Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis jännittääkö teitä muita 40+ vuotiaita meneminen johonkin uuteen ryhmätilaisuuteen?

Vierailija
15.05.2024 |

Mistä ette tunne ketään ja on paljon uusia ihmisiä ettekä ole ihan varmoja osaatteko mennä oikeaan paikkaan jne? Olen reilu 40 v. ja huomenna pitäisi mennä ensimmäistä kertaa työllistämistoimena toteutettavaan ryhmämuotoiseen tilaisuuteen ja jännitän ihan hirveästi. Kuin joskus kouluaikoina. Ikävä taakka tällainen elämässä. Miten helppoa olisi olla rento ja jännittämätön. Teillä jotka ette jännitä on niin helppo elämä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on varmaan ne, jotka ei yhtään jännitä, ap. Sosiaaliset pelot on kaikista yleisimpiä pelkoja, olet hyvässä seurassa meidän kaikkien muiden kanssa.

Huomenillalla se on jo ohi ja voit taas hengittää.

Vierailija
2/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi paljon kun joutuu esiintymään, esittäytymään ja olemaan epämukavuusalueella niin ei enää juuri jännitä. Vielä 3v sitten jännitin paljon enemmän. Nykyinen duuni on opettanut tässäkin

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyvä ei tieltä eksy. Ei sun tarvitse tietää etukäteen mihin mennä kunhan osaat kysyä tietä.

Vierailija
4/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että et menetä yhtään mitään vaikka mokaisit oksennellen ja kaatuillen. Koska mikä on pahinta mitä voisi tapahtua?

Vierailija
5/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää. Kaikkia jännittää. Presidenttiäkin jännittää uudessa tilanteessa.

Vierailija
6/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jännittää minuakin, ja ihan liikaa.. Pilaa elämäni 

Vierailija
7/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitenkään nii  paljon kun 2 tai 3 kymppisenä. Silloin ne oli täys EI.. Enää en niin välitä. 

N.47. 

Vierailija
8/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 vuoden kuluttua (= kymmenen 10 vuoden lyhyttä pätkää) olet ollut jo pitkän aikaa kuollut ja koko olemassaolosi on unohdettu aikoja sitten. Sama koskee kaikkia muitakin osallistujia. Eli turha jännittää.

Vierailija
9/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin niin vaikeasta sos. tilanteiden pelosta, että vältän sos. kontakteja, etenkin ryhmätilaisuuksia viimeiseen saakka.

Vierailija
10/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia jännittävät uudet tilanteet. On kumma, kun on luotu kuva siitä, että jännittävä ihminen on jotenkin nolo tai muita heikompi ja jännitys tulee peittää mahdollisimman hyvin, ettei kukaan huomaa, vaikka sellaista ihmistä ei edes ole, joka ei jotain jännittäisi.

Vierailija
11/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin niin vaikeasta sos. tilanteiden pelosta, että vältän sos. kontakteja, etenkin ryhmätilaisuuksia viimeiseen saakka.

Noista peloista pääsee parhaiten hankkiutumalla epämukavuusalueelle.

Vierailija
12/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmäytyminen = tyhmäytyminen.

Mielestäni parhaat keksinnöt on tehty yhden henkilön visiosta, jolloin hän on saanut tehdä kaikein juuri niinkuin itsellä paras idea ja visio on, eikä ole pitänyt ottaa mitään komitean muita mielipiteitä huomioon. Komiteoissa istuu varmasti tyyppejä joita ei oikeasta kiinnosta tai eivät edes ymmärrä mistä on kyse, joten ryhmätyöt on tosiaan tyhmätöitä.

Vierailija
13/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan ole yksin. Suurin osa ihmisistä tekisi noin, jos siihen olisi mahdollisuus.

Vierailija
14/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista peloista pääsee parhaiten hankkiutumalla epämukavuusalueelle.

Ei auttanut 30 vuoden altistaminen, enää en jaksa kiusata itseäni, jos ei ole pakko.

Vierailija
15/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa

Oon 40v mies

Vierailija
16/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
17/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäminen on usein temperamentissa, ei siitä pääse täysin eroon silloin koskaan. Älä taistele vastaan vaan hyväksy että jännität vaikka se tuntuu pahalta. Saat jännittää. Opettele kuitenkin myös keinoja itsesi rauhoitteluun. Mulle on esim. liikunta (joskus hyvin kevyt, joskus raskaampi) aika ykkösjuttuja ylivireyden purkamisessa. Ja itsemyötätunto. Jos yrität kieltää itseltäsi jonkin tunteen, se vaan vahvistuu. Tsemppiä

Vierailija
18/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ei jännitä. olen asperger nainen, mutta kömpelösti ekstrovertti sellainen. rakastan mennä uusiin tilanteisiin. ne ovat kiinnostavia.

Vierailija
19/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää suostuko näihin. Teette muille samalla karhunpalveluksen, että tuo olisi muka normi tai "normaalia". Ihmisiä ohjaillaan kuin karjaa. Menkää sinne missä on kiva mennä ihmisten sekaan, jos on. Tai joku mistä saa palkkaa tai harjoittelu lyhyesti tms.

Vierailija
20/38 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja ei kyllä jännitä yhtään. Aiemmin kyllä jännitti ihan kaikki tilanteet. Uran lähtiessä liikkeelle, oli vaan pakko totutella siihen, että olen parrasvalossa. Olen esihenkilötehtävissä, siihen tottuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän