Naapurin kolmevuotias oli tänään vaikka kuin pitkään yksin pihalla
Näin kun naapuri päästi tytön pihalle leikkiin, olin itte omassa pihassa lasteni kanssa. Naapuri meni takas sisälle ja tuli sieltä vasta reilun puolen tunnin päästä.
Kommentit (9)
miks ihmeessä mun pitäs muittenkin lapsia vahtia? ap
Vierailija:
Näin kun naapuri päästi tytön pihalle leikkiin, olin itte omassa pihassa lasteni kanssa. Naapuri meni takas sisälle ja tuli sieltä vasta reilun puolen tunnin päästä.
tiedän että voin luottaa siihen ettei lähde mihinkään ja toki katson tuon tuostakin ikkunasta että mitä touhuilee...
3,5-vuotiaan yksin pihaan leikkimään. Hän ei varmaan kyllä siellä pitkään yksin viihtyisi mutta ei myöskään lähtisi mihinkään. Ei ole koskaan lähtenyt aikuisten luota, ei pienempänäkään. Myös kerrostalon pihaan jätän hänet hetkeksi, jos käyn vaikkapa sisällä hakemassa jotain.
Ja pitenpäänkin. Minä vahdin ikkunasta.
Meidän poika täytti hiljattain 3 vuotta. On tosi omapäinen ja vilperi. Ei puhettakaan että uskaltaisin jättää omakotitalomme pihalle yksin. Tiedä mitä keksisi. Katsotaan sitten vuoden päästä, josko silloin olisi eri tilanne.
Voitte vastavuoroisesti hoitaa toistenne lapsia pihalla niin saisitte kumpikin välillä vapaa- edes sen ulkoilun ajaksi- niin me tehtiin naaourin rouvien kanssa hoitovapaalla...
Jotkut jopa kokkaa vuorotellen...
Takapihalla on 2 aika syvää ojaa joissa n.50cm vettä. En IKIMAAILMASSA päästäisi 3v yksin pihalle!
kai naapuri tietää ite onko lapsi kypsä jätettäväks pihalle yksinään