Paljonko on päivittäinen puhelimen käyttö aikasi?
Kommentit (17)
Yritän olla käyttämättä lainkaan, joskus on vain pakko hoitaa asioita. Kaksivaiheinen tunnistautuminen vie kaikkein eniten aikaa,
Puhelut 0-20 MIN max ei päivittäin,nettiselaus ehkäpä 10 min,uutisia ja vastaavaa.
Sen mitä p*skalla istuu. Paitsi että täälläkin on oikeasti tabletti käsissä.
Muuten se on vain asiallisia hommia ja lenkkimusiikkia varten.
Päivittäin 0 minuuttia, vuodessa n. 6 soittoa, saman verran vastaanotettuja puheluita ja muutama tekstari tulee ja lähtee. Olen todella "vähäpuheinen", puhelimenani antiikki-nokialainen, liittymänä pre-paid sattuneesta syystä = idiottimaista maksella kuukausimaksuja!
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä p*skalla istuu. Paitsi että täälläkin on oikeasti tabletti käsissä.
Muuten se on vain asiallisia hommia ja lenkkimusiikkia varten.
Pa8kalla istuessa on hyvää aikaa tarkistella sen luurin päivitykset ajan tasalle :D
Hyvin vähän käytän puhelinta, mulla käytössä iPad nettiselailuun kotona.
Keskimäärin ehkä 5-10 minuuttia. Nokia 8210 4G peruspuhelin.
Keskimäärin 8 h töissä, poislukien evästauko.
Suurin piirtein 10 tuntia. Teen työtä, jossa puhun puhelimessa 90% ajasta
Riippuu siitä kuinka pitkään minulle soittavat ihmiset tahtovat rupatella. Puhumiseen siis käytän, en juuri muuhun.
Läpi päivän. Palstailut, pelailut, tietojen haut, kirjanpidot, videot ja musiikin kuuntelut tapahtuu kännyn kautta. Pankki asioinnit vielä näiden päälle.
Olen eläkkeellä ja on aikaa näpräillä puhelimen nettiä, viikottain tulee ilmoitus käytetystä ajasta ja se on yleensä 3-4 tuntia päivää kohti. Mone muut eläkeläiset eivät käytä näin paljon nettiä vaikka olisi hyvä jos käyttäisivät niin pysyisivät vähän paremmin ajan hermoilla yhden jos toisenkin asian suhteen.
Alle 30 minuuttia päivässä, jos ei Sirkka, Timo tai Eero satu soittamaan. Silloin menee aikaa...