Lähikaupassa on kassatyöntekijä jonka palveltavaksi kukaan ei suostu menemään
Oli hieman koominen tapaus kun hain lounasta lähikaupasta. Siellä on eräs työntekijä, joka on ihan hirveän vihainen ja aggressiivinen.
No, ensin oli vain yhdellä kassalla työntekijä ja jono pitkä. Sitten tämä vihainen nuorehko nainen tuli avaamaan toisen kassan ja ilmoitti siitä. Yleensä tuollaisessa tilanteessahan moni ryntää juuri avatulle kassalle. No, nyt ei vaan kaikki seisoivat siinä alkuperäisessä jonossa. Itse ajattelin, että mieluummin jonotan kuin menen sinne koska on niin epämiellyttävä henkilö. Ilmeisesti muut ajattelivat samoin sillä kaikki jäivät alkuperäiseen jonoon. Siinä sitten kyseinen kassanainen ihmetteli hämmentyneen näköisenä kun hänen kassalleen ei tullut kukaan.
Pieni juttu, mutta huvitti vain huomata että en taida olla ainoa joka on huomannut kyseisen henkilön epämiellyttävän käytöksen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksette menneet itsepalvelukassalle ?
Meidän koko kaupungissa ei ole yhtäkään.
T. eri
Sama juttu Helsingin keskustan eräässä K-Marketissa. Todella tyly yksi myyjä, mutta se on vaan hänen luonteensa. Vältän jos mahdollista.
No mä oisin mennyt. Mitä pelkäsitte, että hän tekee? Käy kurkkuun kiinni ja paiskoo ostokset hajalle?
Vierailija kirjoitti:
Miksette menneet itsepalvelukassalle ?
Minähän en itseäni palvele, noo ehkä joskus runkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu Helsingin keskustan eräässä K-Marketissa. Todella tyly yksi myyjä, mutta se on vaan hänen luonteensa. Vältän jos mahdollista.
Lieksassa myös.
Ulkomailla ainakin trendaa varsinkin nuorempien polvien keskuudessa tyly asiakaspalvelu eli asiakas jopa maksaa siitä, että saa paskaa palvelua. Jospa näitä voisi somessa hyödyntää?
Sun kirjoituksen sisältö sinänsä on tuulesta temmattua, lapsellista toisen ihmisen kiusaamistarkoituksessa tehtyä.
Mutta toisaalta tuossa voi olla pieni ajatus siihen suuntaan kyllä - sisällöllisestä annista huolimatta - että jokaisesta ihmisestä ei ole jokaiseen työhön.
Mutta sä kirjoitat pelkkää huuhaata. Ai, taidat olla koululainen joka hieman pelkää jotain kassatätiä... tai on kade tai kuvittelee pahanilkisyyksiä tästä... kuten äitinsä ja isänsäkin, sieltähän ne opit näissä jutuissa tulevat!
Vastaavasti kävi minulla, vaikken nyt tiedä oliko kassahenkilö kauhean vihainen tai epämiellyttävä. Mutta kassajonostani ei kukaan jostain syystä liikahtanut hänen avaamalleen viereiselle kassalle. Vasta pitkän ajan kuluttua pitkän jonon perältä joku "noh jospa minä siihen tulisin".
Meidän kylillä on supermarket, johon en enää sen jälkeen ole astunut jalallanikaan, kun tuo naapurin eukko meni sinne kassatädiksi.
Kun en tiennyt, että tuo ikäihminen ja alkoholille perso oli sinne päässyt, niin reippaasti vaan menin ja sitten se akka oli just lähdössä iltavuorostaan kotiin ja oli siellä myymälätilassa, niin se kahjo lähti mun perässä kulkemaan... Se kulki mun perässä pitkän aikaa, naama ilmaantui jokaisen hyllyvälin toiseen päähän ja siinä se länkytti sekopäisyyksiään.
OLISIN VOINUT RUVETA KOVAAN ÄÄNEEN SIINÄ ILLALLA HUUTAMAAN, ETTÄ ONKO PAIKALLA HENKILÖKUNTAA, TÄÄLLÄ TUNTUU OLEVAN YKSI TÄYSIN KAHJO ASIAKAS JOKA MITÄ ILMEISIMMIN KAIPAA MYYMÄLÄN VÄEN APUA!
No, en huutanut tai lähtenyt sitä henkilökuntaa etsimään... Olisi kannattanut, eli olisin voinut NOLATA SEN KAHJON TODELLAKIN!
Meidän lähikauppamme on niin pieni, että ei ole valinnanvaraa, jos haluaa ostoksensa saada maksettua. Itsepalveluvaihtoehtoa ei ole. Kaupassa on välillä työssä vain yksi myyjä ja jos on kaksi, niin eivät he molemmat kassalla istu.
Toisaalta en mitään yletöntä ystävällisyyttä edes odota kassalla. Tärkeämpää on, että tuotteet rahastetaan oikein ja tarjoustuotteiden hinnat tulevat koneelta niin kuin pitää. Arvostan myös asioinnin nopeutta. En jäisi pitkään jonoon seisomaan.
Fiksua hankkia fudut itselleen huonolla käytöksellä?