Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla tatskoja? Millaisia ja missä?

Vierailija
25.01.2007 |

Multa löytyy aika monta, mm. molemmista " lapaluista" , molemmista nilkoista, kummastakin olkapäästä ja alaselästä.

Kuvat olen itse suunnitellut ja piirtänyt ja niissä on kaikissa oma symboliikkansa ja merkityksensä.

Multa löytyy mm.:

Isäni kuolinpäivä

911

Delfiini, joka merkitsee mulle toivoa

Rauhanmerkki ja rauha kirjoitettuna kiinaksi

Fenix lintu, joka symboloi mun mennyt elämää. Mä olen käynyt monta kertaa pohjalla ja noussut aina uudestaan, kuten Fenix

Ankh risti, joka symboloi ikuista elämää

Ja pari muuta pakana symbolia, jotka symboloivat mm. uudelleensyntymistä, ikuista elämää ym.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nilkassa, perhonen joka nousee kohti aurinkoa, symboli siittä kuinka nousin ja nostin itseni huonosta liitosta ilman miehiä kainalosauvoina

Vierailija
2/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka on semmoinen ruusu-sydänsysteemi, toinen pikkuruinen perhonen, kolmas kiinalainen symboli jonka molemmin puolin tähdet. tarkoittaa äidin rakkautta ja tähti kummallekin lapselle. lisääkin haluaisin ja varmaan otan jossain vaiheessa. meillä on miehen kanssa semmoinen diili että jos se ostaa veneen tai moottoripyörän, niin mä saan ottaa tatuoinnin. ja jos mä nyt lopultakin saisin uuden, paremman työpaikan niin mä oon vannonut ottaa sen kunniaks tatuoinnin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä lukee juhlakunnossa Ida, tyttöystävän nimi. Levossa näkyy vaan Ia.

New Yorkin kentällä oli vessassa musta mies, jolla oli kanssa Ia. Ujosti vilkuilin ja sama Ia se oli. Kysyin, että onko sullakin Ida niminen tyttöystävä, johon hän, että miten niin.

Mä ujosti siihen, että kun sulla on tuolla toi tatuointi.

Ei, ei kaveri sanoi. Siinä lukee: I love United States of America

Vierailija
4/5 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pieni sydän.

Vierailija
5/5 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän