Syottekö aamupalla kaurapuuro?
Mä olen joskus syönnyt muutakin, mutta vatsa on niin tottunut, että menee jumiin, jos en saa niitä kuituja. Laitan päälle itsepoimittuja mustikoita pakkasesta.
Kommentit (13)
Nyt oli niin huonoa suomea että mistä olet kotoisin?
Assosioituu tekstuuri oksennukseen niin ei pysty.
Mielestäni se on iltapalana parempi.
En todellakaan. Cappuccino ja croisantti sen olla pitää.
Vain silloin kun aikaa sitä haudutella. Joo kyllä on hyvää. Veteen keitettynä, kunnon kiehautus ja kunnon haudutus kannen alla. Hitunen suolaa maun mukaan.
Nautin maidolla ja sokeria päälle joku aamu/ tai ihan iltakin. Joku kerta maitoa ja voisilmällä. Joku kerta joko mansikka tai mustikkasopalla tai muillakin soppavaihtoehdoilla. Joksu marjojakin päällä. Monta variaatiota saapi. Ja sitten Nalle moniviljapuuroa( ylensä jauhot luomua) Sitten ruishiutalepuuroa,, se sopii kylläkin vain suolaisena versiona. Todella hyvää. Riisipuuroa sekä uunissa ja kattilassa, samoin varioiden. Ohraryynipuuro uunissa varioiden syön.
Joten ei oo puuro tylsää, aina sitä samaa,, no eihän oo!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vain silloin kun aikaa sitä haudutella. Joo kyllä on hyvää. Veteen keitettynä, kunnon kiehautus ja kunnon haudutus kannen alla. Hitunen suolaa maun mukaan.
Nautin maidolla ja sokeria päälle joku aamu/ tai ihan iltakin. Joku kerta maitoa ja voisilmällä. Joku kerta joko mansikka tai mustikkasopalla tai muillakin soppavaihtoehdoilla. Joksu marjojakin päällä. Monta variaatiota saapi. Ja sitten Nalle moniviljapuuroa( ylensä jauhot luomua) Sitten ruishiutalepuuroa,, se sopii kylläkin vain suolaisena versiona. Todella hyvää. Riisipuuroa sekä uunissa ja kattilassa, samoin varioiden. Ohraryynipuuro uunissa varioiden syön.
Joten ei oo puuro tylsää, aina sitä samaa,, no eihän oo!!!!
Mä haaveilen leivinuunista, että saisi yönylihaudutettua ohrapuuroa tai ruispuolukkapuuroa. Ne on niin hyviä! Riisipuuroa tulee toisinaan tehtyä uunissa. Lähinnä talvisin. Jotenkin kun on päässyt puuron makuun, vaikea olla ilman. Nälkäähän pelkkä puuro huonosti pitää. Siksi kylkeen usein keitetty kananmuna.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lahdesta! 😆 Otsikosta jäi puurosta a pois. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Assosioituu tekstuuri oksennukseen niin ei pysty.
Itse olen oksentanut kaksi kertaa elämässä, niin ei assosioidu.
ap
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Cappuccino ja croisantti sen olla pitää.
Melko rasvaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahdesta! 😆 Otsikosta jäi puurosta a pois. Sori siitä.
Hyvä Lahti!!! Ja puuro on hyvää, varsinkin kaura- ja riisipuuro.😀
Kahvia,tupakkia. Syön ku tullee näläkä.
Joskus, lähinnä talviaikaan. Lämpimään vuodenaikaan tykkään enemmän smoothieista ja jogurtista + myslistä. Tai leipä ja jogurtti ja hedelmä on aina myös yksi vakio kuvioissa. Viikonloppuisin usein kananmunapohjaisia.