Miestä ei kiinnosta mun tissit yhtään
Mulla on ihan ok kivat c-kupin tissit. Oon koittanut ohjata miestä koskettamaan niitä, ja pyytänyt ihan sanoinkin. Mut tissit saa huomiota joskus ja jouluna. Seksiä on paljon, mut toi homma ei vaan pelitä. Nyt sitten sanoi, että tissit ei merkkaa hälle mitään. Ilmeisesti ei sitten kykene edes mun takia, koska mahdollisuuksia todella olisi.
Kommentit (80)
Rintojen koolla ei ole mitään merkitystä.
Monesti kuulee kuinka parisuhteessa on vuosia ollut jokin ongelma seksiin liittyen. Miksi ette keskeytä touhua jos toisella ei kiinnosta vastapuolen toiveet. Ap voisi aina sanoa juuri ennen sisään työntymistä ettei haluakkaan seksiä kun ne rinnat taas unohtui. Alkaisi meneen viesti perille
Miten saadaan kilosta läskiä kiihottava?
laitetaan siihen nänni...
Olet yhdessä homoseksuaalin miehen kanssa.
Ymmärrän ap:ta, mulla oli edellisessä suhteessa paljon seksiä, mutta mies ei huomioinut rintoja juuri ollenkaan. Aamuisin vaan kova kiire kammeta sisään ja aluksi se olikin kivaa, että hän oli niin halukas. Mutta sitten kyllästyin siihen, että ei viitsinyt nähdä vaivaa juuri rintojen tai alapään kanssa - hirveä kiire aina tuottaa orgasmi mahd. nopeasti. Hän sain minulta kaiken huomion, mutta kyllästyin hänen itsekkyyteensä - vaikka ei tarkoituksella itsekäs ollutkaan. Lukuisia kertoja yritin puhua tästä, kuinka tärkeää on, että huomioi rintani, ei mennnyt 2.5 vuodessa perille. Olen mieluummin yksin ja hyväilen itse itseäni.
Kintaita ja hanskoja myydään kaupassa,roikkuu ei voi mitään.
Kyllä miehen seksuaalisuudessa on jotain vikaa jos on suhteessa naisen kanssa eikä tissit kiinnosta. Omahyväinen itsensä tyydyttäjä/homppeli/muita ongelmia.
Eilen illalla juuri katsottiin peilistä kun mies nuoli, imi ja puristeli rintojani samalla kun minä hieroin itseäni. Myös seisaallaan tai kontallaan takaapäin rintojen puristelu ja nainti on järjettömän kiihottavaa. Sano ap suoraan miehellesi. Minäkin olen näitä pyytänyt ja mies on seitsemännessä taivaassa. Ennen jotenkin ajattelen etten kehtaa, mutta nyt kerron ihan suoraan. Seksi on parempaa kuin ikinä.
No, minua kiinnostaa miehenkin tissit (no ei niitä varsinaisesti oo, mutta nännit) tosi paljon ja olen hyväillyt ja kysynyt, tuntuuko hyvältä - hän ilmoitti, että sanoisi, jos ei tuntuisi hyvältä - mitä helvettiä, miksei vaan voi kommunikoida, että tuntuu ihanalta tuo...no, tämä mies oli mykkä muutenkin, kun tapasimme, opetteli puhumaan kanssani, työhuolista ym..., mutta ei 55 v. opi...
- em. N, joka päätti 2.5 v. suhteen, koska miestä ei tissit kiinnostaneet, paneminen kyllä
Minulla on ihan päinvastainen pulma.
Minusta olisi aivan sairaan kiihottavaa jos naisin naisen kiemurtelemaan nautinnosta tai jopa laukeamaan rintoja ja nännejä hyväilemällä tai nuolemalla.
Valitettavasti niissä kolmessa pitkässä suhteessa tai avioliitossa jotka minulla on ollut, naiset eivät ole yksinkertaisesti välittäneet lainkaan rintojensa saamasta huomiosta.
Rinnat ovat olleet näille jotain sellaista joilla minä saan leikkiä niin paljon kuin haluan jos se tuottaa minulle jotain iloa mutta nainen on melkein kirjaimellisesti lakannut sen aikaa kynsiään ja odotellut koska päästäisiin itse asiaan ja hän saisi kalua sisäänsä.
Vain yksi valitettavan lyhyeksi jäänyt suhde oli sellainen jossa AA-kupin tissit omistanut vegaanityttö olisi maanut vaikka tunnin silmät ummessa ynisten kun sen nännejä nuoltiin ja pyöriteltiin kostutetulla sormella.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla juuri katsottiin peilistä kun mies nuoli, imi ja puristeli rintojani samalla kun minä hieroin itseäni. Myös seisaallaan tai kontallaan takaapäin rintojen puristelu ja nainti on järjettömän kiihottavaa. Sano ap suoraan miehellesi. Minäkin olen näitä pyytänyt ja mies on seitsemännessä taivaassa. Ennen jotenkin ajattelen etten kehtaa, mutta nyt kerron ihan suoraan. Seksi on parempaa kuin ikinä.
Sanopa muuta. Tuota kun näkisi enemmän että nainen hyväilisi itseään samalla kun mies hyväilee tissejä ym. Monet naiset on estyneitä etteivät uskalla/nauti tuosta, mutta miehen näkökulmasta myös todella kiihoittavaa. Jos siis mieskin osaa olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut, ihan suoraan ja niin monin tavoin. Ei kiinnosta, eikä tee edes mun mieliksi.
Ap
Tietenkin meissä naisissa on suuria yksilöllisiä eroja siinä, mistä kukin pitää. Minulla orgasmin voimakkuus tuplaantuu, jos mies samalla imee voimakkaasti nänniä, ovat hyvin tuntoherkät muutenkin.
Haloo siis mies ei halua koskea rintoihin ja heti olla syylistämässä miestä.
Miehellä on täysi oikeus kieltäytyä moisesta kosketelusta jos se tuntu hänestä epämukavalta.
Sen sijan suositelen että voit toteutta tuota fantasia ihan itse kosketlemalla rintojasi.
Miehen ei todelakan tarvitse toteutta sinunun fantasioita sinun mieliksi jos ei halua.
Mies 45
Vierailija kirjoitti:
Haloo siis mies ei halua koskea rintoihin ja heti olla syylistämässä miestä.
Miehellä on täysi oikeus kieltäytyä moisesta kosketelusta jos se tuntu hänestä epämukavalta.
Sen sijan suositelen että voit toteutta tuota fantasia ihan itse kosketlemalla rintojasi.
Miehen ei todelakan tarvitse toteutta sinunun fantasioita sinun mieliksi jos ei halua.
Mies 45
Niin, sehän tässä onkin että en halua sellaista mitä hän ei itse oikeasti halua tehdä. Mitä sellaisella kosketuksella teen, jota velvollisuudentunnosta saa. En nauti ainakaan. Pointti on se, että yksinkertaisesti harmittaa että hänelle noi ei merkkaa mitään, ja iso osa minulle tärkeästä nautinnosta jää seksistä pois. Joo, koskettelen niitä itse tietysti, mut tiedät itsekin ettei se ole sama asia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt täydellisen haluttavan näköisiä naisia, joilla on AA- kokoiset tissit. Sen sijaan en muista yhtään himottavan näköistä tapausta, jolla on teinipojan lantio ja isot bosat.
Mitäköhän yrität sanoa? AA-kupin tissit ovat melkein poikkeuksetta naisilla joilla ei ole leveää tai "naisellista" lantiota mutta hoikaksi treenattu kiinteä vartalo on kyllä todella kiihottava oli tissejä tai ei.
En nyt äkkiä edes keksi miltä näyttäisi naisen vartalo jossa yhdistyy ihan luonnostaan teinipojan lantio D-kupin rintoihin mutta miksi tuo muka ei olisi himoittava jos tissitön kuitenkin on.
Kyllä mulla ainakin on aika leveä lantio, tissit oli pitkään AA, nykyään ehkä A. Olen hyvin pienikokoinen, silti muodoltani naisellinen. Eikä tämä minusta mitenkään superharvinainen ruumiinrakenne ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin on aika leveä lantio, tissit oli pitkään AA, nykyään ehkä A. Olen hyvin pienikokoinen, silti muodoltani naisellinen. Eikä tämä minusta mitenkään superharvinainen ruumiinrakenne ole.
Minä muistan vain yhden nuoren assarin jolla oli niin kauniit ja aina hymyilevät kasvot etten saanut niistä katsetta irti kaulaa alemmas.
Kun sitten lopulta sain niin vartalo oli erikoisin jonka olen koskaan nähnyt. Se oli yhdistetty kahdesta päivän päätteeksi jäljellä olleesta puolikkaasta.
Kasvot olivat hoikat, enkelimäisen kauniit ja koko ylävartalo hennon hoikka. Ei hartioita, pitkät hoikat kädet ja pienet AA-kupin tisut.
Mutta navan alla oli massiivisen paksut reidet, *todella* leveä lantio ja ihan selvästi ylipainoisen rasvamäärä takapuolessakin.
Harmi ettei Naked Attaction pyörinyt vielä silloin telkussa. Olisi naamat venähtäneet kun paljaan alavartalon perusteella sotanorsun itselleen valinnut mies saakin hennon keijukaisen. Tai sekä että.
Harmi kun ei rintasi saa huomiota. Minä taas himoitsen naista, kuka haluaa rinnoille huomiota ja myös sitä pyytää.
Mulla on D kupin rinnat ja olen hoikka . Ei ole sattunut vielä kohdalle miestä joka ei olisi antanut rinnoille huomiota .
Minulla oli nuorena niin herkät rinnat, että jouduin sanomaan miehelle, että en halua, että niihin kosketaan liikaa tai liian kovin. Sitten hän ei ole koskenut juuri lainkaan rintoihini eikä ole osoittanut mitään kiinnostusta asiaan. Muualla rintani keräävät huomiota. Käytän rintsikoita, jotka ovat kokoa 65I tai 70H, joten kyllä näissä olisi, mistä ottaa kiinni. Moni varmaan olisi innoissaan.
Eipä taida olla niin kivat jos mieheltäsi kysytään. Minäkin olen ihan kiva.