Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mies ei suostu myymään taloa

Vierailija
15.05.2024 |

On kyllä tyhmä mies kun antaa asunnon mennä pakkohuutokauppaan ja pienempi hinta saadaan. Muutenkin sanoi ettei toivo mulle tulevaisuudessa mitään hyvää. Oltiin 25v yhdessä

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pakkohuutokaupassa saat ainakin omasi pois varmasti, vaikka ehkä vähemmän hyvällä hinnalla.

Ja ajattele sitä että olet vuosikymmeniä asunut halvemmalla kuin vuokralla. Jos erotus on ollut vaikkapa 200e/kk, niin 20 vuoden aikana olet "säästänyt" 48000e. Ei asunnosta aina saa omiaan pois, mutta ei se välttämättä ole huono asia. Pääsit kumminkin eroon miehestä.

Vierailija
2/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä talo yhteinen ja yhteisillä lainasitoutmuksilla? Vai miehen talo ja ilman avioehtoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi talo pakkohuutokaupataan? Ei omaisuuden ositus tarkoita, että talo on myytävä.

Vierailija
4/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan todellinen unelmien puoliso miehelle niiden 25v aikana 😂

Vierailija
5/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, pakkohuutokaupassa saat ainakin omasi pois varmasti, vaikka ehkä vähemmän hyvällä hinnalla.

Ja ajattele sitä että olet vuosikymmeniä asunut halvemmalla kuin vuokralla. Jos erotus on ollut vaikkapa 200e/kk, niin 20 vuoden aikana olet "säästänyt" 48000e. Ei asunnosta aina saa omiaan pois, mutta ei se välttämättä ole huono asia. Pääsit kumminkin eroon miehestä.

Tässäpä oli todellisuudesta irtautunutta kommentointia, voi jessus.

Vierailija
6/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä markkinatilanteessa kannatakaan myydä. Fiksu mies. Tyhmä sinä. An mä arvaan, että se olit sinä kuka voimaannuit ja päätit lopettaa tuon 25v liiton, kun et enää tuntenut sitä kipinöintiä? Nyt sitten talo pitäisi myydä tappiolla, että frouva pääsee vieraisiin miehiin. Tai siis virallisesti muutat yksin, niinhän kaikki, mutta kuitenkin. 

Vierailija
7/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi talo pakkohuutokaupataan? Ei omaisuuden ositus tarkoita, että talo on myytävä.

Eikä etenkään että se on myytävä pakkohuutokaupassa. Ap voi hakea oikeudesta omaisuuden erottelua, ja sen jälkeen asunto myydään ihan "normaalisti". Pakkohuutokauppa on jotain, minkä tekee ulosottoviranomainen kun joku ei maksa velkojaan.

Vierailija
8/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea omaisuuden ositusta lakiteitse 

Vierailija
9/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä etenkään että se on myytävä pakkohuutokaupassa. Ap voi hakea oikeudesta omaisuuden erottelua, ja sen jälkeen asunto myydään ihan "normaalisti". Pakkohuutokauppa on jotain, minkä tekee ulosottoviranomainen kun joku ei maksa velkojaan.

Okei, no mun asianajaja sitten antoi väärää tietoa. Pakko kait se on oikeuteen mentävä. Ei vastaa myynti viesteihin. Ei valitse välittäjää ym. Koko ajan tekee kiusaa.otti itselleen talon piirustukset ym tärkeät paperit ja ei palauta niitä. Yrittää mustamaalata mua toiselle lapselle joka asuu hänen kanssaan. Oikeasti paska ihminen. Miten kauan jaksoinkin. 

Ap

Vierailija
10/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisomistuksen purkamisen hinta uskotun miehen avustuksella riippuu siitä, kuinka paljon aikaa ja vaivaa omistussuhteen purkamiseen kuluu.  Kustannuksia arvioitaessa kannattaa huomioida, että käräjäoikeus perii yhteisomistuksen purkamishakemuksesta 270 euron maksun.

Vierailija
11/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Minä olisin tuossa tapauksessa irtisanonut vakuutukset ja sen jälkeen polttanut talon kivijalkaa myöten. Lopuksi lahjoittanut tontin exälle.

Vierailija
12/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli yhteisomistaja ei halua enää jatkaa yhteisomistusta, hänellä on oikeus saada osuutensa yhteisestä esineestä jakamalla erotetuksi. Esineen jakaminen ei kuitenkaan aina ole mahdollista. Yhteisomistajalla on tällöin oikeus hakea yhteisomistussuhteen purkamista ja esineen myymistä. Esineen myymisen edellytyksenä on, että jakaminen ei ole mahdollista tai että se aiheuttaisi kohtuuttomia kustannuksia tai alentaisi huomattavasti esineen arvoa.

Vierailija
13/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo menkää oikeuteen ja menettäkää loputkin rahat.

😂😂😂

Vierailija
14/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää olla päättäväinen ukosta huolimatta 

Vierailija
15/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita juristi asialle hoitamaan homma ja hankkiudu eroon itse koko paskasta 

Vierailija
16/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisomistuksen purkamisen hinta uskotun miehen avustuksella riippuu siitä, kuinka paljon aikaa ja vaivaa omistussuhteen purkamiseen kuluu.  Kustannuksia arvioitaessa kannattaa huomioida, että käräjäoikeus perii yhteisomistuksen purkamishakemuksesta 270 euron maksun.

Niin, no olen pienotuloinen

Ap

Vierailija
17/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no olen pienotuloinen

Ap

Pienituloinen eli vähä-älyinen

Vierailija
18/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no mun asianajaja sitten antoi väärää tietoa. Pakko kait se on oikeuteen mentävä. Ei vastaa myynti viesteihin. Ei valitse välittäjää ym. Koko ajan tekee kiusaa.otti itselleen talon piirustukset ym tärkeät paperit ja ei palauta niitä. Yrittää mustamaalata mua toiselle lapselle joka asuu hänen kanssaan. Oikeasti paska ihminen. Miten kauan jaksoinkin. 

Ap

En usko että oikea asianajaja antaisi väärää tietoa, mutta sinä et ole ymmärtänyt mitä sulle on kerrottu. Ja kyllä, tottakai on mentävä oikeuteen tätä varten, kuka muu sen määräyksen myymisestä voisi tehdä? Turha tuota on enempää voivotella, laitat jutun etenemään niin sitä nopeammin se on hoidettu. 

Vierailija
19/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talot, maat ja maannut menevät pakkohuuto kauppaan vain velkojen takia.

Ei mitenkään muutoin.  Jos on velkaa ja myy itse talon, pitää ne olemassa velat niistä myyntirahoista kuitenkin maksaa.

Siinä vaiheessa kun on jo ulosotto päällä.

Ei niistä myyntirahoista mitään käteen jää.  

Vierailija
20/33 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taas kestettiin myötä- ja vastamäet ja huoli on rahasta teillä syntisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi