Helteet tuli, joko on Thermacell kaivettu esiin?
Kuulemma paha hyttyskesä tiedossa kosteuden vuoksi.
Kommentit (14)
On. Vanhan mallinen, minkä pullot saa sytkäkaasulla itse täytettyä sekä satoja kiinalaisia mattoja.
Taas sitä on näimmä Iltsikoita luettu ja masennuttu vaikka sää on kuin kaverin vaimolta saatu julmurimainen litsari
Helle tulee, helteet tulevat...muista se niin helpottaa...
Ei se helteitä varten ole vaan hyönteisiä. Niitä ei ole vielä näkynyt.
Otetaan taas mukaan, vaikkei sitä olla tarvittu. Kesät menevät pohjois-Norjassa, missä ei oikein hyttysiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyttyset on perseestä!
Ei täällä ainakaan ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
On. Vanhan mallinen, minkä pullot saa sytkäkaasulla itse täytettyä sekä satoja kiinalaisia mattoja.
Huh hei, multa tulli vei viime kesänä. Onneksi vielä vanhaa varastoa. Temusta muuten saa sen messinkisen täyttö adapterin, taisi 1,5€ maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyttyset on perseestä!
Kärpäsiä sieltä korkeintaan tulee. Jos et pese.
Ensi viikolla tulee taas räntää.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rantavaroitus-hellerajat-paukkuvat-…
Vierailija kirjoitti:
Onko joku niin vanha laite ettei myydä valmiiksi täytettyjä vai onko alkujaankin tarkoitettu täytettäväksi ja jollakin kiinteällä säiliöllä?
Olis tuollaisen ostaminen kans suunnitelmissa kun ainoa joka kuulemma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Onko lentäviä mattoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku niin vanha laite ettei myydä valmiiksi täytettyjä vai onko alkujaankin tarkoitettu täytettäväksi ja jollakin kiinteällä säiliöllä?
Olis tuollaisen ostaminen kans suunnitelmissa kun ainoa joka kuulemma toimii.
Kaikkiin käy sama. Uudempia säiliöitä ei kai pysty täyttämään.
Olen kadottanut jonnekin, täytyy käydä ostamassa uusi.