Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne.
Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken.
Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja.
Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (983)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yleistä on, että yhdyntä kestää useita kymmeniä minuutteja, mutta mies ei laukea?
Erittäin harvinaista. En varmaan koskaan ole kohdannut ( missään) miestä joka panisi esim tunnin. Paneminen on rankkaa eikä kenenkään kunto loputtomiin kestä, vaikka erektio rukka kestäisikin.
Mikä on sinulle ihanteellinen yhdynnän kesto, kun haluat nauttia penetraatiosta "vapaa-aikana"?
Se riippuu. Jos on todella kiihkeää niin 5-10min on oikein hyvä, todellisuudessa 10min jo pitkä aika ja minulle seksi on todella paljon muutakin kun pelkkää yhdyntää.
Millaista kortsua käytät suuseksissä ja jatkatteko samalla panemaan, vai vaihdatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut vastaan vaarallisia tilanteita? Oletko ollut uhattuna? Onko yritetty tehdä jotain mihin et ole suostunut?
En ole ollut uhattuna.
Muistan kaksi negatiivista tilannetta joista toinen oli sellainen että nuorehkolla miehellä ei seisonut, veti hirveät kilarit ja alkoi riehua, vaati rahat takaisin jne.
Toinen kerta on tapahtunut melko hiljattain, viestitse normaali tyyppi tuli todella humalassa. Sanoin että en tapaa ja toivotin hyvää iltaa, kävi huutamaan mutta lähti onneksi. Laittoi viestiä perään että miksen tavannut.
Yksi henkilö oli sellainen että takaapäin pannessa otti kumin pois ja yritti paljaalla sisään, sanoin asiasta ja hän väitti kumin valuneen. Toisella kerralla heitin pihalle.
Pari kertaa käynyt se että aivan kesken kaiken, tyyppi sisällä,
Tosissaan joku perääntynyt siitä hetkestä kun on jo sisällä? Mitä se perääntyminen siinä vaiheessa enää auttaa?
Vaimo on takulla ymmärtäväinen ja uskoo kun mies sanoo, että vain kerran - pari työnsin, enkä edes tullut. Aivan kun sillä olisi enää väliä, jos on jo pannut munansa kenenkään mihinkään aukkoon. En minä ainakaan antaisi vaimolle anteeksi, vaikka häntä olisi joku muu nusaissut edes yhden työnnön. Ei helpottaisi yhtään...
No sinä sait maksun silti. Eikä tämä ole moralisointia. Olen useat ammattisisaresi tavannut ennen tätä nykyistä suhdetta.
Ammattilaisista on huonoja ja hyviä, sekä erittäin huonoja ja tosi hyviä. Parhaat kokemukset tulee kun mukana on gf - kokemus, tai vastaava ja nainen tuntuu itse aidosti tykkäävän.
Sinä vaikutat aidosti välittävältä ihmiseltä sellaiselta, jonka luona voisin käydä, ellen olisi täysin uskollinen tässä suhteessani. Harvoin näin hyvä, asiallista ja informatiivistä keskustelua pääsee seuraamaan naisen näkökannalta.
Oletko kirurgisesti "parannellut" itseäsi mitenkään? Minä olen pienten rintojen perään. Sellaisten petite - vartaloiden ( Kaikki yli 18v yhtä hyvin käy petite milf 40+ ).
Mieluummin siis vaikka AA kuin mikään suurempi kuin b - rinnan koko. Pieni ja hyvä peppu siihen ja kyllä asiakkaita riittää.
Tietysti jokainen tekee omalle vartallolleen mitä haluaa ja isojen rintojen perään kuolaa ison iso miesjoukko. Mutta on meitä pienien rintojen ystäviä kun todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Millaista kortsua käytät suuseksissä ja jatkatteko samalla panemaan, vai vaihdatko?
Käytän ihan perinteisiä kumeja, tilaan usein mutta myös markettikamaa jos päässyt loppumaan.
Vaihdan jos näyttää siltä että kumi ei ole täydessä toimintakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut vastaan vaarallisia tilanteita? Oletko ollut uhattuna? Onko yritetty tehdä jotain mihin et ole suostunut?
En ole ollut uhattuna.
Muistan kaksi negatiivista tilannetta joista toinen oli sellainen että nuorehkolla miehellä ei seisonut, veti hirveät kilarit ja alkoi riehua, vaati rahat takaisin jne.
Toinen kerta on tapahtunut melko hiljattain, viestitse normaali tyyppi tuli todella humalassa. Sanoin että en tapaa ja toivotin hyvää iltaa, kävi huutamaan mutta lähti onneksi. Laittoi viestiä perään että miksen tavannut.
Yksi henkilö oli sellainen että takaapäin pannessa otti kumin pois ja yritti paljaalla sisään, sanoin asiasta ja hän väitti kumin valuneen. Toisella kerralla heitin pihalle.
Pari kertaa käy
Kyllä, näin on tapahtunut ja ne on tietysti tosi vaikeita tilanteita kun mietit että hei, teinkö jotain väärin tms? Tämä reilusti sanoi että sori, tuli kamala morkkis.
Oma seurani on juurikin gfe-seuraa, en henkilökohtaisesti nauti ( henkisesti tai fyysisesti) mekaanisesta liukuhihnasta. En myöskään ole sillä meiningillä liikkeellä että yritän hyötyä asiakkaasta mahdollisimman paljon mahdollisimman vähällä. Monella palveluntarjoalla on todella pitkä lista säännöistä ja aikaa yritetään vähentää kaikella mahdollisella verukkeella.
Kiitos sinulle ja kivaa kesää :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kirurgisesti "parannellut" itseäsi mitenkään? Minä olen pienten rintojen perään. Sellaisten petite - vartaloiden ( Kaikki yli 18v yhtä hyvin käy petite milf 40+ ).
Mieluummin siis vaikka AA kuin mikään suurempi kuin b - rinnan koko. Pieni ja hyvä peppu siihen ja kyllä asiakkaita riittää.
Tietysti jokainen tekee omalle vartallolleen mitä haluaa ja isojen rintojen perään kuolaa ison iso miesjoukko. Mutta on meitä pienien rintojen ystäviä kun todella paljon.
En ole parannellut itseäsi. Jos viittasit silikoneihin niin pidän niitä aika kamalina ja silikonit omaavia palveluntarjoaja on varsin paljon.
Lapsenomaisia palveluntarjoaja on taas melko vähän mutta olet hyvä esimerkki siitä että heitä on hyvä olla, kaikilla kun on oma makunsa :) Elämän rikkaus onkin että tykätään eri asioista ja kotimaisissa onkin laajasti erilaisia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Eli ilmeisesti olet lapsiin päin kallellaan?
Ei pysty miehenä vaan ymmärtämään että jonkun naisihanne on muodoton lauta.
Ostatko kondomeja aina muiden tavarouden ohella vai pystytkö käymään Prismassa ruuhka-aikana ostamassa pakan tai kaksi kun kassalla on hirveät jonot?
Vierailija kirjoitti: Ostatko kondomeja aina muiden tavarouden ohella vai pystytkö käymään Prismassa ruuhka-aikana ostamassa pakan tai kaksi kun kassalla on hirveät jonot?
Eiköhän kuka tahansa normaali aikuinen nainen kykene ostamaan kondomeja :)
Jos nyt todella ollaan paineen alla niin eiköhän se yksikin riitä :D
Aikamoinen myyttinen aihe on yhdynnän kesto eli kuinka kauan kestää miehen laukeaminen penetraation alusta. Netissä moni mies ja monen naisen mies panee ilmeisesti tunteja koska "nussittiin koko yö". Alle puolella tunnilla nauretaan suohon. Toisaalta monet naiset ovat sanoneet, että muutama minuutti on ok ja sen jälkeen alkaa oma fokus karata, jos ei ole saanut.
Osaatko sanoa jonkin keskiarvon tai konkreettisen aikahaarukan minuutteina, johon enemmistö miehistä (vaikka tyyliin 8-9 kymmenestä) osuu penetraation keston suhteen.
Vauvan ketjuissa seksityöläisten palveluita käyttävät kohtaavat raivoa mm. olettamuksista, että osa (joidenkin mielestä kaikki) niistä, jotka maksavat seksistä itse asiassa vihaavat naisia ja haluavat alistaa, nöyryyttää ja satuttaa seksityöläistä (ja tietysti kaikkia muitakin naisia).
Mikä on oma kokemuksesi tälläisen käytöksen tai suhtautumisen yleisyydestä?
Todella iso kiitos, että jaksat vastailla näihin kysymyksiin. Ja taitavasti ja nätisti väistelet epäasiallisuuksia. Hieno ketju!
Vierailija kirjoitti:
Todella iso kiitos, että jaksat vastailla näihin kysymyksiin. Ja taitavasti ja nätisti väistelet epäasiallisuuksia. Hieno ketju!
Minä kiitän myös. Hieno, asiallinen ketju.
Kun syöt näkkäriä, levitätkö voita sileälle, vaiko reiälliselle puolelle?
Onko sulle tullut pyyntöjä olla kolmas pyörä pariskunnalle? Ja olisiko ok, jos pariskunnan nainen haluaisi esim maistaa toista naista, eli sinua Tai toisinpäin, tulla toisen naisen maistamaksi? Tai tiedätkö, mahtaako kollegoillasi olla tällaisia palveluita tarjolla? Ihan noin tuttavapariskunnan puolesta kyselen..
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen myyttinen aihe on yhdynnän kesto eli kuinka kauan kestää miehen laukeaminen penetraation alusta. Netissä moni mies ja monen naisen mies panee ilmeisesti tunteja koska "nussittiin koko yö". Alle puolella tunnilla nauretaan suohon. Toisaalta monet naiset ovat sanoneet, että muutama minuutti on ok ja sen jälkeen alkaa oma fokus karata, jos ei ole saanut.
Osaatko sanoa jonkin keskiarvon tai konkreettisen aikahaarukan minuutteina, johon enemmistö miehistä (vaikka tyyliin 8-9 kymmenestä) osuu penetraation keston suhteen.
Nämä koko yön panemista on ihan huuhaata. Kivaa voi pitää koko yön mutta ei siellä kukaan koko yötä pane konkreettisesti.
Keskiarvoksi sanoisin viisi minuuttia ja sekin on pitkä aika jyystää. Jokainen nainen tietää miltä tuntuu tuota aikaa edes maata selällään jalat auki.
Ison, ison osan kanssa pari minuuttia on todellinen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan ketjuissa seksityöläisten palveluita käyttävät kohtaavat raivoa mm. olettamuksista, että osa (joidenkin mielestä kaikki) niistä, jotka maksavat seksistä itse asiassa vihaavat naisia ja haluavat alistaa, nöyryyttää ja satuttaa seksityöläistä (ja tietysti kaikkia muitakin naisia).
Mikä on oma kokemuksesi tälläisen käytöksen tai suhtautumisen yleisyydestä?
Olen itse kokenut tälläistä vähän. Tosin, olen myös hyvin herkkä sille että jos miehen yhteydenotossa näkyy merkkejä tälläisestä niin en jatka keskustelua.
Lisäksi, olen aikuinen nainen, aika napakka ja suorasanainen tarvittaessa.
Nuoret tytöt ja he jotka suostuvat kaikkeen kokevat näitä varmasti enemmän.
Oman kokemukseni mukaan iso osa palveluiden käyttäjistä on normaaleja mukavia miehiä joille on tärkeää että palveluntarjoajalla on hyvä ja turvallinen olo tilanteessa.
Tässäkin toimii sanonta niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Jos olet palveluntarjoajana perseestä eli inhottava asiakkaalle tms niin varmasti se näkyy myös asiakkaan käytöksessä sinua kohtaan. Nämä ovat todellisuudessa välillä vähän kinkkisiä juttuja, joskus henkilökemiat ei vaan kohtaa ja silloin ei vaan ole kovin kivaa.
Vastasin varmaan nyt vähän asian vierestä mutta sait ehkä käsityksen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kun syöt näkkäriä, levitätkö voita sileälle, vaiko reiälliselle puolelle?
Levitän voin sileälle puolelle. Ja näkkärin kanssa on saatava aina piimää :)
Neitsyyteni menetys ei liity oikeastaan mitenkään tähän aihepiirin enkä halua ruokkia outoa pakkomiellettä asiaa kohtaan joten en koe oleelliseksi vastata tähän.