Pyysin miestä ostamaan kaupasta 15v tytölle kuukautissuojia, toi aikuisten _housuvaippoja_. Eihän tämä voi olla todellista!
Voi kun olisikin trolli, mutta ei. Olen aikaisemmin ostanut omat terveyssiteeni itse, joten miehen ei tarvitsisi vaivautua sekoilemaan merkkien ja mallien suhteen, mutta olisi ilmeisesti pitänyt opettaa aikaisemmin. Tyttö naurahti jo että mitä nuo ovat, pakko kertoa hänelle ettei isällään ole aavistustakaan menkoista.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Naiset, miksi ette osta itse itsellenne näitä tuotteita ja pidä edes yhtä pakettia varastossa? Olen itse nainen ja itse tuotteeni ostan ja aina on paketti kotona varalla ihan yösiteitä eli vuodon yllättäessä pääsen kyllä tuolla kauppaan ostamaan lisää.
Tai miksi ette kulje riepu perseessä n.14 vuotiaasta till you die? On varmasti huilu kuivana.
Tunkekaa heiniä sinne römpsäänne, on ekologista, sitähän te itkette muutenkin koko ajan.
Pyysin vaimonani tuomaan rautakaupasta akkuporakoneen. Sellaisella 10mm tai mielummin 12 mm karalla. Ei tuonut.
Vaan toi 8mm karalla olevan Ryobin jossa ei tullut edes akkua mukana. SÄÄTÄNÄ mikä idiootti!
Mikset voinut ilmoittaa miehelle mitä merkkiä ja mallia? Minun mieheni soitti kaupasta, että jos et sano mitä näistä, niin hän ei osta lainkaan, ei rupea arvuuttelemaan mikä monista kymmenistä erilaisista pakkauksista on oikea, kun kuitenkin sitten valitetaan, että miksi ostit tälläisia. Ostaa mukisematta, kun tietää, mitä niistä pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tapailemani mies luuli, että naisten menkat tarkoittaa sitä, että verta valuu vain silloin, kun käy pissalla...
Se kyllä helpottaisi hirveästi elämää. Harmi kun ei ihan niin helppoa oo 😔
Vierailija kirjoitti:
Pyysin vaimonani tuomaan rautakaupasta akkuporakoneen. Sellaisella 10mm tai mielummin 12 mm karalla. Ei tuonut.
Vaan toi 8mm karalla olevan Ryobin jossa ei tullut edes akkua mukana. SÄÄTÄNÄ mikä idiootti!
😂😂
Eikä mammat ole vielä oppineet, että pitää olla yhtä tarkkaan merkki ja malli niin kuin johonkin auton varaosaan.
Onneksi ei tuonut niitä miesten tamponeita, olisi sitten joutunut niitä itse käyttämään.
Ens kertaa varten: ota kuva tuotteesta minkä tilaat, laita kuva ukolle whattsuppiin, ukolle jauhot suuhun, yritti ettei muulloin tarvisisi shoppailla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se vaimo, jonka piti tuoda tiettyä öljyä johonkin pörinälaitteeseen. Sehän oli väärää, ja ymmärrän täysin miestä, joka ei osaa ostaa oikeita siteitä. Nykyisin on niin kätevää, kun voi laittaa puhelimeen kuvan tilatusta tavarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, miksi ette osta itse itsellenne näitä tuotteita ja pidä edes yhtä pakettia varastossa? Olen itse nainen ja itse tuotteeni ostan ja aina on paketti kotona varalla ihan yösiteitä eli vuodon yllättäessä pääsen kyllä tuolla kauppaan ostamaan lisää.
Tai miksi ette kulje riepu perseessä n.14 vuotiaasta till you die? On varmasti huilu kuivana.
Eikös se huilu nimenomaan ole miessukupuolella ?
Anna tytölle raha käteen ja hän ostaa ihan itse sopivia siteitä.
Monen naisen itseasiassa kannattaisi käyttää mielummin vaippoja kuin siteitä. Siteistä menee helposti ohi.
No nehän toimii. Mitään vahinkoa ei tapahtunut
Mun mies ei kehtaisi tuoda mitään kuulautissuojia edes.