Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa idiootin

Vierailija
16.05.2024 |

Pystytkö tunnistamaan idiootin ulkonäön perusteella?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilme.

Vierailija
2/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin siitä tunnistaa, että hän luulee, että idioottius näkyy noin vaan ulospäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin.

Vierailija
4/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparista

Vierailija
5/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin siitä tunnistaa, että hän luulee, että idioottius näkyy noin vaan ulospäin. 

Kyllähän se näkyy. Tiedäthän, vaikea älyllinen kehitysvamma näkyy käyttäytymisessä, pukeutumisessa, eleissä, jne.

Vierailija
6/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin peiliin ja sieltähän se idiootti katsoi minua.🥰

Vierailija
7/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt on äänessä eduskunnassa

Vierailija
8/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen joistain nähdä, mutta joskus yllättyy molempiin suuntiin

Vierailija
9/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perspuolueen jäsenkirjasta.

Vierailija
10/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se näkyy. Tiedäthän, vaikea älyllinen kehitysvamma näkyy käyttäytymisessä, pukeutumisessa, eleissä, jne.

Kaikki kehitysvammat ovat älyllisiä kehitysvammoja. Ei ole olemassa normaaliälyisiä kehitysvammaisia. 

Vierailija
11/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuista,raskaista irtoripsistä.

Vierailija
12/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Pallopää-mies! Niin! Sulla on varmaan vähintään kaksi eri persoonaa vaikka et ole kaksonen... Voisitko jättää sen idioottiprofiilin ja ryhtyä siksi toiseksi jolla farkkutakin napit napitettu ylös asti... niitä voisi alkaa vähän availeen... Jos tarttet apua niin voin avustaa... avustusta ei vain voi jatkaa etäsuhteella vaan se tarttee myös muuttaa joksikin muuksi - ai, et uskalla vai... no, minustakin se on kovin pelottavaa... ja ajatteles jos joku omituinen epätosi 'pilvilinna' mikälie tuleekin romahtamaan... no, OTETAAN SE RISKI... Ala kirjoittaa sitä omaelämänkertaa noin viiden vuoden jaksoissa ja anna mun lukea ainakin jotkut valitut palat... KYLLÄ TÄMÄ TÄSTÄ... 

Vierailija
13/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit on sellasia jotka ajaa autolla ylinopeutta, itse teet äkkiväistöliikkeen ojan puolelle. Tämä estää kolarin syntymisen, mutta sinun auto hajosi ja tämä idiootti pakeni paikalta omalla autolla. Soveltuu myös muihin kulkuneuvoihin jossa tämä idiootti käytännössä aiheuttaa kolarin, mutta selviää siitä itse vähällä. Nuorten autossa 4 ihmistä, ajaa kolarin, kaikki matkustajat kuolevat ja tämä idiootti kuljettaja jää henkiin.

Vierailija
14/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kehitysvammat ovat älyllisiä kehitysvammoja. Ei ole olemassa normaaliälyisiä kehitysvammaisia. 

Esim perspuolueen jäsenyys on selkeä älyllinen kehitysvamma.

Vierailija
15/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nyt on äänessä eduskunnassa

Tuo lienee totta minä tahansa arkipäivänä. 

Vierailija
16/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika idiootti saa olla, jos tällaista tarvitsee edes kysyä. 

Vierailija
17/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, idiootti, että kehitysvamma on eri asia kuin idiootti. Kehitysvammalle ei voi itse mitään. Sille onko idiootti vai ei, voi paljonkin. 

Vierailija
18/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilme.

Kaikki määrittelevät idiootti-sanan mielensä mukaan. Antiikin Kreikassa se tarkoitti ihmistä jota ei kiinnostanut yhteisten asioiden hoito. Sittemmin 1700-800 luvuilla sillä viitattiin vähälahjaiseen. Itse kuitenkin olen käsittänyt nykysuomen idiootti-sanan merkityksen juurikin niin että idiootti on se joka ei halua tietää, haluaa olla tyhmä, eikä se joka ei voi tyhmyydelleen mitään. Eli näin ollen se on asia josta on varaakin arvostella toista.

Ja näin ollen yhdyn vastaukseen "ilme". Sen näkee naamasta kun älli riittäisi mutta ei vaan halua tajuta.

Vierailija
19/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti on aiempi nimitys vaikeasti kehitysvammaisille. Äo on alle 35, joten varmasti näkyy ulospäin ja kyseinen henkilö ei selviäisi yksin. Lisäksi vamma näkyisi jo liikkeissä ja ilmeissä.

Vierailija
20/37 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele, ei pystyisi kirjoittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän