Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, millaista lämmittelyä viestein

Vierailija
13.05.2024 |

Millaiset viestit olisi mukavia saada puolisolta päivän mittaan, kun ajatuksena on hieman kiusoitella sanallisesti ja saada luotua iltaa ajatellen hieman tunnelmaa. 

M30

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähetin eilen exälle viestin jossa kysyin voisko ryhtyä mun SugerDaddyksi... esiinnyin teinityttönä... pyytelin kaikenlaista... olen ehkä söpö pienikokoinen teinityttö... Taitaa olla aika ihmeissään kun laitoin Prepaidistä eli ei tiedä mistä numerosta enkä nyt tiedä miten homma tulee jatkumaan...

Olisko susta SugerDaddyksi ja haluaisit itsellesi SugerBaben? Jos on niin kerro meille mitä keksit ja miten homma jatkui!

Se on sitten eri keskustelu jos sellaiseen haluaisin ryhtyä. 

-AP

Vierailija
22/24 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin jatkuva viestittely. Mulla on liian kiire, sorry. Jutellaan kun nähään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt mitään maratooni keskustelua olla viettämässä. 

Vierailija
24/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa laittaa minulle töistä viestin, jossa kertoo esim. että "oli ihanaa eilen illalla", jos siis on rakasteltu illalla.

Usein laittaa päivällä myös viestiä, että "odotan sinua jo kotiin" ja perässä jokin vihjaileva hymiö. 

Joskus saattaa olla esim. "laitan ruokaa, kun tulet kotiin. Myös jälkiruokaa on tarjolla..." ja taas jokin vihjaileva hymiö. 

Liekki- yms. emojeita lähettää myös todella usein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi