"Behm-Hyvää syntymäpäivää" -biisi :D
Miten helkkarissa voi olla näin amatöörimäiset sanat laulussa joka soi 24/7 radiossa 😅
Ensin vollottaa kun äiti haluais lapsenlapsia ja sit huomaa kun on jatkettu "sanoittamista" seuraavana päivänä kun hypätään yhtäkkiä että mä haluan viedä sut johki uuteen paikkaan tanssimaan(?). Sit kolmantena sanoitus päivä ei enää keksitä sanoja niin laitetaan vaan että "jeejeejeejippaijee jee upeaaaa" siis mitä hittoo oikeesti 😂😅😂😂
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä laulu mutta ihmetyttää että Behm dissaa siinä itseään: " siellä laulaa Behm, sinne mä en mee, ei ne itkuvirretkään hyvää kai tee..."
Toi on hauska, parodioi itseään. Tietää itsekkin herkistelevänsä.
Tietää olevansa pelkkää levy-yhtiön fillerituubaa
Siis onhan laulujen sanat usein aika outoja yleensäkin, jos niitä ajattelee tarkemmin. Kyse on vähän kuin runoista: tavuja täytyy olla sopiva määrä.
Behmillä on äärimmäisrn älykkäitä juttuja. Vihdoin artisti jossa on joku järkee eikä vaa stnan uoraamista kuten joku Wikman
Vierailija kirjoitti:
Behmillä on äärimmäisrn älykkäitä juttuja. Vihdoin artisti jossa on joku järkee eikä vaa stnan uoraamista kuten joku Wikman
Behm edustaa omaa genreään, täysin sielutonta pskaa siinä missä eerika wiikman. Bemmi leikkii isoa suurta taiteilijaa ja se ilmeisesti suuhengittäjille uppoaa
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sillä ihmisellä on synttärit siinä, ja kaveri haluaa viedä sen juhlistamaan ja tanssimaan uuteen paikkaan. Ja äiti taas suree aina synttäreinä vanhenemista, ja sitä lapsenlasten puutetta. Kyllä minä ymmärrän molempien asioiden yhteyden synttäreihin.
Just näin. Selvisi kertakuulemalla. Ap:n kannattaisi harkita suunsa avaamista ainakin julkisesti. Ehkä googlailla sanoitusten merkitystä ennen kuin avautuu omasta hiukan suppeasta maailmastaan.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä laulu mutta ihmetyttää että Behm dissaa siinä itseään: " siellä laulaa Behm, sinne mä en mee, ei ne itkuvirretkään hyvää kai tee..."
Eihän dissaa. Päinvastoin muistuttaa, että hänestä sentään tuli jotain, laulaja, toisin kuin biisin henkilöstä. Kumma kun ei pysty näkemään yhtään syvemmältä tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Sisarukset behm ja bess ovat rimjobanneet oikeaa henkilöä
Saisipa itsekin tuollaisen käsittelyn heiltä
Hyvä tarttuva biisi, loistava esiintyjäkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sisarukset behm ja bess ovat rimjobanneet oikeaa henkilöä
Ovatko he sisaruksia oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Etkö? Minusta on äärimmäisen hyvä piirre ihmisessä, jos osaa nauraa myös itselleen. Itseironia. No, sitä ei kaikille jaeta. Niille, jotka ottaa itsensä liian vakavasti.
Toi on hauska, parodioi itseään. Tietää itsekkin herkistelevänsä.