Tänään on poikien päivä
Tiesitkö?
No et tietenkään tiennyt kun media on asiasta hiljaa.
Näin opetetaan jo pienille pojille että he eivät merkkaa mitään.
Sentään Kokoomus muisti, muut puolueet ei ole sanallakaan maininnut mitään.
Kommentit (7)
Tiesin, koska luin sen aamulla Yleltä.
Olen juhlistanut poikien päivää kannustamalla toista poikaani hänen tanssiharrastuksessaan, ja toisen kanssa keskusteltiin siitä mitä suostumus voisi tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen juhlistanut poikien päivää kannustamalla toista poikaani hänen tanssiharrastuksessaan, ja toisen kanssa keskusteltiin siitä mitä suostumus voisi tarkoittaa.
Jutteletteko useinkin sanojen merkityksistä? Aika filosofiset jutut teillä.
Pojistahan kasvatetaan pikkuprinssejä, eikä heiltä vaadita mitään. Siitä syystä täällä on näitä aamusta iltaan trollaavia nuoria miehiä: aikuisuus vaatimuksineen onkin ihan liikaa, koska kaikki on saatu valmiina ja koulustakin pääsi läpi ilman mitään yrittämistä säälivitosilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutteletteko useinkin sanojen merkityksistä? Aika filosofiset jutut teillä.
Toisinaan kyllä, mutta tässä oli kyse teinin opastamisesta siihen miten varmistaa, että tyttö-/poikaystävä haluaa seksiä. En halua että mun pojista tulee niitä, jotka mesoaa trollipalstalla että kirjallinen sopimusko pitää seksistä tehdä nönnönnöö.
Ihana juttu! Poikia tarvitaan yhtä paljon kuin tyttöjä. Hyvä pojat olette tärkeitä
En muuten tiennyt kiitos.