Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille sheivaamisesta

Vierailija
15.05.2024 |

Hölmö kysymys mutta jäänyt mietityttäämään, niin josko joku osaisi valaista.

Vaimoni on alkanut sheivaamaan alapäätänsä aivan uudella tavalla. Tai siis oikeastaan vain enemmän. Lähinnä mietin, että tuleeko naisille tällaisia hetkiä että jostain syystä ajellaan enemmän? 

siksi oikeastaan tätä kyselen, että seksiä meillä ei oikeastaan enää ole ja nyt vaan olen huomannut vaimon kuitenkin ajelevan alapäätänsä enemmän. En haluaisi uskoa tämän johtuvan pettämisestä, enkä sano että naiset sitä miehen vuoksi tekisivät mutta onko siis naisilla ajatuksia/syitä miksi tällainen muutos?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vallitseva ajatus on että nainen ei tee sitä itseänsä varten vaan mahdollista seksikumppania ajatellen?

Ei. Jos muuttaa tapojaan yhtäkkiä monien vuosien parisuhteen jälkeen niin todennäköisesti muutos johtuu uudesta kumppanista. Toki on varmaan ennenkin sheivannut mutta eri tavalla. 

Minulla ei ole koskaan ollut puskaa, edes silloin kun en ollut suhteessa mutta aloin sheivata ihan kaikki pois kun kumppanikin teki niin. 

Vierailija
22/24 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä karvaisen pissanhaju alkanut haittaan,haittais itseäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis miestäni ja seksiä varten sheivaan. Halusin yllättää miehen ja posliini jäi nyt sitten tavaksi kun mies siitä niin tykkäsi. Enpä usko että hirveästi muita syitä alapään trimmaamiseen voisi olla...🤔🤔 Toki uimapukukausikin voi vaikuttaa asiaan 

Vierailija
24/24 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin vuosia kylmenevässä ja seksittömässä avioliitossa. Taitekohta puolisoni seksuaalisessa kiinnostuksessa minua kohtaan oli lapsemme syntymä. Mies ei pystynyt käsittelemään muutosta, alkoi torjua minut ja pakeni työhön ja alkoholiin. Viiden seksittömän vuoden jälkeen - edelleen kuitenkin kulissiavioliitossa -  tapasin ihanan miehen, jonka kanssa sukelsin syvällistä ystävyyttä ja upeaa seksiä sisältäneeseen suhteeseen. 

Tuolloin puhkesin uudestaan kukkaan naisena. Rakastajani arvosti, ihaili ja halusi minua - ja minä häntä. Muutos vaikutti kaikkeen minussa: eleisiin, ilmeisiin, pukeutumiseen... ja niin myös sheivaukseen. Aiemmin olin rajannut karvoitustani hyvin maltillisesti, lähinnä uimapukukäytön vähimmäisvaatimusten ehdoilla.

Mutta nyt ensimmäistä kertaa elämässäni mies kehui ja ihasteli alapäätäni, sormeili sitä, antoi ihanaa suuseksiä ja rakasti hieroa häpyäni peniksellään. Aluksi olin onnettoman epävarma isoista, ryppyisistä ja lerpallaan olevista häpyhuulistani, ja oli vaikea uskoa, että joku niitä voisi himoita. Kerran hän sitten ehdotti, että sheivaisin ainakin huulten ympäriltä karvat pois, jotta pääsisi saamaan ja antamaan nautintoa ilman suuhun tarttuvia haivenia. Pian sen jälkeen sheivaus laajeni myös ylemmäs kummulle ja alavatsaan, kunnes uudesta täysin posliinista tyylistä tuli rutiini valmistautuessani tapaamisiimme. Sheivaus myös viritti mieleni eroottiseen tunnelmaan kauniiden alusvaatteiden ja korujen pukemisen sekä meikkaamisen ja hajuveden laittamisen ohella.

Miesystäväni myös itse hoiti puutarhansa huolella, kivespussi ja peniksen varsi olivat aina sileän karvattomat ja alavatsan karvoitus tiukasti rajattu ja lyhyt.

Kyllä, salasuhde oli minulle syy sheivata. Halusin olla himoittava.

Nykyisin N57, silloin N40+