Joko voi ottaa oluen?
Kommentit (59)
Mites muiden juoppojen ilta etenee?
Vierailija kirjoitti:
Tässähän tämä ilta menee kaljaa juodessa.varmaan suurin osa ensi yöstäkin menee ryypätessä ehkä pari tuntia ehtii nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän tämä ilta menee kaljaa juodessa.varmaan suurin osa ensi yöstäkin menee ryypätessä ehkä pari tuntia ehtii nukkua.
Pitkäkin ränni menossa?
Kertokaa minulle miksi Jeppe juo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkin ränni menossa?
Viikon olen juonut mut parin päivän päästä pitää katkaista putki koska rahat on vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkin ränni menossa?
Viikon olen juonut mut parin päivän päästä pitää katkaista putki koska rahat on vähissä.
Pitäisi löytää sponsori joka mahdollistaisi kuukauden juomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkin ränni menossa?
Pitäisi löytää sponsori joka mahdollistaisi kuukauden juomisen.
Ota hiihtoliittoon yhteyttä. Niillä on pitkät perinteet juopottelun sponssaamisesta.
Vasta korkkasin kosanderin. Kossuruschian ei nyt kyllä vakuuttanut. Kolalla ja sitruunalla ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko mennä töihin parin tunnin yöunien jälkeen vai hakemaan lisää kaljaa?
Kyllä näillä helteillä! Monesko menossa?
Ota nyt sitten mutta vain yksi ja sekin sillä ehdolla että marssit huomenna kiltisti raittiuskerhoon. 😠
Vierailija kirjoitti:
ei voi huomenna työpäivä.
Miksi ei voi juoda olutta, jos huomenna on työpäivä?
Kyllä mä otin yhden lasin viiniä, vaikka menen aamulla töihin.
Toisen juuri avasin. Kohta käynnistelen PC-pelin ja varmaan sitten meneekin aamuyöhön pelatessa ja olutta juodessa. Välillä käyn pihalla tupakalla.
Täällä kolmas lasi viiniä. Vasta iltavuoroon meno huomenna. 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkin ränni menossa?
Sillon ehkä kannattaa hakeutua katkolle, niin saa pameja vieroitusoireisiin ja menee ihan leppoisasti pari viikkoa. Sitten voikin taas dokailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon juonut jo kaksi! Kolmas menossa!
Samoin. Ja kävin terdelläkin jo!
Ei ollut varaa jäädä pidemmäksi aikaa näemmä.
Sinä siis tuhlaat aina kaikki rahasi baareihin. Älykäs yksilö käy kuppilassa vain yhdellä tai korkeintaan kolmella. Muuten juodaan "pussikaljaa".
Mä aattelin oottaa, että tulee ne vahvat oluet kauppoihin ja ottaa vasta sitten seuraavan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko mennä töihin parin tunnin yöunien jälkeen vai hakemaan lisää kaljaa?
Olen työtön joten töihin ei ole kiire.
Kiitos vastauksesta, olut sihahti auki.