Vhh - aloitus maltillisesti. Onko ihan hyvä? Pudotettavaa 40 kiloa
Minä haluan vhh-ruokavaliosta elintapani. Haluan syödä niin, että vatsa tulee täyteen ja ravitsen kehoani. Väsymyksen etenkin haluan vähemmälle ja turvotuksen.
Yritän aloittaa maltillisesti mutta joudun nyt kyselemään vähän tyhmiä. Onko tämä ihan hyvä vai pitäisikö lisätä ruokaa vielä illalle? Aamuisin minä en pysty syömään, juon kahvin mustana muutaman kupin.
Olen syönyt tänään:
Jauhelihaa 50g, perunan ja pakastevihanneksia 100g
Toinen ateria kanaa 100 g, voissa paistettuja pakastekasviksia 200g, kaksi keitettyä munaa, ruokalusikallinen majoneesia.
Pitäisi vielä illalla syödä jotain varmaan mutta ei mitään missä hiilareita?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu,jos aina pitää syödä maha täyteen.
Ei tuu kitudieetistä mitään.
Kuitenkin tässä lähtötilanne on se, että olen syönyt mikroaterioita, muita eineksiä paljon, vehnää ja sokeria paljon eri muodossa päivittäin.
Versus nyt tämä mitä haluan pääsääntöisesti noudattaa. Ap
Laskepa huvikseen tuon satsin kalorit ja mieti uudestaan asiaa. Entä ravintoaineet? Kasviksia aivan liian vähän. Monet muutkin vitamiinit jää tuolla saamatta, entä kuitu?
Miksi et kokeilisi ihan "hyväkarppausta" ja säännöllistä syömistä. Ilmeisesti sellaista ruokavaliota sinualla ei koskaan ole ollut, kun luin noita alkutietojasi.
Hyväkarppauksella tarkoitan, että söisit kuitenkin täysjyväviljaa lisäksi.
Kysymys siis lähinnä oli, että miksi hyppäät noin "hulluun" diettiin saman tien, että koita perusterveellistä ensin.
Turkkilainen jugurtti 150g marjoilla on hyvä iltapala.
Sulta puuttuu myös kaikki kasvisrasva kokonaan. Pähkinät ja öljyt. Tosin majoneesissa saattaa olla vähän.
Hyvälle kuulostaa ap. Jos vähän viilaisin niin voisiko perunan vaihtaa vaikka kukkakaaliin tai parsakaaliin? Iltapalaksi kunnon rahka, vähän makeutusainetta, marjoja ja rahkaa. Tai munakas? Jos tykkäät munakkaasta niin päivän yksi ateria voisi olla aina sitä? Tsemppiä. Muista muuten juoda riittävästi. Vettä ja vaikka vissyä.
Ja vielä lisään että kun aloituspaino varmaan aika iso (?) niin skippaa suoraan noi 150g rahkaa neuvot. Kun lihava ihminen syö 150g rahkaa ja pari marjaa niin siitä ei seuraa kuin ahminta jossain kohtaa, varsinkaan ku ketoosi ei vielä ole päällä. Hölmö neuvo
Mun esimerkki päivä, aamulla rasvakahvi 6:30, klo 9:00 kahvi lorauksella maitoa. Klo 12 kanafile, vihreitä kasviksia ja retiisiä, keitetty kananmuna ja puolikas avokado. Klo 18 kanafile, parsa- ja kukkakaalia, vihreät salaatit kuten lounaalla, majoneesia lisäksi.
Mikäli illalla on tarvetta syödä, on se turkkilainen jogurtti ja vähän marjoja mukaan.
Ei onnistu,jos aina pitää syödä maha täyteen.