Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei kiinnosta mun tissit yhtään

Vierailija
16.05.2024 |

Mulla on ihan ok kivat c-kupin tissit. Oon koittanut ohjata miestä koskettamaan niitä, ja pyytänyt ihan sanoinkin. Mut tissit saa huomiota joskus ja jouluna. Seksiä on paljon, mut toi homma ei vaan pelitä. Nyt sitten sanoi, että tissit ei merkkaa hälle mitään. Ilmeisesti ei sitten kykene edes mun takia, koska mahdollisuuksia todella olisi. 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytila tuli mulle vähän uutena. Uusi miesystävä ja mun tissit ei kiinnosta häntä. Rintsikoilla mennään, äiti oon ja kuppikoko J, eivät ole navassa. Miehen mielestä nännipihat aivan liian isot ja häntä ei näytä kiinnostavan. Tää tuli mulle vähän puskista, kun ei tällaista ole kokenut. Mies kuitenkin muuten mukava...

Vierailija
62/80 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian isot meijerit ! Ei niistä oikeen tykätä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorena niin herkät rinnat, että jouduin sanomaan miehelle, että en halua, että niihin kosketaan liikaa tai liian kovin. Sitten hän ei ole koskenut juuri lainkaan rintoihini eikä ole osoittanut mitään kiinnostusta asiaan. Muualla rintani keräävät huomiota. Käytän rintsikoita, jotka ovat kokoa 65I tai 70H, joten kyllä näissä olisi, mistä ottaa kiinni. Moni varmaan olisi innoissaan. 

Kyllä tämä ainakin yksi jota kiinnostaa, rintasi varmaan kaipaisi saada enemmän huomiota minkälainen hyväily olisi mieluista.

64/80 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykytila tuli mulle vähän uutena. Uusi miesystävä ja mun tissit ei kiinnosta häntä. Rintsikoilla mennään, äiti oon ja kuppikoko J, eivät ole navassa. Miehen mielestä nännipihat aivan liian isot ja häntä ei näytä kiinnostavan. Tää tuli mulle vähän puskista, kun ei tällaista ole kokenut. Mies kuitenkin muuten mukava...

Kuulostat kyllä todella tyrmäävältä tylleröltä! Ja sitä paitsi navassa asti kainon ujohkosti roikkuvat mahtimeijerithän olisivat upein ulkoinen feminiininen ominaisuus naisessa! 

Vierailija
65/80 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihana kuulla. Tyrmäävä? Ehkä... N27, J85

Vierailija
66/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naapurin isännältä, jos häntä vaikka kiinnostaisi niitä hyväillä.

Vierailija
67/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kurjaa. Itsekin nautin tissien, ja varsinkin nännien, koskettelusta/imemisestä tosi paljon. Ja miehet ovat kyllä tykänneet sitä tehdä, ja vielä enemmän sen takia kun huomaavat miten paljon kiihotun siitä. Kuulostaa tosiaan, että miehesi ei oikein nauti sun nautinnosta.

Vierailija
68/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyinen mieheni sanoi suhteen aluksi että hän ei välitä rinnoista. Perinteinen persemies. Minulle kuitenkin rintojen ja erityisesti nännien hyväily on tärkeätä joten aloin häntä siihen ohjaamaan. Nykyään tekee sitä aina ja on alkanut sanoa että rakastaa sitä. Saan orgasmin pelkästään rintojen suulla hyväilystä ja vieläpä aika helposti. Ihmettelisi jos se ei jotain miestä kiihota. 

Ap:n mies kuulostaa siltä että pitää rintoja jopa vastenmielisinä. 

Vierailija
69/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on mies, jolle tissit ei tunnu merkitsevän juuri enempää kuin kyynärpäät. Minulla on aiemmin ollut hc tissimies, jonka ei tarvinnut kuin nähdä vilaus tissivaostani kun oli jo kalu kovana. Mulla on siis todella valtavan kokoiset luomu rinnat, joiden perään  moni muu mies on kuolannut. Mutta ei tämä omani. Hän tykkää isoista takapuolista, ja on kyllä perseessäni kiinni. Tuntuu välillä, että menee nämä isot tissit ihan hukkaan, kun omaa ukkoa ei kiinnosta 😁 

70/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran tapailin miestä, joka oli hulluna tisseihin.

Vierailija
71/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jotka eivät ole kiinnostuneet tisseistä voisivat tulla kaapista ulos eli ovat homoja.

Vierailija
72/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette?

Vierailija
73/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen ettei miehesi ahdistele sinua sovinistisilla mieliteoillaan.Johan täällä on ollut monta alustusta siitä kun miehet=siat ei muuta kun vonkuu seksiä ja poloiset akat ei saa olla rauhassa.

Vierailija
74/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole iloinen ettei miehesi ahdistele sinua sovinistisilla mieliteoillaan.Johan täällä on ollut monta alustusta siitä kun miehet=siat ei muuta kun vonkuu seksiä ja poloiset akat ei saa olla rauhassa.

Miehesi on omaksunut woke ideologian.

Vierailija
75/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useinhan se menee niin että mies hyväilee sieltä mikä häntä itseä kiinnostaa, ei sieltä mikä naista kiihottaa. Oma mies on onneksi oppinut mutta jos hän on oikein kiihottunut niin huomio menee vain sinne mikä häntä kiihottaa lisää eli pimpin nuolemiseen. Rinnat ja sormeilu unohtuu täysin mikä taas minua kiihottaisi. Ja kyllä itse teen asioita ja olen mukana jutuissa mitkä häntä kiihottaa. Onneksi on kuitenkin oppinut että rintoja imeskelemällä saa kiihkeän rouvan ja kunnon seksiä. 

Vierailija
76/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla antamaan tisseillesi niiden ansaitsemansa huomion vaikka joka päivä.

Vierailija
77/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häntä tissit kiinnostavat, mutta ne pitää olla miehen tissit.

Vierailija
78/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ratsastaja ukollasi mitä se tekee käsillään? Sätkääkö? Mun ukko hieroo ja pussailee tissiä ja nänniä jolla saan syvemmän kliimaksin ja orkun sit se yleensä vatkaa kassit tyhjiksi takaapäin

Vierailija
79/80 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo se sun mies on. Varmaan enimmäkseen haluaa panna kakkoseen? 

Vierailija
80/80 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän persemiehenä miestäsi hyvin. Kun tissit ei kiinnosta, niin ne ei vain kiinnosta. Ihan sama, minkä kokoisia ja/tai näköisiä ovat. Persettä kehiin ja johan villintyy! 🥵

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi