Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten legginsit...

Vierailija
16.05.2024 |

Tietääkö naiset mitä viestiä he ehkä tahtovattaanko antavat käyttäessään tiukkoja legginssejä? Eilen naapurin rouva tuli pihalle kun olin renkaita vaihtamassa. Hän käveli kastelukannun kanssa raja-aitana olevien, viime kesänä istutettujen kuusen taimien luokse ja hymyili morjenstaessaan minua. Rouva on vähän alle 30 ja helvetin hyvän näköiset jalat ja perse. Nyt legginsit vasta paljastivat kaiken. Kävelin aidan luo ja jutellessa katselin lisää, haarojen välissä näkyi kamelinvarvas, etupainoitteinen tavara, ajattelin. Hän ei yrittänyt hurmata minua, mutta minulla pyöri vain se päässä, että minkälaista häntä olisi panna. Perhe on uskovainen ja ihmettelin, että rouvan tarkoitus ei ole hurmata naapurin vanhaa ukkoa.

Tästä tulikin mieleen, että ainakaan kaikki naiset eivät tunne, että miten tuommoinen pukeutuminen vaikuttaa mieheen. Toisaalta joku voi tietääkin ja käyttää tätä hyväkseen tehdäkseen määrätynlaisen vaikutuksen ja ehkä hakemaan kumppania panohommiin. Voiko joku nainen antaa tähän vastauksen, että onko legginsien vaikutus tiedossa? 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uros-testi. Pukeudutaan, jotta saataisiin katseita. Katsoa ei saa, tai olet pervo sika. Jos taas et katso, olet nyhverö hinaaja.

Vierailija
2/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siitä huomauttaa, jos stringit näkyvät läpi?

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Ei mielestäni.

Vierailija
4/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Moni nainen arvostaisi sitä, koska itse on vaikea testata.

Vierailija
5/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40+ hoikka, mutta en mitenkään erityisen treenattu, joten en usko, että ketään kiinnostaa ja kuljen usein jumppatrikoissa.

Nuorempana ja timminä en koskaan ajatellut, että joku katselisi. 20+ ikäisenä olin aivan sokea miesten kiinnostukselle. Nyt jälkeenpäin vuosia myöhemmin olen ymmärtänyt monia tilanteita paremmin. 

Vierailija
6/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se etumus ,mutta se takamus ! 

Vierailija
7/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole välttämättä tietoista, mutta alitajuista kyllä. Kai kaikki eläimet, ihminen mukaanlukien, haluaa antaa itsestään haluttavan vaikutelman vastakkaiseen sukupuoleen. Tai samaan sukupuoleen riippuen suuntautumisesta.

Vierailija
8/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti vaikutus tiedossa kun kaikki muodot halutaan näytellä, en vaan tiedä miksi.

Vierailija
9/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Ei, eikä kannata. Nauti vain näkymistä, muuten voi seuraavalla kerralla olla jotain peittävämpää päällä.

Vierailija
10/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti vaikutus tiedossa kun kaikki muodot halutaan näytellä, en vaan tiedä miksi.

Ne on housut. Niin yksinkertainen asia. 

Vierailija
11/53 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ovat mukavat päällä ja niitä käyttävät kaiken ikäiset ja kokoiset. En todellakaan käytä niitä esitelläkseni itseäni. Eri asia ne pyllystä rypytetyt treenihousut, joita näkee nuorilla naisilla.

Vierailija
12/53 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on uros-testi. Pukeudutaan, jotta saataisiin katseita. Katsoa ei saa, tai olet pervo sika. Jos taas et katso, olet nyhverö hinaaja.

tää oli täydellinen tiivistys! lisään vielä, että kaikki naiset jotka väittää että ei mieti miltä näyttää, mitä näkyy, niin valehtelee ja olen itse nainen.

Vierailija
13/53 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä pitää kumartua niin että jalat on suorana ja perce paistaa koko maailmalle, eikö naisten jalat taivu polvista, luulisi vielä rasittavan ikävästi selkääkin se jalat suorana kumartuminen.

Vierailija
14/53 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perc lisäksi on hyvä näkyä pillunkin. Laittakaa nyt leidit pliis lisää legginssejä päälle, ilman aluspöksyjä.

Vierailija
15/53 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40+ hoikka, mutta en mitenkään erityisen treenattu, joten en usko, että ketään kiinnostaa ja kuljen usein jumppatrikoissa.

Nuorempana ja timminä en koskaan ajatellut, että joku katselisi. 20+ ikäisenä olin aivan sokea miesten kiinnostukselle. Nyt jälkeenpäin vuosia myöhemmin olen ymmärtänyt monia tilanteita paremmin. 

Kyllä todellakin kiinnostaa ja kiihottaa, jos 40+ nainen on hoikka, sporttinen ja kävelee jumppatrikoissa. Saman tien kalu kovana...

M43

Vierailija
16/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes ajatellut asiaa.

Vierailija
17/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit, trikoot, jumppatrikoot... Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Itse käytän näitä, koska ovat mukavia päällä.

Naiset jotka käyttävät niitä scruns housuja, joissa siis näyttää että kangas menee takapuolen sisään ja naiset jotka käyttävät takapuolta korostavia trikoita, takapuolta siis korostetaan esim. erivärisillä kankailla takapuolen ympärillä ovat naisia jotka haluavat niitä katseita. 

Vierailija
18/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut nuorempana, että miehet voisi katsoa niitä noin. Pidin urheilulegginsejä vain koska ne tuntui päällä mukavalta. Siis verrattuna esim.  farkkuihin, mitään collegehousuja en omistanut silloin. Nyt jälkeenpäin vähän nolottaa etten älynnyt muiden mahdollisesti katsovan sillä lailla. 

Vierailija
19/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin legginssejä sellaisenaan 18-25v tms. 10 vuotta sitten. Sain paljon ahdistelua, puristelua yms. Seurustelin suurimmaksi osaksi. Sitten mua alettiin kieltämäään käyttämästä esim töissä niitä. Nyt niitä käyttää kaikki töissä ja kaikkialla. 😂

Näyttää kyllä tosi omituiselta kun joillain nääkyy ihan kaikki mahdollinen läpi, joskus näin naisena jopa vähän ällöttää. Mutta tekeehän ne monen kropan paremman näköiseksi. Olen edelläkävijä kun itsellä tuo trendi oli ja meni. Nykyään en tod halua kiimaisia miesten katseita tms.

Vierailija
20/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän näköistä kun kaikki paikat näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi