Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä palsta sekoitti pääni

Vierailija
16.05.2024 |

Tämä palsta on sekoittanut pääni ja tehnyt minusta vainoharhaisen ja sairaalloisen mustasukkaisen. Lukiessani näitä kaikkia kommentteja, en ole koskaan tajunnut että ihmiset voivat olla näin häikäilemättömiä omia puolisojaan kohtaan. 

Olen sokeasti ajatellut puolisostasi hyvää, mutta tämä on kyllä läväyttänyt päin kasvoja ettei ihmisestä koskaan tiedä. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä menetä uskoasi ap. Arvelen, että täällä osastolla kirjoittelee kipuilevia tyyppejä. Parisuhde on huonommalla tolalla. Tavallaan tämä kusipäinen kirjoittelu vie tyyppejä eteenpäin. Jos ero on tarpeen, se saattaa vaatia todellisten tuntemusten tai kaipausten paljastamista. Voi olla, että monelle paremmat, seesteiset ajat koittaa ja ei ole tarvetta kirjoitella älyttömyyksiä täällä (pl krooniset pettäjät).

Vierailija
42/44 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä puolustelee himojensa mukaista käytöstään sillä, että on muka mielestään moni  avioinen.  Siihen asti se moniavioisuus kyllä riittää, että ollaan valmis avaamaan haarat kenelle satuu milloinkin tai työntämään keppi mihin koloon milloinkin, mutta kun pitäis vastuu ottaa, niin siihen se sitten moniavioisuuden taipumus loppuukin. Ei edes siitä ensimmäisestäkään kumppanista olla valmiit huolehtimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tälle sivulle kirjoittajat eli noin 234, joista 88.43% trollaajia eivät ole millään muotoa kunnollinen otanta loudaksesi mitään käyttäytymismallia.

Täällä ovat vain ääliöt, minä yksi heistä.

Siispä, rauhoitu ja siirry jollekkin älykkäämmälle sivustolle.

Vierailija
44/44 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, tälle sivulle kirjoittajat eli noin 234, joista 88.43% trollaajia eivät ole millään muotoa kunnollinen otanta loudaksesi mitään käyttäytymismallia.

Täällä ovat vain ääliöt, minä yksi heistä.

Siispä, rauhoitu ja siirry jollekkin älykkäämmälle sivustolle.

Just näin! Ja ehkä pervoimmat, kun meitäkin löytyy.