Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks tulee siirappikakka vaikka syön todella hyvin?

Vierailija
13.05.2024 |

Mä olen ymmärtänyt, että jos ruokavalio on kunnossa niin ulostamisen jälkeen ei juuri pyyhittävää paperiin jää. On ollut itselläkin tuollaista joskus aiemmin.

Nyt syön kaurapuuroa, marjoja, hedelmiä, vihanneksia, riisiä, perunaa, lihaa, kalaa, kanaa, pähkinöitä, raejuustoa, munia, juustoa. Hyvin harvoin leipää tai pastaa tai mitään herkkuja. 

Ei pitäisi mitään allergioita olla, ja mikään noista ei ole itselle uusi ruoka-aine. Nyt vaan jättänyt leivän ja pastan lähes kokonaan pois. Syön siis kunnon ateriat ja aamupalan, välipalan ja iltapalan. En ole ylipainoinen. 

Rasittaa kun tuntuu että suoli ei tyhjene kunnolla ja pyyhittävä ei lopu ikinä. Ymmärrän suoliston hyvinvoinnin merkityksen kaikkeen hyvinvointiin, ja nyt olen vähän ymmälläni. En syö hedelmiä tai vihanneksia mitenkään ylenmäärin, vaan aika lailla suosituksien mukaan. Jaksan hyvin liikkua ja treenata.

Onko jollain tietämystä asiasta? Kannattaako tätä lähteä selvittelemään vai jatkaa vaan hyvää ruokavaliota?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/4 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto ei ainakaan ole hyväksi suolistolle tai kakan koostumukselle. Kokeilisin jättää sen pois, ehkä muutkin maitotuotteet. Saatko kuitenkaan tarpeeksi kuitua? Minulla on auttanut psyllium, lisään sitä kaurapuuroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö jaksa 25 min odottaa palstan kotilääkäreitä ? Ota yhteyttä oikeaan lääkäriin.

Vierailija
4/4 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusto ei ainakaan ole hyväksi suolistolle tai kakan koostumukselle. Kokeilisin jättää sen pois, ehkä muutkin maitotuotteet. Saatko kuitenkaan tarpeeksi kuitua? Minulla on auttanut psyllium, lisään sitä kaurapuuroon.

Kuitu pehmentää,juusto kovettaa.