Kuulin uutisissa että kouluihin pitäisi hommata kenkälusikoita
Koska oppilaat ei taivu laittamaan kenkiä jalkaan. Siis mitä v*ttua nyt taas!!!
Kommentit (14)
Onhan päiväkodeissakin kenkälusikat, kyllä kouluistakin löytyy kenkälusikoita. Ihan näin siivoojana nähnyt.
EU voi kieltää kengännauhat. Kaikille slip-in Sketserit tai lipi-lapit. Ei tehä tästä mitään numeroo.
Tämä oli se uutinen Satakunnan paksuista (poika)koululaisista. Koulusta oli vastattu etteivät hanki kenkälusikoita, vähän pitää itse pinnistellä.
Oppilaat voi raahata omaa kenkälusikkaa mukanaan tai käyttää crocseja
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli se uutinen Satakunnan paksuista (poika)koululaisista. Koulusta oli vastattu etteivät hanki kenkälusikoita, vähän pitää itse pinnistellä.
Joo! Joku uuno oli kopioinut KOKO uutisen aloituksena!
Järkkyä! Niin lihavia lapsia, ettei saa kenkiä jalkaan!!
Satakunnassa on Suomen lihavimmat nuoret ja huonokuntoisimmat varusmiehet. Hoikimmat ja hyväkuntoisimmat ovat helsinkiläisnuoret.
Mistä johtuu?
sama yrittäjä voisi myydä kenkälusikoita, kun myi yhdelle koululle 100000 eurolla harjanvarsia keppijumppaa varten
Vierailija kirjoitti:
Satakunnassa on Suomen lihavimmat nuoret ja huonokuntoisimmat varusmiehet. Hoikimmat ja hyväkuntoisimmat ovat helsinkiläisnuoret.
Mistä johtuu?
helsingissä on eniten rahaa. satakunnassa on paskat palkat ja paljon työttömyyttää ja köyhyyttä. joku yhteys rahalla tuntuu olevan
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko ne että oppilaat laihtuu sillä että kenkien laittaminen on hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä vastaus koulun taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu?
helsingissä on eniten rahaa. satakunnassa on paskat palkat ja paljon työttömyyttää ja köyhyyttä. joku yhteys rahalla tuntuu olevan
Joo-o. Voisiko sitten rahan ansaitseminen olla yhteydessä johonkin muuhun?
Ollessani lapsi kenkälusikoita käytti vain vanhukset. Miten se maailma muuttuukaan.
Kaikissa sivistyneissä paikoissa on kenkälusikat.