Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu, kun joku sanoo " tuntevansa ovulaation" ?

Vierailija
25.01.2007 |

Tai entä kun pukutaan " kiinnittymis kivusta" ? Ihan noin fyysisesti, missä kohdassa, millaisia tuntemuksia, jne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niinku menkkakipuja. ja sitten lisääntyvää vuotoa, ei valkovuotoa, vaan ovislimaa (jaiks, mikä sana). Ennen lapsen syntymää noita ei huomannut, tosin vaikuttaisko se, että silloin sitä käytti jotain hormonaalista ehkäisyä, joten kiertohan oli keinotekoinen, eikä mitään ovista tapahtunutkaan, miten olisi voinut sitä tunteakaan?

Vierailija
2/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tulee nimittäin silloin kirkasta, venyvää valkovuotoa, mitä ei koskaan muulloin tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuten muutkin on sanonu, niin kipua, yleensä alavatsan alueella. ja tän jälkeen tuhruttelua pari päivää. muutenkin synnytysten jälkeen tullu tosi kipeeks toi ovuloiminen. no, nyt ei tarvi enää kärsiä siitä kun vaihdoin takasin pillereihin.

Vierailija
4/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuntuu aina vasemmalla puolella ovis, oikealla ei kipuile. Munasarjan kohdalla semmoinen hetkellinen kipu, kuin jotakin repeäisi.

Limoihin en ole sen kummemmin perehtynyt, olen kyllä huomannut, että on erilaista kierron eri vaiheissa, mutta en ole kalenterin kanssa seurannut, että onko ennen vai jälkeen oviksen minkälaista.

Kiinnittyminen tuntui mulla nipistelevänä kipuna. Tosi pienellä alueella, melkein pystyi sormella näyttämään, että " tosta sattuu" . Melkein kuin olisi napattu pyykkipojalla nahkaa väliin.

Vierailija
5/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu siltä kun joku nostelisi munasarjoja pastakauhalla, kaamee viiltävä ja repivä kipu. Maha myös turpoaa ihan silmissä ja on täynnä ilmaa, peräsuolta juilii niin, että on vaikea kävellä.

Vierailija
6/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietää. Ovulaatio kun lähenee, niin alkaa ensinnäkin himottamaan aivan kamalasti. ;-p Se himotus on sellaista että jos ei nyt saa miestä niin hulluus iskee ;-D Ja sitten sitä limaa tulee.. ja tulee.. ja tulee.. Et suoraan sanottuna iskee KIIMA! Ja kun ovis menee ohi, niin tuo " kiimakin" sitten laantuu. Et kyllä sen tietää. Ei tarvii " asian eteen" edes mitään tehdä, tulee ihan kutsumatta ;-)

Kiinnitysmiskivutkin olen tuntenut ja ylipäätään raskautumisen. Kummallakin kerralla. Kiinnitysmiskipu oli oikeastaan aika rajua, mutta se meni sitten päivässä ohi. Lisäksi olen tuntenut että kohdussa on jotain. Vaikka järki toisaalta sanoo että eihän sitä voi tuntea, mutta kyllä vaan voi. Nyt kun toinen raskauteni meni valitettavasti kesken, on kohtu todella, ihan konkreettisesti tyhjä. Se tunne mikä siellä oli, on poissa :' -( Mutta jospa sen saan pian taas tuntea uudestaan. Uusi ovis jo tekee tuloaan..

Vierailija
7/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmalla puolella nipistelyä, kestää muutaman tunnin.

Niin monta vuotta pidin kirjaa kellontarkoista kuukautisista, että yhtäkkiä huomasin itse että - nomutta tämänhän täytyy liittyä ovulaatioon... Haluja on enemmän kuin normaalisti..

Mitään muita vatsa - tai mielialaoireita ei minulla kyllä ole

Vierailija
8/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen kuullut joidenkin tunnistavan ovulaation mielialan muutoksista ja toiset tunnistavat sen valkovuodossa tapahtuvista muutoksista. Myös seksuaalinen halukkuus saattaa lisääntyä merkittävästi ovulaation aikana.

Vierailija
9/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisäksi olen kuullut joidenkin tunnistavan ovulaation mielialan muutoksista ja toiset tunnistavat sen valkovuodossa tapahtuvista muutoksista. Myös seksuaalinen halukkuus saattaa lisääntyä merkittävästi ovulaation aikana.

Vierailija
10/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kipu on kerran kuussa tosi selkeä.

Vierailija
11/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan on niin kiimanen olo että voisin raiskata jokaisen vastaantulevan miehen. Ja sit kun munasolu irtoaa, tunnen pistelyä vatsassa toisella puolen , kiimanen olo jatkuu. Sen jälkeen tulee hirviöpäivät, täydellistä raivoamista kenelle tahansa sekä itkettää joka asia, tätä jatkuu jokunen pv senjälkeen menkat, ja olo rauhoittuu.

Vierailija
12/12 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvailla mutta tuo vastaa ehkä lähinnä sitä miltä se tuntuu