Kysymys naisille sheivaamisesta
Hölmö kysymys mutta jäänyt mietityttäämään, niin josko joku osaisi valaista.
Vaimoni on alkanut sheivaamaan alapäätänsä aivan uudella tavalla. Tai siis oikeastaan vain enemmän. Lähinnä mietin, että tuleeko naisille tällaisia hetkiä että jostain syystä ajellaan enemmän?
siksi oikeastaan tätä kyselen, että seksiä meillä ei oikeastaan enää ole ja nyt vaan olen huomannut vaimon kuitenkin ajelevan alapäätänsä enemmän. En haluaisi uskoa tämän johtuvan pettämisestä, enkä sano että naiset sitä miehen vuoksi tekisivät mutta onko siis naisilla ajatuksia/syitä miksi tällainen muutos?
Kommentit (24)
Joskus karvat kutittaa itseäkin niin paljon että parempi ajella pois. Siinä ainakin oma syy ajelemiseen.
Niin siis onko tosiaan niin että tuo on 90% varmuudella merkki pettämisestä?
Tuskin kukaan nainenkaan sinun naisesi puolesta osaa totuutta kertoa, joten sama kai jos miehenäkin vastaan omasta puolestani. Minä ainakin ajelen ennen kaikkea on mukavan ja eroottisen olon vuoksi. Aloitin sen myös vaimon näkökulmasta "yllättäen", koska ei asia koskaan ollut tullut meidän suhteen aikana ilmi, joskus nuorempana olin kyllä samaa harrastanut. En vaan enää jaksanut pohtia että mitähän tuo sanoo vaan aloin tehdä niinkuin itsestä kivoimmalta tuntui.
Ja voihan olla, tarkemmin tietämättä millaista teillä nyt kommunikaatio ja seksielämä on ja mistä syystä, että hän ajelee sinua varten. Kokeilee, että käykö sulla enää edes katse hänen pillussa ja tuleeko mitään reaktiota.
No olisihan se pitänyt arvata että kommentit tulee olemaan tätä tasoa. No ehkä kysymyskin oli.
kuitenkin ehkä kaipaisin naisilta vastauksia enkä itseään ylijumalina pitävien miesten saarnoja siitä miten tyhmä tämäkin kysymys taas oli.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan nainenkaan sinun naisesi puolesta osaa totuutta kertoa, joten sama kai jos miehenäkin vastaan omasta puolestani. Minä ainakin ajelen ennen kaikkea on mukavan ja eroottisen olon vuoksi. Aloitin sen myös vaimon näkökulmasta "yllättäen", koska ei asia koskaan ollut tullut meidän suhteen aikana ilmi, joskus nuorempana olin kyllä samaa harrastanut. En vaan enää jaksanut pohtia että mitähän tuo sanoo vaan aloin tehdä niinkuin itsestä kivoimmalta tuntui.
Ja voihan olla, tarkemmin tietämättä millaista teillä nyt kommunikaatio ja seksielämä on ja mistä syystä, että hän ajelee sinua varten. Kokeilee, että käykö sulla enää edes katse hänen pillussa ja tuleeko mitään reaktiota.
Kyllä se pilluhimo ja halut syttyy aivan muista asioista kuin siitä onko nainen ajellut toosaansa paljaaksi. Ainakin omasta näkökulmastani katsoen luonnollinen nainen karvoineen on paljon feminiinisempi näky kuin paljas kalkkuna/viiva-alapää.
Itse olen alkanut sheivailemaan nyt kun kesä lähestyy ja valmistaudun henkisesti uikkarikauteen. Liittyy itselläni positiivisiin fiiliksiin ja haluun näyttää kauniimmalta pitkän synkän talven jälkeen. Ei liity mitenkään pettämisajatuksiin. Ilahtuisin jos mies huomaisi ja sanoisi jotain kaunista ja itsetuntoa kohottavaa.
Kyllä herää kysymys. Naiset on kieroja. Meillä myös nainen joka ajattelee kyllä tarkkaan siirrot ja selitys löytyy kaikkeen vaikka olisi kuinka ristiin puhunut. Paskaa jauhaa ja esittää asiallista ja kilttiä kumppania. Onneksi maailma on pieni ja jostain aina selviää valheet.
Todella harvoin ajelin, ennenkuin löytyi fwb ( on ollut ohi jo 8v ). Omalla miehellä on Todella kookas, mutta seksi hänen kanssaan on "sisään ja runnotaan 2 min", sitten käännetään kylkeä. Ei autettu jälkikäteen, ei nuolla koskaan, itseni saan hoitaa. En juuri koskaan ehdi edes kostua, vaikka se on minulle helppoa.
Tapasin miehen, joka yhdessä tilanteessa vain mainitsi rakastavansa nuolla naista. Sitä oli muutamaa viikkoa myöhemmin aivan pakko testata kun tuli täydellinen tilaisuus. Ja Kyllä oli sen arvoista. Uskomaton mies, aina valmiina ja heti pystyssä. Ei niin suuri kuin miehelläni, mutta elämäni kyydit sain. Tulin hänen kanssaan aina liiankin märäksi. Tuntui, että hän pystyi siihen miten monta kertaa hyvänsä, eikä ollut minuuttimuna. Toisinaan kesti kivuliaan kauan hänen laueta.
Tämä tapailumies sitten vaatimalla vaati, että sheivaan kieltämättä kotona vähälle käytölle jääneen alapääni. Tulihan se tehtyä, tunsi itsensä jotenkin niin kiimaiseksi. Kotona tätä sheivailua tietysti ihmeteltiin ja "jouduin" antautumaan omalle miehelleni muutaman kerran, niin kuin se olisi hänen mielikseen ajeltu.
Anyway se suhde on ollut ohi jo noin 8v. Silti naisena ihmettelisin toista naista joka ei koskaan ajele, mutta löytää siihen äkkiä kiinnostuksen ominpäin. Koska eihän siinä mitään ihmeellistä, jos aviopari keskenään kokeilee, tai toisen tahtoo yllättää. Mutta jos hän ei sitä sinun kanssasi käytä, niin takulla jonkun muun kyllä. Ei kukaan ajele alapäätään itseään varten, eli tähän ei meikki ja mekkoselitykset edes naiselle mene läpi. Ei sitä kukaan nää, ellet jo omaa halua näyttää se jollekulle.
N39
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ajele alapäätään itseään varten
Häh? Miksei muka voisi ajella itseään varten, jos tykkää paljaan sileän ihon kosketuksesta? En osta ollenkaan tuota, en naisista enkä miehistä.
Pettää 100 varmasti. Jos se ajelisi sun takia, niin pyytäisi sinut mukaan ajeluleikkeihin.
Mies laihdutti itseään luuviuluksi. Luuli olensa komea 18-vuotias, vaikka oli 58-vuotias ja nahkat roukkui kasvoissa ja kropassa.
Tuli kaapista ulos.
Rauha hänelle.
Olen pahoillani mutta todennäköisesti on toinen mies kiikarissa. Muutoin on aika epätodennäköistä että muuttaa sheivaustottumuksia muuten kuin että ei jaksa enää sheivata. N42
Mun totuus. Vieraalle sheivaan joka kerta,haluan olla haluttava .
Niin että otetaan rajusti.
Mä aloin posliiniksi kun tapasin miehen joka myös on posliini. Aiemmin ei olis tullut mieleenkään. Saan nyt paljon suuseksiä ja hänelle kivempi kun ei tuu karvoja suuhun.
Onko tosiaan näin? Eli pakko ajatella toisen pettävän jos on alkanut huolehtimaan itsestään entistä enemmän? On kyllä julma maailma
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan näin? Eli pakko ajatella toisen pettävän jos on alkanut huolehtimaan itsestään entistä enemmän? On kyllä julma maailma
Pimppalooran sheivaaminen ei ole sama asia kuin itsestään huolehtiminen, vai meinaatko että ne eivät huolehdi ketkä eivät sheivaa? Lisäksi alapään näkee itsen lisäksi tasan se seksikumppani joten tuskinpa muita varten sheivataan.
Jos olisi kysynyt meikkaamisesta tms, niin vastaus olisi eri.
Eli vallitseva ajatus on että nainen ei tee sitä itseänsä varten vaan mahdollista seksikumppania ajatellen?
"Naiset eivät pukeudu miehiä, vaan itseänsä varten"
Tämähän on tietenkin puppua koska naiset eivät suostu myöntämään pukeutuvansa toisia naisia varten.
Jos ne pukeutuisivat miehiä varten ne olisivat alasti ja jos itseään varten ne kulkisivat mukavissa pieruverkkareissa.
Tämän alustuksen jälkeen voit päätellä ketä varten se siistii kotona käytöstä poistunutta tavaraa.