Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja latoo kirjassaan kovia väitteitä Sanna Marinista: Kaikilla valta tai menestys ei nouse päähän

Vierailija
15.05.2024 |

Kaikilla valta tai menestys ei nouse päähän. Sanna Marinilla Pirkkalasta nousi. Big Time, Päivärinta väittää kirjassaan.

En ole koskaan nähnyt toimittajaurani aikana kenenkään poliitikon muuttuvan niin totaalisesti kuin Sanna Marin muuttui noustuaan Sdp:n puheenjohtajaksi ja pääministeriksi Antti Rinteen (sd) jouduttua eroamaan, Päivärinta kirjoittaa.

Marinin hallituksen loppuaikoina pääministerin käytös oli viimeistään alkanut herättää huomiota myös eduskunnassa. Päivärinnan mukaan puhuttiin yleisesti, että pääministeri käveli tylysti ohi tervehtimättä kansanedustajia ja avustajia.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010423160.html

Kommentit (784)

Vierailija
681/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joillakin maksetuilla faneilla on näemmä vaikea ymmärtää, että kovasta yrityksestänne huolimatta kaikki eivät sokeasti kumarra Prinsessa Marinia. Jos ei ole maksettu fani, niin kehitysvamma voi toki selittää fanaattisen ventovieraan ihmisen puolustelun.

Toivottavasti pervopersujen puoluetoimisto sulkeuttuisi jo pian tältä illalta - alkaa olla jo niin häiriintynyttä settiä.

Pervodemarit päivysti eilenkin 23.00 asti. Aamulla sitten kymmenen jälkeen ylös.

Vierailija
682/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten Marin kehtaa edes missään SDP:n toiminnassa tai tilaisuuksissa hyöriä enää. Tyyppi on niin takkinsa kääntänyt ja niin oikeistolainen ja kapitalistinen kuin olla voi.

Se ei ole täysin Marinin vika vaan noin se aina menee. Jos olet vaatimattomista oloista, tottakai haluat ajaa samanlaisten ihmisten asiaa. Jos sitten pääset maistamaan jotain parempaa, niin siihen jää koukkuun. Se on se asia, jossa vasemmisto häviää oikeistolle. Vasemmistolainen ajattelutapa ei ole tarpeeksi yksilön asialla. Ajatellaan yhteisön parasta. Oikeisto taas on yksilön puolella. Kyllä hän on nykyään ihan täysin omaan napaan tuijottelija.

Juuri näin.  Kollektivistiset vasemmistoaatteet ovat TÄYSIN ihmisluonnonvastaisia siksipä sosialistit aina yrittävät muokata kansan mieleisekseen. J

Terveisin nassesetä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen toi  susannan väite "en ole ikinä kohdannut toista poliitikkoa,jolla olisi ylimielinen asenne toimittajiin".

Jännä juttu.

Itse olen nähnyt monia jopa televisiossa. Saatikka jossain x:ssä.

Yksi nykyinen ministerikin tulee heti mieleen. Ja useampikin sanasta puolueesta itse asiassa.

Vierailija
684/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joillakin maksetuilla faneilla on näemmä vaikea ymmärtää, että kovasta yrityksestänne huolimatta kaikki eivät sokeasti kumarra Prinsessa Marinia. Jos ei ole maksettu fani, niin kehitysvamma voi toki selittää fanaattisen ventovieraan ihmisen puolustelun.

Toivottavasti pervopersujen puoluetoimisto sulkeuttuisi jo pian tältä illalta - alkaa olla jo niin häiriintynyttä settiä.

Pervodemarit päivysti eilenkin 23.00 asti. Aamulla sitten kymmenen jälkeen ylös.

Mitens sinä sitä olit todistamassa 🤔?

Vierailija
685/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä selittää fanaattisen ventovieraan ihmisen haukkumisen?

Vierailija
686/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*samasta

Vierailija
687/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen toi  susannan väite "en ole ikinä kohdannut toista poliitikkoa,jolla olisi ylimielinen asenne toimittajiin".

Jännä juttu.

Yksi nykyinen ministerikin tulee heti mieleen. Ja useampikin sanasta puolueesta itse asiassa.

Tämä oli kyllä hyvä väite :D

Ketkähän ne suurinta itkua on mediasta pitäneet..........

.........

..........

Vierailija
688/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu.

Ja sama ministeri on yhtä ylimielinen kyselytunneilla.

Huoh, kuten minääähhhh jooohhhh moneeennh kertaaaaannhhh huoh olen sanoooonuth huoh niin edellinen hallitus 😀

Vierailija
689/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinilla olisi ollut loistava tulevaisuus politiikassa mutta pilasi sen liiallisella juhlimisella. Joku miespuolinen pääministeri olisi saanut aikoja sitten lähdöt virastaan jos olisi samalla lailla sekoilut ja völjännyt ryyppyremmiä virka-asuntoon rellestämään. Kaikki typeryyden sallittiin ja hoiti työnsä huonosti, hyvin harvoin näkyi paikalla kun oli kyselytunti töllössä. Ja jos oli niin näytti puhelinta tai tuijotti yhteen kohtaan, liekö leiponut niin paljon että jauhonpöly väsytti. Opiskeluaikana Sannan lempinimi on ollut joku bilesanna, kuulemma silloin jo enemmän kiinnostanut juopottelu kuin opiskelu. 

Tso tso, täällä ei saa puhua totuuksia.

Uliuli. Nainen juhli. Uliuli. Nainen piti hauskaa. Uliuli. Nainen biletti opiskeluaikana. Uliuliuli. Nainen lopetti politiikan ja lähti ulkomaille ja rikastui. Uli. Uliuli. Uliuliuli.

