Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komento takaisin: Taantuma ei olekaan ohi!

Vierailija
16.05.2024 |

Teknologiayhtiö Nokia on edelleen niin iso, että sen liikkeet keikuttavat Suomen taloutta.

Eilen keskiviikkona uutisoitiin, että Suomen bruttokansantuote (BKT) kasvoi tammimaaliskuussa 0,5 prosenttia loppuvuoden lukemista, mikä tarkoittaisi taantuman päättymistä.

Nokian kaupan vaikutus BKT:hen on runsaat 0,5 prosenttia eli alkuvuoden kasvun verran, sanoo lisenssikaupan vaikutuksen huomannut Nordean ekonomisti Juho Kostiainen.

https://yle.fi/a/74-20089013

Siinä putosi pohja kokoomuksen eiliseltä mediahehkutukselta talouden loistavasta tilasta. Leuka rintaan ja  kohti uusia pettymyksiä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää puna-apinat töihin ja lopettakaa loisiminen niin talous kasvaa.

Heti kun te syöttöporsaat hommaatte firmaanne töitä joita tehdä. Liika lihonut syöttöporsas ei saa persettään sen vertaa ylös, että jaksaisi ainoan hommansa hoitaa. Lopettakaa se valtiolta tukien kuppaaminen ja alkaa tekemään itse jotain yrityksenne eteen.

Perustapa sinä syöttiläs itse se yritys ja näytä meille, miten johdat sitä millä rahalla maksat kaikki kulut ja palkkaat työväkeä! Ja mitä sanot kotona, kun voittoa ei jäänyt yhtään.

Vierailija
22/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra alkaa kuulostaa ihan Mika Aaltolalta. "Kun on niin pirun upea ja taitava ihminen, niin siitä sitten seuraa kaikkea ihanaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun te syöttöporsaat hommaatte firmaanne töitä joita tehdä. Liika lihonut syöttöporsas ei saa persettään sen vertaa ylös, että jaksaisi ainoan hommansa hoitaa. Lopettakaa se valtiolta tukien kuppaaminen ja alkaa tekemään itse jotain yrityksenne eteen.

Perustapa sinä syöttiläs itse se yritys ja näytä meille, miten johdat sitä millä rahalla maksat kaikki kulut ja palkkaat työväkeä! Ja mitä sanot kotona, kun voittoa ei jäänyt yhtään.

Yrittäjät ulisee, musiikkia korville, Matti tykkää!

-eri

Vierailija
24/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nyt viitsi perustaa mitään kun tuo paskahallitus tappoi kaiken kuluttamisen. Täysi tollohan sitä pitäisi olla jos nyt yrityksen perustaisi, kun entisetkin menee konkurssiin.

Vierailija
25/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on auringon laskun maa

Vierailija
26/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hallituksen touhu on täyttä sirkusta. Ei paljoo viitsi kattoo uutisia. Torvet!

Vierailija
27/27 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra alkaa kuulostaa ihan Mika Aaltolalta. "Kun on niin pirun upea ja taitava ihminen, niin siitä sitten seuraa kaikkea ihanaa"

Purralla kävi ylpeys lankeemuksen edellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän