Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten legginsit...

Vierailija
16.05.2024 |

Tietääkö naiset mitä viestiä he ehkä tahtovattaanko antavat käyttäessään tiukkoja legginssejä? Eilen naapurin rouva tuli pihalle kun olin renkaita vaihtamassa. Hän käveli kastelukannun kanssa raja-aitana olevien, viime kesänä istutettujen kuusen taimien luokse ja hymyili morjenstaessaan minua. Rouva on vähän alle 30 ja helvetin hyvän näköiset jalat ja perse. Nyt legginsit vasta paljastivat kaiken. Kävelin aidan luo ja jutellessa katselin lisää, haarojen välissä näkyi kamelinvarvas, etupainoitteinen tavara, ajattelin. Hän ei yrittänyt hurmata minua, mutta minulla pyöri vain se päässä, että minkälaista häntä olisi panna. Perhe on uskovainen ja ihmettelin, että rouvan tarkoitus ei ole hurmata naapurin vanhaa ukkoa.

Tästä tulikin mieleen, että ainakaan kaikki naiset eivät tunne, että miten tuommoinen pukeutuminen vaikuttaa mieheen. Toisaalta joku voi tietääkin ja käyttää tätä hyväkseen tehdäkseen määrätynlaisen vaikutuksen ja ehkä hakemaan kumppania panohommiin. Voiko joku nainen antaa tähän vastauksen, että onko legginsien vaikutus tiedossa? 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naiset ovat vähän säälittäviä huomion hakuisia reppanoita ikään katsomatta...

Vierailija
22/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pari viimeistä kommenttia ylipainoisilta naisilta jotka itse ei voi pitää tiukkoja legginsejä.

Kukin pukeutukoot omaan tyyliin. 

-Legginsnainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana trendi, antaa näkyä vaan👍

Vierailija
24/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hassua lukea että nuoret naiset eivät muka tajunneet miten paljon heidän vartalostaan näkyy legginseissä. Eikö ihmisillä ole peilejä ja silmiä päässä?

Vierailija
25/53 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perhe on uskovainen, sopii hyvin kuvioon että nainen pukeutuu juuri kotona seksikkäästi, miehensä iloksi ja vaatimuksesta. Hehän ovat aika seksikeskeisiä liitoissaan ja kamelinvarpaat saa ja pitää näkyä kotona, julkisesti on sitten eri juttu.

Vierailija
26/53 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hassua lukea että nuoret naiset eivät muka tajunneet miten paljon heidän vartalostaan näkyy legginseissä. Eikö ihmisillä ole peilejä ja silmiä päässä?

Ymmärrettiin kyllä, että muodot näkyvät, mutta ei tajuttu, että se herättäisi kenessäkään mitään tunteita. Itse olin varovainen, etten vilautellut paljasta pintaa, mutta itselleni omat muodot olivat niin neutraali asia, ettei tullut mieleenkään, että jotain kiinnostaisi.

Vierailija
27/53 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun näitä tiukkoja ja melkolailla paljastavia housuja on alkanut näkymään runsaasti niin väkisinkin tulee huomattua, että osalla erittäin tiukkoja housuja käyttävistä on huomattavan iso ja korostuva häpykumpu jota ei todellakaan peitellä millään tavalla ja joka oikein korostuu muusta kropasta varsinkin vaalean sävyisissä housuissa. Näyttää melkein sille kuin olisi miehen vehkeet housuissa. Jokainen tietysti pukeutuu kuten parhaaksi näkee mutta syytä tämän kaltaiselle pukeutumiselle en silti ymmärrä, ennen nämä tällaiset asut oli enemmänkin urheilua kuin itsensä esittelyä varten. 

Vierailija
28/53 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman itsekkin jotain aikoja sitten. Alkoi tuntua epämukavalta pitää tiukkoja legginssejä. Sitä paitsi ei miehetkään kulje pitkissä tiukissa boksereissa kadulla. Esim puman ja addun treeniverkkareista olen tykännyt viimeaikoina , näyttää edelleen tyylikkäältä kun stailaa paidalla ja hiuksilla hyvin :)

N.20

Vierailija
29/53 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyleggingsit on niin tavallinen vaate nykyään että en osaa enää ajatella, että sellaisten käyttämisessä olisi mitään taka-ajatusta. Sen sijaan kuitenkin salilla näkyy näitä mimmejä, jotka on pukeutuneet pyllyleggingsien lisäksi yläosaan, joka peittää about saman verran kuin bikiniyläosa. Siitä tulee selkeästi sellainen itsensä esittelyn maku. Ei kuitenkaan kannata tulkita, että pitäisin sitä jotenkin huonona asiana, päinvastoin. Kiva muistella sellaisia näkymiä jälkikäteen.

