"Soldiers of Odin": vieläkö ne on olemassa?
Moni varmaan muistaa nämä uljaat kaljamahaiset hortoilijat. Onko kukaan kuullut niistä mitään pitkään aikaan?
Kommentit (15)
Onhan ne. Minä olen lafkan valtakunnanjohtaja, haluatko liittyä mukaan?
Viimeksi näin Mäntsälän cittarissa kymmenkunta, kaljakassien kanssa.
Eikös ne ole vähentäneet toisiaan perinteisen suomalaisen miehen tavoin? Muutamia tapauksia tulee mieleen, naisesta riitaa, huuneista, pullon pohjista?
Tunnetaan nykyisin nimellä Perussuomalaiset
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne. Minä olen lafkan valtakunnanjohtaja, haluatko liittyä mukaan?
Joo toki. Tuleeko kaljat teidän puolesta?
Kuulin muuten luotettavasta lähteestä, että oikeesti ne on yhdessä vain että voisi harrastaa saunaklonkkua.
On ne siellä autotallin perillä, odottaa että iskä tuo ne luvatut kaljakeissit, ovat odottaneet jo pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi näin Mäntsälän cittarissa kymmenkunta, kaljakassien kanssa.
Onko kovin pitkä aika? Vuosia?
Kuinkahan moni noista Suomen odineista osaa ruotsinkieltä? Kovin ainakin fanittavat ruotsalaista Jumalaa, onks Odin coolimpi kuin Ukko vai miksei omat kelpaa isänmaan sankareille?
Kun ei oma kulttuuri kelpaa. Ei Ukko eikä suomen kieli.
Paradoksaalista.
Olin vapun jälkeen Kemissä, jossa on niiden päämaja ilmeisesti. Kuulemma kaljaa kittaavia hörhöjä nykyään. Paikallisessa kaupassa oli joku musta odin-huppari-ukkeli, lukikohan sen selässä jyväskylä tai jotain. Muuten ei ole heistä havaintoja.
Taitaa muuten olla vähän niin, että niitä on koulutettu erään äärijärjestön "toimijoiksi". Ainakin tuttavani sanoi miehensä olleen "leirillä". Ei kertonut millaisia leiritaitoja siellä oil opetettu, mutta miehen olemuksesta päätellen jotain voimankäyttökoulutusta hän oli saanut.
Vielä on. Haluatko mukaan toimintaan vai kyseletkö muuten vain. sinne vaan niiden kotisivuille kattelee meininkiä niin ei tarvi täällä kysellä.
Ei oo vähään aikaan näkynyt. Vuosia sitten näin baarissa yhden sellaisen ainakin hupparinsa perusteella. Mutta muuten on ollut hiljaista. Ehkä ne kyllästy.