Heh, vein naapurin vauvanvaunut pihalle!
Oli törkeesti jättänyt rappukäytävään, olkoon ne nyt pihalla sitten.
Kommentit (33)
Vierailija:
mitä ne vaunut siellä rapussa ketään haittaa?
en mäkään ymmärrä miksi haittaisivat, eivät ole kenenkään tiellä
Enkä korvaa jos joku varastaa ym.
-ap
Mutta sehän ei av-mammoja haittaa, eihän.
Eikä myöskään paloturvallisuudesta, niin että ihan väärää puuta haukutte idiootiksi!
ap
Mutta ei, olet vitun kusipää kyylä!! Mä laittasin sut vastuuseen jos ne vaunut varastetaan / rikotaan!! Niinkuin itsekkin olen vastuussa mahd. tulipalon sattuessa jos ne oikesati aiheuttavat haittaa.. kun noita rappukäytäväpaloja sattuu niiiiiiin usein!!!!
vaan poistumisteillä
eli jos on sellainen rappukäytävä, missä ne saa pois kulkuväylältä, niin eivät ole paloturvamääräysten vastaisia
Vierailija:
vaan poistumisteilläeli jos on sellainen rappukäytävä, missä ne saa pois kulkuväylältä, niin eivät ole paloturvamääräysten vastaisia
Väärää infoa. Mitään palavaa ei saa olla enää rappukäytävässä.
Vierailija:
vaan poistumisteilläeli jos on sellainen rappukäytävä, missä ne saa pois kulkuväylältä, niin eivät ole paloturvamääräysten vastaisia
Ja yleensä asioista keskustellaan kuin aikuiset ihmiset. Tuo on ihan lapsellista ja agressiivista käytöstä. Taidat olla nenä kiinni ikkunassa päivät pitkät?
Oli varmaan riski mut ei ainakaan kukaan valittanut ikinä eikä pystynyt viemään uloskaan.
KUN vaikka käyt äkkii himassa hakemassa vaikka vesipullon ja tulet takas nii ei fillarii näy missään... OOT KYLLÄ TODELLA LUUSERI KUN EI OLLUT POKKAA KÄYDÄ ITSE SUA HÄIRITSEVÄSTÄ ASIASTA MENNÄ VALITTAA VAUNUN OMISTAJALLE...
On kuin pikkulapsi jolle saa sanoa samasta asiasta eikä sittenkään mene perille. Toivon että tämä tempaus saa sen muijan ajattelemaan ja ottamaan säädökset tosissaan!
Niin enkä halua että jonkun tyhmän idiootin takia se mahdollinen rappukäytäväpalo ja vaunuista lähtevä myrkyllinen savu sattuu just meidän käytävään! vaikka ne palot niin harvinaisia onkin, se voi sattua just teille tai meille!! Siinä ei kuule harvinaisuudet yhtään lohduta.
ap
Vierailija:
Mutta ei, olet vitun kusipää kyylä!! Mä laittasin sut vastuuseen jos ne vaunut varastetaan / rikotaan!! Niinkuin itsekkin olen vastuussa mahd. tulipalon sattuessa jos ne oikesati aiheuttavat haittaa.. kun noita rappukäytäväpaloja sattuu niiiiiiin usein!!!!
ei saa olla vaunuja siellä missä on paloletku eli usein rappusten alla!
Myöskään lähellä kulkureittiä ei saa olla vaunuja sillä jos ne roihahatavat niin kukaan ei pääse ulos ja rappu täyttyy savusta!
Oot tosi outo ja pelottava...toivottavasti et ainakaan asu meidän rapussa!
Vierailija:
ei saa olla vaunuja siellä missä on paloletku eli usein rappusten alla!
Myöskään lähellä kulkureittiä ei saa olla vaunuja sillä jos ne roihahatavat niin kukaan ei pääse ulos ja rappu täyttyy savusta!
ja raput joissa ovet lukossa kaiken aikaa niin en tajuu mitä ne rattaat siellä häiritsee... tuskin kukaan omaa rappuaan sytyttää palamaan...
Jos ei niin kevyitä jaksa kantaa kotiin niin olkoon sitten pihalla. Minä kiskon joka päivä yhdistelmät rappuja pitkin kotiin.