Vierailija
30/53 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja minkä herkkupyllyn taas näin 😳 oltiin samassa paikassa syömässä ja kun hän nousi hakemaan lisää niin en voinut muuta kuin tuijottaa hänen täydellisen muotoista peffaa kireissä trikoissa. Muuten oikein näpsäkkä siro aikuinen nainen. Oli niin kurvikas muotoilu että ehkä oli treenattu, ei taas hetkeen häviä verkkokalvolta

Vierailija
31/53 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole välttämättä tietoista, mutta alitajuista kyllä. Kai kaikki eläimet, ihminen mukaanlukien, haluaa antaa itsestään haluttavan vaikutelman vastakkaiseen sukupuoleen. Tai samaan sukupuoleen riippuen suuntautumisesta.

Naisille on kyseessä kompleksi koska he haluaisivat näyttää parhaimmalta sitä unelmamiestään varten mutta kaikki muut läähättäjät saisivat olla varmaankin sokeita heidän puolestaan.

Vierailija
32/53 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli Tatu ja Patu näytelmän yleisössä nainen joka oli pukeutunut nahkalegginseihin.

Joidenkin mielestä ne eivät kait olisi sopineet hänelle(ylipainoa ehkä) mutta mun mielestä oli ihan todella hyvän näköinen. Kaunis hymy, upea ja todella seksikäs! jäin katselemaan kyllä

Vierailija
33/53 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voi sanoa naiselle, jos hän on oikein hyvän näköinen. Minä haluaisisin sanoa: "Sinä oot niin seksikäs, että haluaisin naida sinua oikein kunnolla." Onko etikettivirhe?

Vierailija
34/53 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perhe on uskovainen, sopii hyvin kuvioon että nainen pukeutuu juuri kotona seksikkäästi, miehensä iloksi ja vaatimuksesta. Hehän ovat aika seksikeskeisiä liitoissaan ja kamelinvarpaat saa ja pitää näkyä kotona, julkisesti on sitten eri juttu.

Meillä muija pukeutuu yksin ollessaan jossain ja töissä niin että housut menee perseeseen ja varmaan varvaskin näkyy mutta kotona minun aikana paita ylettyy melkein polviin asti. Mikä tuossa sit tarkoitus onkaan.....

Vierailija
35/53 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako siitä huomauttaa, jos stringit näkyvät läpi?

M44

Ei ole pakko eikä itseä ainakaan haittaisi. Tarkoitus ei ole kumminkaan, eihän? Kuka sitä nyt niin julkeasti tekisi...

Vierailija
36/53 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää katseltvaa kun ylipainoinen sohvaperuna pistää tälläiset päällensä

Vierailija
37/53 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllyleggingsit on niin tavallinen vaate nykyään että en osaa enää ajatella, että sellaisten käyttämisessä olisi mitään taka-ajatusta. Sen sijaan kuitenkin salilla näkyy näitä mimmejä, jotka on pukeutuneet pyllyleggingsien lisäksi yläosaan, joka peittää about saman verran kuin bikiniyläosa. Siitä tulee selkeästi sellainen itsensä esittelyn maku. Ei kuitenkaan kannata tulkita, että pitäisin sitä jotenkin huonona asiana, päinvastoin. Kiva muistella sellaisia näkymiä jälkikäteen.

Vilkaise 'legginssit' vuoden 1964 "T.A.M.I. Show":sta, tanssijattarelta joka tulee kuvaan 1:22 kohdalla, oikealle kuvassa: Marvin Gaye - "Can I Get a Witness": https://www.dailymotion.com/video/x61ghc7

Oletko nähnyt vastaavaa nykyään?

Vierailija
38/53 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä lottoat mistä on kyse tai tiedostavatko, kun somessakin on my day ja vastaavia videoita, missä ensisijainen idea on päästä näyttämään persettä legginseissä. "Ostettiin ihanat uudet lastenrattaan Karl-Göranille" *kamera kuvaa alaviistosta persettä* 

Vierailija
39/53 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä lottoat mistä on kyse tai tiedostavatko, kun somessakin on my day ja vastaavia videoita, missä ensisijainen idea on päästä näyttämään persettä legginseissä. "Ostettiin ihanat uudet lastenrattaan Karl-Göranille" *kamera kuvaa alaviistosta persettä* 

Esittely ja paljastelu on naisille elimellinen osa pariutumissrituaalia.

Vierailija
40/53 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40+ hoikka, mutta en mitenkään erityisen treenattu, joten en usko, että ketään kiinnostaa ja kuljen usein jumppatrikoissa.

Heh heh. Kyllä kiinnostaa. Juuri tuollainen "ei treenattu" näyttää niin vetävältä. Ei sen peräsimen tarvitse olla mikään pinkeä kinkku. 

Sellainen on muuten ihan vietävän hyvän näköinen kun vetäistään tyköistuva koko pömppiksen yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi