Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy seksityöntekijältä

Vierailija
13.05.2024 |

Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne. 

Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken. 

Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja. 

Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää 

Kommentit (983)

Vierailija
341/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asennossa annat miehelle suuseksiä? Entä pidätkö ratsastusasennosta?

Jos ei esitetä erilaisia toiveita niin yleensä siten että mies saa tyynyn päänsä taakse ja makaa selällään. Aloitan hieronnalla, siitä kiusoittelevaan käsihoitoon ja siitä kokonaisvaltaiseen suuhoitoon. Olen siis jalkopäässä. Jos sen tekee hyvin niin siihen tarvitsee tilaa. Jos syväkurkutan niin olen yleensä etukenossa pylly pystyssä. 

En erityisesti. 

Jos mies haluaa, niin hyppäätkö ratsastamaan?  Vaihtaako miehet asentoa, vai jyystävät loppuun samasta asennosta?

Tottakai. 

Osa vaihtaa, osa ei. Harva oikeasti kestää kumin kanssa sitä asentojen vaihtelua. 

Onko tosiaan niin, että miehet ei kestä kumin kanssa asennon vaihtoa, olen kuvitellut, että asia on juuri päivastoin, että kumilla kestää kauemmin laueta?  Aina miehet yittävät välttää kumin käyttöä, vedoten, että ei tunne mitään.

Vierailija
342/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan asiakkaasi rakastunut sinuun romanttisessa mielessä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että miespuoliselle seksityöntekijälle olisi kysyntää? Uskoisin olevani sovelias testaamaan työtä. Olen toiminut aiemmin opetustyössä ja tapaan paljon ihmisiä. Koen osaavani huomioida ihmiset jollainlailla erikoisesti/ aistin heidät kemiat jne. En taida olla edes mikään rumakaan. Lähinnä se aloitus, miten, missä, kuinka...?

Onko teillä jonkinlainen ryhmä/ tapaamisia, missä yhdessä keskustelette työkuvioista ja/tai annatte henkistä apuja/vinkkejä toisillenne? Olen käsittänyt, että pidätte ki9vasti yhtä ja ette ole toistenne työkuvioista kateellisia?

Vierailija
344/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että miespuoliselle seksityöntekijälle olisi kysyntää? Uskoisin olevani sovelias testaamaan työtä. Olen toiminut aiemmin opetustyössä ja tapaan paljon ihmisiä. Koen osaavani huomioida ihmiset jollainlailla erikoisesti/ aistin heidät kemiat jne. En taida olla edes mikään rumakaan. Lähinnä se aloitus, miten, missä, kuinka...?

Onko teillä jonkinlainen ryhmä/ tapaamisia, missä yhdessä keskustelette työkuvioista ja/tai annatte henkistä apuja/vinkkejä toisillenne? Olen käsittänyt, että pidätte ki9vasti yhtä ja ette ole toistenne työkuvioista kateellisia?

Tähän olisi kiva saada muuten vastaus. Itsellä oli nuorena tällainen haave tai fantasia, mutta minusta ei ikuna siihen kyllä olisi, tuskinpa saisin veitikkaa aina edes ylös. Toisaalta luulen, että ymmärtävälle miesprostituoidulle voisi olla kovakin kysyntä, tiedä sitä sitten...

Vierailija
345/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies aloittaa yhdynnän kanssasi ilman esileikkejä?  Oletko jo sillloin kostea, eli onnistuuko?

Vierailija
346/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asennossa annat miehelle suuseksiä? Entä pidätkö ratsastusasennosta?

Jos ei esitetä erilaisia toiveita niin yleensä siten että mies saa tyynyn päänsä taakse ja makaa selällään. Aloitan hieronnalla, siitä kiusoittelevaan käsihoitoon ja siitä kokonaisvaltaiseen suuhoitoon. Olen siis jalkopäässä. Jos sen tekee hyvin niin siihen tarvitsee tilaa. Jos syväkurkutan niin olen yleensä etukenossa pylly pystyssä. 

En erityisesti. 

Jos mies haluaa, niin hyppäätkö ratsastamaan?  Vaihtaako miehet asentoa, vai jyystävät loppuun samasta asennosta?

Tottakai. 

Osa vaihtaa, osa ei. Harva oikeasti kestää kumin kanssa sitä asentoje

On melko yleistä että jos vaihdetaan kolmanteen asentoon niin löystyy niin paljon ettei enää toimi kunnolla. Varsinkin he jotka eivät ole tottuneet kumiin tai iäkkäämmät henkilöt, kehotan yleensä vaihtamaan asentoa maltillisesti. Tietysti tämä on yksilöllistä ja etektiioon vaikuttaa miehen mahdollinen jännitys todella paljon. 

Vierailija
347/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan asiakkaasi rakastunut sinuun romanttisessa mielessä? 

On jollain tasolla, tätä tapahtuu säännöllisen epäsäännöllisesti. Sanon aina että ne menee ohi ja niin ne meneekin. Ne on usein tilanteita jossa asiakas on kokenut ison kriisin esim. avioeron ja kokee että minä ymmärrän häntä, olen lempeä, hellä ja kuuntelen. 

Sanon aina että olen toki näitä kaikkia asioita mutta näet minusta tässä yhden puolen, jos olisimme yhdessä parisuhteessa tms, olisin tietysti erilainen. 

Näissä tilanteissa pitää olla varovainen ettei ruoki toista liikaa. Tilanteet ovat kuitenkin pysyneet aina käsissä. Nämä ovat usein niitä miehiä ketkä ovat aina johonkin rakastuneita, he ovat eron jälkeen löytäneet nopeasti uuden naisen ja lopettaneet luonani käymisen. 

Minulla on muutamia vakkareita jotka olen tuntenut vuosia, joiden kanssa olen yhteydessä privaattipuolella myös, se perustuu täyteen luottamukseen ja siihen että nautimme toistemme seurasta. 

Tämä on kuitenkin harvinaista ja nämä herrat ymmärtävät sen että minulla on oma elämä ja kunnioittavat sitä. 

Vierailija
348/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja kyllä heitä on olemassakin :) 

Siinä hommassa tärkeintä on puhelahjasi, olemuksesi, rentous, mukavuus jne. 

Se ettet ole ruma auttaa toki, mutta miespuoliset palveluntarjoajat joita itse tiedän ovat hyvin tavallisen näköisiä. 

Keskittysiin miettimään miten kuvailisin itseäni ulkoisesti ja persoonalta, millaista palvelua haluat antaa ( potentiaaliset asiakkaat kysyvät sinulta mitä pakettiisi kuuluu) ja millä hinnalla? 

Jos haluat keskustella tästä lisää niin katsotaan jokin yhteydenottotapa. 

Varsinaisia tapaamisia meillä ei ole. Meillä on verkostot kyllä mutta en itse kuulu heihin jotka haluavat olla kovasti esillä eri saiteilla ja esim somessa. 

Meilailen muutamien kollegojen kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti, juurikin vertaistuen vuoksi. 

Emme ole kateellisia, minä en ainakaan ole. Me jokainen viehätetään erilaista asiakasta ja jokainen asiakas etsii erilaista naista. 

Esim jos asiakas pitää tatuoinneista tai pienistä tisseistä, hän ei taatusti varaa aikaa minulta. Osaisin heti suositella kollegaa tähän. 

Jos taas asiakas pitää klassista ja muodokkaista naisista se laittaa viestiä mulle jne. 

Vierailija
349/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies aloittaa yhdynnän kanssasi ilman esileikkejä?  Oletko jo sillloin kostea, eli onnistuuko?

Harva. Tai käsi/suuhoidon jälkeen kyllä. Silloin en ole märkä ja se vaatii hetkisen. 

Vierailija
350/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat yleisimmät toiveet asiakkailta, joihin et suostu lähtemään mukaan? 

Jos lukisit ketjua, niin palveluista pois suljettuja ovat ainakin seuraavat:

Anaali, kasvoille laukeaminen, useampi henkilö, naiset, alistaminen. 

Luin toki ketjun ennen kysymistä. Mitä näistä listaamistasi jutuista yleisimmin toivotaan?

Eniten kysytään anaali ja toki owoa, sen unohdin listasta! Owon kysyjien määrä on todella iso. 

Vierailija
351/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit jossain kohdassa että miehet puhuvat vaimostaan pahaa, mitä he puhuvat? 

Vierailija
352/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsit jossain kohdassa että miehet puhuvat vaimostaan pahaa, mitä he puhuvat? 

Paha on väärä sana mutta saattavat puhua joku tyhmiä tai vaihtoehtoisesti vastemielisellä tavalla. 

Esim. arvostella ulkonäkö, intiimitaitoja, haluttomuutta jne. 

En henkilökohtaisesti pidä tälläisestä käytöksestä yhtään.

Vierailija
353/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tingataan? 

Vierailija
354/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kuulu tälle keskustelupalstalle.

Vierailija
355/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tingataan? 

Liian paljon ja usein myös rumalla tavalla. Kerrotaan esim että mistä saatiin halvemmalla jne. 

Tämän heikentyneen taloustilanteen myötä tinkiminen on lisääntynyt. 

Vierailija
356/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kuulu tälle keskustelupalstalle.

Mikä ei kuulu? Seksipalstalla ei saa puhua seksistä? 

Vierailija
357/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Tietty stigma liittyy tähän ja siksi täällä kyselenkin, uskon ettet olet provo, sillä provot eivät jaksaisi vastailla kysymyksiin, eritoten kun sinun vastaukset ovat varsin asiallisia ja ammattimaisia. Nämä palstat "vaikeita" jatkokeskusteluihin, mutta jos olisi jokin toimiva ja hyvä tapa, niin kuulisin mielelläni lisää, ottaisin vastaan vinkkejä jne. 

Olen nähnyt työssäni valitettavan usein syrjäytyneitä, vammaisia, muuten vain vasten omaa tahtoaan seksittömässä elämässä eläviä, niin olisi upeaa jos voisin olla edes pienenä apuna. En ajattele itseäni minään "hyväntekijänä", mutten ajattelisi myöskään sillä rikastuvanikaan. 

Oikein mukavaa jatkoa AP ja toivottavasti jaksat olla linjoilla ja kevääsi sujuu mukavasti.

T. Mies Helsingistä

Vierailija
358/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Tietty stigma liittyy tähän ja siksi täällä kyselenkin, uskon ettet olet provo, sillä provot eivät jaksaisi vastailla kysymyksiin, eritoten kun sinun vastaukset ovat varsin asiallisia ja ammattimaisia. Nämä palstat "vaikeita" jatkokeskusteluihin, mutta jos olisi jokin toimiva ja hyvä tapa, niin kuulisin mielelläni lisää, ottaisin vastaan vinkkejä jne. 

Olen nähnyt työssäni valitettavan usein syrjäytyneitä, vammaisia, muuten vain vasten omaa tahtoaan seksittömässä elämässä eläviä, niin olisi upeaa jos voisin olla edes pienenä apuna. En ajattele itseäni minään "hyväntekijänä", mutten ajattelisi myöskään sillä rikastuvanikaan. 

Oikein mukavaa jatkoa AP ja toivottavasti jaksat olla linjoilla ja kevääsi sujuu mukavasti.

T. Mies Helsingistä

Eipä edes tullut mieleen että joku saattaisi provona pitää mutta en siis ole ja toivotan sinulle onnea matkaan :) 

Vierailija
359/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies Helsingistä

Eipä edes tullut mieleen että joku saattaisi provona pitää mutta en

...Niin ehkäpä olen jotenkin epäileväinen monesti :D Miehenä tuntuu, että pitäisi muka tietää kaikesta kaikki ja miten kaiken saa hoidettua, mutta minä voin suoraan sanoa ja kysyä esim. sinulta apua/ vinkkejä/mielipidettä. En näe sitä itsessäni heikkoutena, vaan arvostan ammattilaisen näkökulmaa :) Kenties pitää minun varata jutteluaika kanssasi, jos jotenkin salapoliisityönä löydän sinut ;) <3 :) Kiitos vielä nyt tässä vastauksesta tuohon kysymykseeni, tämä antoi lisää buustia ja vienee asiaa eteen päin.

T. Mies Helsingistä

Vierailija
360/983 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalaisen miehen vehje keskimäärin todella sen kabanossin kokoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme