Onko 450€/kk paljon ruokaan työttömänä yksin asuvalla?
Onko 450€/kk paljon ruokaan työttömänä yksin asuvalla?
Kommentit (73)
Minulla meni ruokaan viime kuussa 133 euroa. Tässä kuussa yritän selvitä 150 eurolla.
Vähempikin voisi riittää, mutta enemmänkin voisi mennä. Oletus olisi, että jos tuon verran menee ruokaan, niin sitten on aika hyvät tulot.
On. Tuo on kuitenkin noin puolet siitä, mitä esim. minulle jää käteen kokonaisuudessaan.
Onko 740€/kk paljon eläkeläisen polttoaineeseen.
Kuulostaa aika isolta määrältä. Pakko olla turhuuksia mukana jos noin paljo menee jos ei ole mukaanluettu jotain ravintolareissuja/roskaruokaa.
No sehän riippuu ihan työttömän kokonaisvarallisuudesta. Jos työttömällä on tilillä 10 000e ja saa esim. osinkotuloina 50 000e/kk, tuo on todella vähän ruokaan. Jos taasen työtön elää tt-tuella ja asumistuella, saaden käteen noin 900€/kk, tuo on hyvinkin paljon ruokaan.
Tosi paljon. On todellakin aika tiputtaa tukia.
Meitä on kolme aikuista, emmekä säästele ruokakuluissa. Ne ovat 700 e kk.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kolme aikuista, emmekä säästele ruokakuluissa. Ne ovat 700 e kk.
Missä kohtaa ap puhui jotain tuista?
t. työtön, joka ei saa senttiäkään tukia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kolme aikuista, emmekä säästele ruokakuluissa. Ne ovat 700 e kk.Missä kohtaa ap puhui jotain tuista?
millä työttömät sitten elää?
He, jotka elävät ns. koroilla, eivät kutsu itseään työttömiksi, vaan vapaaherroiksi.
En tiedä. Mulla menee ruokaan yksinäni noin 600€/kk. Ei ole tarvetta pihistellä, vaikka olenkin työtön.
Siitä sitten pesuaineet, lääkkeet, bussilippu, hiustenleikkuu, vaatteet, huonekalut,...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kolme aikuista, emmekä säästele ruokakuluissa. Ne ovat 700 e kk.Missä kohtaa ap puhui jotain tuista?
He, jotka elävät ns. koroilla, eivät kutsu itseään työttömiksi, vaan vapaaherroiksi.
Itse elän ihan omilla säästöilläni. En ole kuitenkaan koko elämääni ollut työtön. Eikä ole tarkoitus myöskään olla työtön loppuelämää tästä eteenpäin.
Ihan liikaa, vähemmälläkin pärjää. Kuulostaa ihan einespitoiselta. Kotiruokaa kun tekee niin kustannus puolittuu reilusti.
Meillä menee hiukan yli tuon ja 3 hlöä sekä gluteeniton ruokavalio. Ostamme myös gluteenitonta kallista leipää, jauhoja, mysliä ja makarooneja ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse elän ihan omilla säästöilläni. En ole kuitenkaan koko elämääni ollut työtön. Eikä ole tarkoitus myöskään olla työtön loppuelämää tästä eteenpäin.
good for you!
Satanen ruokaan ja loput juomaan.
Ihan sopivasti.