Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No yök kuinka läskinen selkä mulla on!

Vierailija
14.05.2024 |

Ihan tuollainen pullea kaikkialta hartioista, käsivarsista, olkapäistä jne ja muutenkin ihan kummallinen. Niskakin on kadonnut johonkin tai siis lyhentynyt eikä näytä kyllä yhtään kivalta sekään.

Ja mun piti laittaa tänään ekaa kertaa yks ihana mekko, mutta yök. T-paitakin näytti ihan hirveältä eikä mitään hihatonta tai toppia voi edes harkita. Mitä ihmettä mä puen kun en mä voi täällä sisälläkään koko kesää nököttää?

Onko mitään jumppaa millä tämä korjaantuu ja mieluusti nopeaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolista kestävyysliikuntaa, ylävartaloa kuormittavaa jumppaa tai mieluummin ihan salitreeniä, ruokavalio kuntoon ja vähemmän istumista ja nettiä. Ei tosin täksi kesäksi auta mutta seuraavaksi.

Vierailija
2/5 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kukaan oo kiinnostunu. Älä aina stressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii ainakin osaksi kesää laihduttaa kympin pois, ja se tekee jo paljon. Huomasin itse kuukausi sitten selässäni läskimakkaran kun seison suorassa. Nyt on 4 kg tippunut, toiset 4 jäljellä ja olen taivoitepainossa. Aloita tänään, älä huomenna!

P.S. Suosittelen vähähiilarista ruokavaliota. Unohda jumpat, niiden avulla et laihdu kuin muutaman gramman. Eikä kiinteytymisellä ole väliä kun on läskiä päällä.

Vierailija
4/5 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ehkä huono ryhti, siinä ei läskittömyyskään auta, jos ulkonäköä miettii. Selvitä, mikä asentoasi vie tuohon suuntaan ja ala sitten korjata sitä korjaavan liikunnan kautta. Jonkin verran rasvakudosta selässä aina on. Jos sitä on mielestäsi liikaa, pue kangaspusero tai jakku - pelkkä T-paita aikuisen asuna on vain kotiasu tms. Muotoilevat alusvaatteet ovat myös apu ainakin juhlatilaisuuksissa, joissa ehkä olisi kiva, jos esimerkiksi rintaliivien rajoja ei näkyisi - tämä koskee sekä hoikkia että pyöreämpiä.

Vierailija
5/5 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski lähtee vain sillä. ettei syö liikaa. Ei siihen mikään ryhtijumppa auta. Heh. Samalla häviää emännänkyhmyt ja muut mummon merkit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi