Onpa tuo sharmantti ja fiksun oloinen kaveri tuo keski-ikäinen Toni Nieminen!
Tuossa pippa laukan ohjelmassa Olet mitä syöt. Hyvänen aika mikä hurmuri. Paljon on mennyt eteenpäin siitä 16-vuotiaasta ihme-mäkihyppääjästä... ;) jotenkin ihan yllätti että miten se voi olla noin fiksu ja älykkään oloinen...
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erittäin pienen rasvaprosentin. SE ON VAARALLISTA!
"rasvaprosentin alarajana voidaan Pietiläisen mukaan pitää 25 prosenttia ja miehillä 13 prosenttia. "
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu panomiesten Klaaniin Rennyn ja Roope Salmisen kanssa. Ei oo toosalle eitä sanottu..
EI KUULU!
Ei ole tarvinnut väkisin, eikös noilla ole ihan tuomiokin asiasta!
Vierailija kirjoitti:
luepa seiska arkistot.............................
kuka nyt wessapaperin tasoista "lehteä"
JOS näistä supliikkimiehistä pitäisi valita jompikumpi, Jethro vai Toni, niin Toni.
Ois hetken aikaa hauskaa ja kivaa juttuseuraa.
Jehro vaan löpöttäs omiaan eikä kuuntelis.
Vierailija kirjoitti:
Niin oli hymyileväinen ja siistin näköinen, hyvin pukeutunut. Onnellinen varmaan hänen vaimonsa kun on tuollaisen aarteen saanut.
Kovin on hypellyt kukasta kukkaan.
Vai niin... Mä ajattelin aivan päinvastoin kun näin hänet Pipan ohjelmassa. Minusta hän on yäk. En osaa selventää miksi, mutta hänessä on jotain äärettömän yksinkertaista tai pölhöä. En ikinä ihastuisi tuon oloiseen mieheen.
Taitaa Toni kärsiä peräsuolen laskeumasta.
Mä en ole koskaan viehättynyt Tonista, en edes silloin teininä. Olen Tonia neljä vuotta nuorempi. Sama juttu on jonkun Di Caprion kanssa. Monet kuolasi nuoren Di Caprion perään ja mua ei kyllä kiinnostanut pätkääkään. Liian babyface mun makuun ja nykyään taas on naama ihan turvoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu panomiesten Klaaniin Rennyn ja Roope Salmisen kanssa. Ei oo toosalle eitä sanottu..
EI KUULU!
Ei ole tarvinnut väkisin, eikös noilla ole ihan tuomiokin asiasta!
Mahtaneeko Renny muna enää kovaksi muuttua?
Toni ei juuri tapaa lapsiaan edellisistä liitoista. Pienemmät alle kouluikäisiä. Toni toteaa IS:ssa, että tietääkseen asuvat Oulussa...eipä ole huolta huomisesta eikä ilmeisesti ikävöi lapsiaan.
Onpa ärsyttävä vanha ukko. Just katson ohjelmaa. Selkeästi tarvitsee psykiatria eikä Laukkaa.
päällekkäiset naisjutut ,,lasten isänä ollessaan