Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon liian ruma käymään missään.

Vierailija
12.05.2024 |

Niin 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva on. Minua on lapsesta lähtien haukuttu rumaksi. Aikuisena katson niitä kuvia ja näen söpön pikkutytön, jolla tukka on luonnonkiharoiden vuoksi pörröinen.

Nyt aikuisena on pakko käydä ulkona ja ihmisten ilmoilla. Pakko myöntää, että minua alkaa hävettää jos ihmiset pysähtyvät tuijottamaan minua. Olen ajatellut, että aloitan hoitaa hiuksiani Curly Girl menetelmällä.

Sitten epätoivo valtaa mielen, koska en kestä hajusteita enkä voi ostaa ja käyttää halvempia hajustettuja tuotteita. Minulla ei ole rahaa älyttäästi hiustenhoitoon. Erikoisempaa menetelmään tarkoitetusta tuotteesta revitään kyllä rahat asiakkailta. 

Olen kokeillut jopa kaljuksi ajettua tukkaa, mutta sekin muuttuu kauhean hamppuisen permanenttikiharan näköiseksi kun kuluu 2-3 kuukautta.

Te ihmiset, jotka olette huomaamattoman näköisiä, olkaa onnellisia kun voitte tehdä vaikka mitä ilman, että tuntematto

Kotihoidot kiharoille

Oikeiden ja luonnonmukaisten hoitotuotteiden löytäminen kiharoille hiuksille voi olla haasteellista. Kotoa löytyy kuitenkin monia aineita, joilla saat tehtyä hiushoitoja, jotka ravitsevat hiusta ja saavat ne näyttämään terveemmiltä. Tässä muutama helppo vaihtoehto:

Kookosöljy ja hunaja

Nämä sisältävät paljon aminohappoja ja rasvahappoja, joita erityisesti kiharat hiukset tarvitsevat. Kookosöljystä ja hunajasta tehdyllä hoitoaineella vähennät hiusten takkuisuutta ja kaksihaaraisia.

Jugurtti ja kanamuna

Tällä luonnollisella hoitoaineella helpotat hiusten harjaamista ja saat kiharat eroteltua kauniisti. Jugurtin ja kananmunan ravintoaineet elvyttävät kuivia hiuksia ja sulkevat hiuksen pintaa.

Avokado ja E-vitamiini

Yksi parhaista luonnontuotteista vallattomien, takkuisten hiusten hoitoon, sekä kiharoiden erittelyyn on avocado. Se sisältää paljon antioksidantteja ja välttämättömiä rasvahappoja, jotka korjaavat vaurioitunutta hiusta sekä helpottavat kiharoiden hoitoa.

Olut ja sitruuna

Sisältämiensä aminohappojen sekä antioksidanttien ansiosta olut on erinomainen hoito vallattomille hiuksille. Yhdessä sitruunan kanssa saat siitä hoitoaineen, joka elvyttää hiusta, edistää tehokkaasti hiusten kasvua sekä lisää hiusten runsautta.

Aloe vera ja argaaniöljy

Vierailija
22/28 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva on. Minua on lapsesta lähtien haukuttu rumaksi. Aikuisena katson niitä kuvia ja näen söpön pikkutytön, jolla tukka on luonnonkiharoiden vuoksi pörröinen.

Nyt aikuisena on pakko käydä ulkona ja ihmisten ilmoilla. Pakko myöntää, että minua alkaa hävettää jos ihmiset pysähtyvät tuijottamaan minua. Olen ajatellut, että aloitan hoitaa hiuksiani Curly Girl menetelmällä.

Sitten epätoivo valtaa mielen, koska en kestä hajusteita enkä voi ostaa ja käyttää halvempia hajustettuja tuotteita. Minulla ei ole rahaa älyttäästi hiustenhoitoon. Erikoisempaa menetelmään tarkoitetusta tuotteesta revitään kyllä rahat asiakkailta. 

Olen kokeillut jopa kaljuksi ajettua tukkaa, mutta sekin muuttuu kauhean hamppuisen permanenttikiharan näköiseksi kun kuluu 2-3 kuukautta.

Te ihmiset, jotka olette huomaamattoman näköisiä, olkaa onnellisia kun voitte tehdä vaikka mitä ilman, että tuntematto

https://www.ruohonjuuri.fi/collections/curly-girl/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus ja kauneus on ihmisen sisällä. Mulle on ihan sama minkälainen pärstä tai kroppa kullakin on. Luonne, ajatukset ja asenteet ratkaisevat. Lyhyt, mutta niin riipaiseva aloituksesi tuo jo esille sen, että olet super-empaattinen ja sydämellinen ihminen. Voit katsoa ylpeydellä peiliin joka aamu. 

Vierailija
24/28 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liian ruma puhumaan naisille. En ole varmaan 5 vuoteen yrittänyt edes naisille puhua koska tiedän ettei ne tykkää koska olen ruma.

Vierailija
25/28 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki upeita! Olkaa ylpeitä itsestänne.

Vierailija
26/28 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuta aloitusta keksinyt. Osuiko noin ihon alle kun joku muu on kauniimpi kuin sinä, ap?

Vierailija
27/28 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvat ihmiset kiinnittävät mitään huomioita muiden ulkonäköön, ja ne jotka sellaisesta piittaa eivät ole ihan terveitä, sun pitää nyt vaan hyväksyä itse itsesi ja sen jälkeen sulla ei oo enää mitään ulkonäkö paineita.

Tuohan se just onkin ongelma kun pitäisi sietää sitä miltä tässä kropassa oleminen tuntuu. Ei sillä, että tästä tykkäisi neljän seinän sisälläkään mutta tätä on nyt vaan pakko jotenkin sietää, mutta sitten taas tuolla ulkona liikkuessa tuntuu niin hankalalta ja kömpelöltä eikä mikään vaate tunnu päällä kivalta. Siitä en edes haaveile että peilikuva miellyttäisi mutta kun olisi hyvä olla omissa nahoissa ja kroppa tuntuisi omalta niin se olisi ihan mahtavaa!

Se olisi melkoisen pieni murhe jos muiden mielipiteet olisi se ongelma.

Vierailija
28/28 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa onko teillä naiset miehet joku joskus sanonut olet ruma?No se sanoja on ainakin sisältä täyttä sitä itteään ja nolla epävarma ihmisraunio.

On kuule sanottu monta kertaa. Olin kaupassa yksi päivä ja taas kerran tuli ikävää kommenttia. Erehdyin katsomaan "rumalla" naamallani heihin päin ja se oli heille liikaa. Oikeasti olen omasta mielestäni melko tavallisen näköinen. En ainakaan niin ruma, että nyt silmään pistäisi. Silti ikävää kommenttia olen saanut paljon. Nuoruudessa ja vielä aikuisenakin. Toisaalta en enää edes osaa välittää kovin paljon. Mietin vaan miten joku leikkauksen läpi käynyt tai arpia omaava yms ihminen enää pärjää täällä ja kestää ikäviä juttuja ulkonäöstään jos tavallisiakin pilkataan. Ja myös naiset tätä tekevät. En tarkoita vaan miehiä. Toivottavasti muilla on parempia kokemuksia ihmisistä. Sivusta ja en ole ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi