Onko sulla tatskoja? Millaisia ja missä?
Multa löytyy aika monta, mm. molemmista " lapaluista" , molemmista nilkoista, kummastakin olkapäästä ja alaselästä.
Kuvat olen itse suunnitellut ja piirtänyt ja niissä on kaikissa oma symboliikkansa ja merkityksensä.
Multa löytyy mm.:
Isäni kuolinpäivä
911
Delfiini, joka merkitsee mulle toivoa
Rauhanmerkki ja rauha kirjoitettuna kiinaksi
Fenix lintu, joka symboloi mun mennyt elämää. Mä olen käynyt monta kertaa pohjalla ja noussut aina uudestaan, kuten Fenix
Ankh risti, joka symboloi ikuista elämää
Ja pari muuta pakana symbolia, jotka symboloivat mm. uudelleensyntymistä, ikuista elämää ym.
Kommentit (5)
eka on semmoinen ruusu-sydänsysteemi, toinen pikkuruinen perhonen, kolmas kiinalainen symboli jonka molemmin puolin tähdet. tarkoittaa äidin rakkautta ja tähti kummallekin lapselle. lisääkin haluaisin ja varmaan otan jossain vaiheessa. meillä on miehen kanssa semmoinen diili että jos se ostaa veneen tai moottoripyörän, niin mä saan ottaa tatuoinnin. ja jos mä nyt lopultakin saisin uuden, paremman työpaikan niin mä oon vannonut ottaa sen kunniaks tatuoinnin. :)
siinä lukee juhlakunnossa Ida, tyttöystävän nimi. Levossa näkyy vaan Ia.
New Yorkin kentällä oli vessassa musta mies, jolla oli kanssa Ia. Ujosti vilkuilin ja sama Ia se oli. Kysyin, että onko sullakin Ida niminen tyttöystävä, johon hän, että miten niin.
Mä ujosti siihen, että kun sulla on tuolla toi tatuointi.
Ei, ei kaveri sanoi. Siinä lukee: I love United States of America
nilkassa, perhonen joka nousee kohti aurinkoa, symboli siittä kuinka nousin ja nostin itseni huonosta liitosta ilman miehiä kainalosauvoina