Mistä tunnistaa idiootin
Pystytkö tunnistamaan idiootin ulkonäön perusteella?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Perspuolueen jäsenkirjasta.
esim. TOHTORIT Halla-aho, Koskela ja Puisto, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin siitä tunnistaa, että hän luulee, että idioottius näkyy noin vaan ulospäin.
Kyllähän se näkyy. Tiedäthän, vaikea älyllinen kehitysvamma näkyy käyttäytymisessä, pukeutumisessa, eleissä, jne.
Kaikki kehitysvammat ovat älyllisiä kehitysvammoja. Ei ole olemassa normaaliälyisiä kehitysvammaisia.
Idiootti on aiempi nimitys vaikeasti kehitysvammaisille. Äo on alle 35, joten varmasti näkyy ulospäin ja kyseinen henkilö ei selviäisi yksin. Lisäksi vamma näkyisi jo liikkeissä ja ilmeissä.
Nykyisin idiootti tarkoittaa lähinnä typerystä tai moukkaa eikä sillä ole mitään tekemistä kehitysvamman kanssa
Kirjoittaa vauvapalstalle typeriä aloituksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin siitä tunnistaa, että hän luulee, että idioottius näkyy noin vaan ulospäin.
Kyllähän se näkyy. Tiedäthän, vaikea älyllinen kehitysvamma näkyy käyttäytymisessä, pukeutumisessa, eleissä, jne.
Tiedäthän, idiootti, että kehitysvamma on eri asia kuin idiootti. Kehitysvammalle ei voi itse mitään. Sille onko idiootti vai ei, voi paljonkin.
Ei ole.
En tiedä ulkonäöstä, mutta heikko hahmotuskyky, ei kykene hahmottamaan kokonaisuuksia. Huono tilannetaju.
Ficon ja Pud olfin kaltaisista naamatauluista.
Ei idioottia ei voi tunnistaa ulkonäöstä, mutta eleistä ja viimeistään silloin kun avaa suunsa.
Sivuston poiminnat ja suosituimmat, kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ulkonäöstä, mutta heikko hahmotuskyky, ei kykene hahmottamaan kokonaisuuksia. Huono tilannetaju.
Voi olla myös ns. *kirjolla*.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, idiootti, että kehitysvamma on eri asia kuin idiootti. Kehitysvammalle ei voi itse mitään. Sille onko idiootti vai ei, voi paljonkin.
Ei ole.
Todellakin on. Vain totaalinen idiootti ei tiedä, että idiootti tarkoittaa ihan muuta kuin kehitysvammaa. Ja vain totaalinen idiootti käyttää kehitysvammaisista sanaa idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just nyt on äänessä eduskunnassa
Tuo lienee totta minä tahansa arkipäivänä.
Aina. Vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Sulla on noin 70 vuotta sitten vanhentunutta tietoa. Idiootti on ajat sitten poistunut lääketieteellisestä termistöstä. Nykyisin se on puhtaasti haukkumasana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perspuolueen jäsenkirjasta.
esim. TOHTORIT Halla-aho, Koskela ja Puisto, niinkö?
Tohtorin papereita annetaan myös lahjaksi. Yleensä sellaisille, jotka eivät sellaista paperia koskaan muuten saisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Oletko siis sekä idiootti että kehitysvammainen?
Otan osaa! Mahtaa olla rankka elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Sulla on noin 70 vuotta sitten vanhentunutta tietoa. Idiootti on ajat sitten poistunut lääketieteellisestä termistöstä. Nykyisin se on puhtaasti haukkumasana.
Ton tyypin "parasta ennen" -päiväys umpeutui jo synnytyksen aikana.
Minulle sana idiootti linkittyy vahvasti huonoon, piittaamattomaan käytökseen. Eli sitä ei näe ulkonäöstä, vaikka tietyt piirteet olemuksessa viestivätkin sitä, että henkilöllä on taipumusta käyttyä kuin idiootti. Esim. jos menet räyhäämään aspaan räyhäämisen vuoksi, olet idiootti. Tai jos haukut keskustelupalstalla muita ihmisiä vain siksi, että he ovat eri mieltä kuin sinä, olet idiootti.