos saavat? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Onneksi ei tarvinnut nähdä sitä päivää, että olisivat noin vanhoja ja muiden avun tarpeessa. Molemmat kuolivat ennen eläkeikää.

Onpa kiva. Toivottavasti sinulle käy yhtä hyvin!

Noo.... Eri mutta on tuossa pointtinsa. Nimimerkillä syanidikapselista haaveileva iäkkäitä  omaisiaan hoitava. Siis itselle aikanaan.

Vierailija
22/25 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Onneksi ei tarvinnut nähdä sitä päivää, että olisivat noin vanhoja ja muiden avun tarpeessa. Molemmat kuolivat ennen eläkeikää.

Kiitos. Samaa toivon minäkin. Senverran pitempään olen elänyt, että puoli vuotta olen ehtinyt olla eläkkeelläkin. 80-vuotta olisi kylläkin liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni tule toivomaan tätä. Eläkeikä nousee pitkälle vanhuuteen eikä valtiolla ole rahaa vanhustenhoitoon.

Vierailija
24/25 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuoli pari vuotta sitten. Äiti asuu kerrostalossa. Hänellä käy kolmen viikon välein siivooja, minä maksan hänen laskut, hoidetaan sisaruksen kanssa muita juoksevia asioita. Asutaan molemmat vähintään parin tunnin ajomatkan päässä äidistä. Käydään vuorotellen äidin luona noin kerran kuussa. Silloin käydään yhdessä kaupassa ja ostetaan isot ostokset. Äiti täydentää itse välillä kävellen ja välillä jokun kyydissä ruokatavaroita tarvittaessa. Hoitaa itse terveysasiansa.

Vierailija
25/25 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on kuollut mutta isä on vielä hengissä ja täysi urpo, vanhuus ei ole helpottanut sitä ongelmaa, päinvastoin. Asun samalla paikkakunnalla joten olen ajautunut vastuuseen. Muut sisarukset asuvat kauempana ja ovat pesseet kätensä ukosta. Ahdistaa. Isä vähintään soittaa lähes päivittäin ja kaataa niskaan jonkun lastin. Sisaruksia ei kiinnosta ottaa kantaa asioihin edes kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi