Ällöttääkö miehiä, jos nainen ei käytä deodoranttia?
Vaan tuoksuu luonnolliselle? Ja tämä ei tarkoita sitä, ettei peseydy tai vaihda vaatteita vaan sitä, ettei käytä hajusteita tai deodorantteja?
Minusta ainakin (jotkut) miehet tuoksuvat ihanilta hikisinäkin, mutta tuleeko miehille tuota samaa reaktiota naisista vai pitääkö naisten tuoksua kukkasilta?
Kommentit (42)
En ole kiinnittänyt naisten hajuihin huomiota. Itse olen kyllä saanut kuulla haisevani hieltä vaikka pesulla käynkin.
Kiihottaako naisia kitkerä kiveshiki?
Kyllä se ällöttää, jos joku haisee hieltä.
Ei vaan luonnollinen tuoksu on hyvä, tosin pitää olla haju match
Ei se naisenkaan vanha hiki hyvältä haise.
Ei ällötä.
Ei se hiki pahalta haise, ennen kuin siinä on ihon bakteerit muhineet, ja sen jälkeen ei auta hajusteet vaan peseytyminen.
Siinä vaiheessa kun sitä miestä rakastaa niin ainakin itsellä miehen hiki haisee ihanalta ja joskus työnnän nenäni sen kainaloon. Toisaalta edelleen pissan ja kauan haju ällöttävää 🙈 kai se liittyy jotenkin hormoneihin. Mutta muiden hienhaju on ällöttävää
En ole mies, mutta jos et käytä dödöä, niin kai peseydyt aamuin illoin suihkussa ja vaihdat vaatteet eikä sinulla ole voimakasta hieneritystä?
Tunnen yhden joka ei käytä dödöä, omasta mielestään hän varmasti peseytyy riittävän usein, mutta kyllä hän haisee, koska ei kuitenkaan pese itseään päivittäin. Olin aina ihmetellyt hänen voimakasta ominaistuoksuaan, kunnes asuin hänen kanssaan kesällä viikon ja huomasin, että hän ei peseydy joka päivä eikä edes joka toinen päivä, vaikka hikoilee.
Omaa hajua ei haista, mutta muut haistavat. Hiuksetkin alkavat haista varsinkin kesällä. Itse tulin jopa hiukan pahoinvoivaksi hänen hajustaan, kun pienessä huoneessa oltiin.
Tehdastöissä olen ollut ja siellä on joskus naisetkin hielle haisseet, eikä se ole mikään miellyttävä tuoksu.
Työpäivän jäkeen 25v oli kyllä naisella pistävän inhottava hienhaju.
Miksi et käytä deodoranttia? Pari naista tiedän, jotka haisevat voimakkaasti hieltä, ei se nyt mikään puoleensavetävä tekijä ainakaan ole.
Oma mieheni kehuu minun hajuani, sanoi esimerkiksi haistelevansa joskus yöpukuani, kun olen poissa ja usein haluaa haistella minua. Mutta ei se haju ole kuitenkaan hienhajua, mitä hän tykkää haistella.
Joskus on todennut eräästä työkaveristaan, että haisee tosi voimakkaasti hielle, mutta ei mitenkään pahantahtoisesti, mutta todeten. Eli uskoisin, että myös miehet kiinnittävät huomiota, jos nainen haisee hieltä. Hiki ja lika on eri asia kuin ominaistuoksu.
Dödö toimii nuorena? Myöhemmin antiperspirantti? Vai pitääkö luomudödö muka hajut poissa? Suihku, vaatteiden vaihto jne.
Vierailija kirjoitti:
Dödö toimii nuorena? Myöhemmin antiperspirantti? Vai pitääkö luomudödö muka hajut poissa? Suihku, vaatteiden vaihto jne.
Minä sain sen käsityksen aloituksesta, että ap nimenomaan haluaa haista luonnolliselta eli välillä vähän hieltäkin. Jotkut luomuihmiset ovat tällaisia, myös hiusten peseminen nähdään vahingollisena ja kaikenlaisia kemikaaleja vältetään.
En tiedä voiko allergiakin olla syynä, ettei voi dödöä ja hajusteita käyttää. Hajusteita ei mihinkään tarvitakaan, mutta kyllä se hiki muiden nenään haisee kuten monikin toteaa, vaikka onkin luonnollinen haju.
mies sanoi että tykkää hajustani, en tiedä sitten miä hajua tarkoitti