Vierailija
690/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi hauska tavata fanclubilainen oikeassa elämässä. En ole tavannut ketään, joka olisi politiikasta puhuttaessa alkanut puolustaa Marinia julkisesti. Ehkä kyseiset henkilöt pitävät mölynsä mahassa IRL ja päästävät pahan olonsa valloilleen vaavipalstalla tms. puolustaessaan idoliaan

Tämä! Haluaisin tietää millaisia nämä fanclubilaiset ovat! Koska ilmaantuvat vain somessa, ei koskaan irl.

En tiedä missä todellisuudessa elät, mutta Marinin kannattajia on paljon ihan normaalielämässä. Tosin kukaan heistä ei halua olla lähelläkään persuja, koska siinä porukassa on liikaa rikollisia ja kännissä ammuskelijoita.

tarkoittaako tämä normaalielämä demareiden puoluetoimistoa? Löytyykö enää sieltäkään kannatusta?

Ihan tuolla normaalielämässä ei kyllä kukaan tunnustaudu persuksi. En tiedä yhtään. Eivät kehdanneet sanoa olevansa persuja ennen hallitukseen pääsyään ja vielä vähemmän nyt kun ovat hallituksessa. Ja eipä heitä gallupien mukaan enää kovin paljoa olekaan muualla kuin pierukammioissaan nettivihaa kylvämässä, näemmä.

Vierailija
691/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinilla olisi ollut loistava tulevaisuus politiikassa mutta pilasi sen liiallisella juhlimisella. Joku miespuolinen pääministeri olisi saanut aikoja sitten lähdöt virastaan jos olisi samalla lailla sekoilut ja völjännyt ryyppyremmiä virka-asuntoon rellestämään. Kaikki typeryyden sallittiin ja hoiti työnsä huonosti, hyvin harvoin näkyi paikalla kun oli kyselytunti töllössä. Ja jos oli niin näytti puhelinta tai tuijotti yhteen kohtaan, liekö leiponut niin paljon että jauhonpöly väsytti. Opiskeluaikana Sannan lempinimi on ollut joku bilesanna, kuulemma silloin jo enemmän kiinnostanut juopottelu kuin opiskelu. 

Tuon kirjoittaja tietää valehtelevansa. 

Vierailija
692/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu.

.........

..........

Sateenkaariväki, Eurovision Laulukilpailukin oli yhtä itkua, lipun liehuttelua ja hampaiden kiristelyä.

Vierailija
693/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu.

.........

..........

Sateenkaariväki, Eurovision Laulukilpailukin oli yhtä itkua, lipun liehuttelua ja hampaiden kiristelyä.

Ai, musta näytti että ne oli aika iloisia. Toisin kuin oikeistokonsu-uggelsit, jotka uliulisi x:ssä niin että alkoi ihan myötähävettää.

Vierailija
694/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu.

.........

..........

Nyt puhuttiin politiikoista.

Älä vie puheenaihetta muualle.

Vierailija
695/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä

Vierailija
696/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä

Hih. Ei tarvitse 😉.

Vierailija
697/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zamppanja-sosialismi nousee päähän kuin kusi & musta kaviaari.

Lapsetkin on mustapäitä päät täynnä nestettä. prrööött!

Katsokaa näitä viestejä. Tässäkö persujen laadukkain aines? 

Eikö muita puolueita ole kuin demarit ja persut? kokoajan maalitat vain persuja, muistaakseni maassamme on yli 10 puoluetta.ja ne ei todellakaan fanita demareita.

Muut puolueet ei kirjoita tuollaista törkyä - siitä tunnistaa pervopersut aina.

Sitä paitsi, Soinihan sen jo paljasti, että persut trollaa somessa vihapuhetta säännöllisesti - puoluetoimisto on palkannut noita örkkejä öyhöttämään.

Siksi aina ennen vaaleja tai kun kannatus laskee, alkaa tämä Marinin maalitus. Sinänsä huvittavaa kun hän ei enää edes ole mukana politiikassa. Silti samat vihapuheet jatkuu jo viidettä vuotta.

Vierailija
698/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi hauska tavata fanclubilainen oikeassa elämässä. En ole tavannut ketään, joka olisi politiikasta puhuttaessa alkanut puolustaa Marinia julkisesti. Ehkä kyseiset henkilöt pitävät mölynsä mahassa IRL ja päästävät pahan olonsa valloilleen vaavipalstalla tms. puolustaessaan idoliaan

Tämä! Haluaisin tietää millaisia nämä fanclubilaiset ovat! Koska ilmaantuvat vain somessa, ei koskaan irl.

En tiedä missä todellisuudessa elät, mutta Marinin kannattajia on paljon ihan normaalielämässä. Tosin kukaan heistä ei halua olla lähelläkään persuja, koska siinä porukassa on liikaa rikollisia ja kännissä ammuskelijoita.

tarkoittaako tämä normaalielämä demareiden puoluetoimistoa? L

Ai oletkin K Kosonen? sillä pieni ystäväpiiri kun ei kuulemma tunne yhtään persua, ainoastaan mannerheimintiellä makoilevia.

Vierailija
699/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuli. Nainen juhli. Uliuli. Nainen piti hauskaa. Uliuli. Nainen biletti opiskeluaikana. Uliuliuli. Nai

Nyt se marxisfeministi sitten meni rikki.

Voi reppanaa persua kun noin pahasti kilahti. Yritä päästä tälle vuosituhannelle noissa höpinöissäsi.

Vierailija
700/784 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan että onneksi ei koronan aikana ollut tämä saksikäsi Purran jaOrpo pojan hallitus olis jääny köyhät hoitamatta! Sanna hoiti hengenvaarallisen taudin ja siinä sivussa Suomen natoon! Päivärinnalta ois jääny tekemättä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän