Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä ajattelisitte jos saisitte miehestänne selville tällaista?

Vierailija
12.05.2024 |

Löysin kotoa siivotessa viikonloppuna käytetyn kondomin ja kun asiasta tivasin mieheltäni, hän paljasti, että silloin tällöin tyydyttää itseään isolla dildolla (jossa siis käyttää kortsua päällä). Rehellisesti sanoen pidän tuota aika ällöttävänä kuten myös todella epämiehekkäänä enkä nyt oikein pääse tästä ajatuksesta eroon.

Mitä muut naiset olette mieltä? Haittaisiko tuollainen teitä? Ja toki miehetkin saa vastata, jos asiallisia kommentteja aiheeseen on. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta saisi itsekseen tehdä tuollaista, mutta en todellakaan ole kyllä osallistumassa noihin Harrastuksiin.

Vierailija
2/14 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan helpompaa käsitellä tilannetta, jossa kotoa löytyy käytetty kondomi kuin käyttämätön. Löytämässäsi kondomissa ei tainnut siemennestettä sisällä, kun sellaista ei dildoista erity. Jotkut miehet käyttävät kondomia esim. Fleshlightin tmv. tekopillujen kanssa, jotta välineen puhtaana pitäminen olisi yksinkertaisempaa. Kondomin ja pettämisen välille ei pidä automaattisesti laittaa yhtäläisyysmerkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuore suhde niin haittaisi. Pidemmässä suhteessa todnäk kummeksuisin että miksi ei oo kertonut tms. Ja pistäisi kyllä varmaan siinäkin miettimään...

Vierailija
4/14 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, mutta pyytäisin, saanko kokeilla käyttää dildoa häneen. Fantasioin sellaisesta.

Vierailija
5/14 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mieheni käyttäisi mun dildoani perseeseensä kertomatta siitä minulle, niin raivostuisin suunnattomasti. Miesten käsitys hygieniasta ja puhdistamisesta on yleensä vähän sinnepäin ja pelkkä ajatus siitä, että olisin työntänyt mieheni perseessä olleen dildon sisääni aiheuttaa pahoinvointia.

Ja pitäisin sitä aikamoisena luottamuksen puutteena, että mieheni ei ole pyytänyt minua työntämään dildoa perseeseen, vaan tekee sitä minulta salaa.

Se olisi ero ellei mies pyytäisi kunnolla anteeksi ja selittäisi käytöstään niin, että voin sen edes jotenkin hyväksyä.

Vierailija
6/14 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet oikealle naiset vasemmalle nykuään puoluettain...nostaisinsulle hattua kun löytyy konservatiivisuutta naiseksi

Vierailija
7/14 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken oleellisen sinusta, ei miehestä että asiasta ei ole voinut avoimesti kertoa.

Vierailija
8/14 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan miestäsi persuksi, vähintäänkin kokoomuslainen. Tyypillinen piirre heille.

Sinuna miettisin vakavasti parisuhteen jatkoa.

Vierailija
9/14 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on käynyt mies "päiväkahvilla". 

Vierailija
10/14 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mieheni käyttäisi mun dildoani perseeseensä kertomatta siitä minulle, niin raivostuisin suunnattomasti. Miesten käsitys hygieniasta ja puhdistamisesta on yleensä vähän sinnepäin ja pelkkä ajatus siitä, että olisin työntänyt mieheni perseessä olleen dildon sisääni aiheuttaa pahoinvointia.

Ja pitäisin sitä aikamoisena luottamuksen puutteena, että mieheni ei ole pyytänyt minua työntämään dildoa perseeseen, vaan tekee sitä minulta salaa.

Se olisi ero ellei mies pyytäisi kunnolla anteeksi ja selittäisi käytöstään niin, että voin sen edes jotenkin hyväksyä.

Olen käyttänyt vaimoni dildoa monta kertaa ja hän tietää sen. Pesen sen kyllä huolella käytön jälkeen ja lisäksi vielä pari kertaa. En tiedä käyttääkö sitä enää, taitaa enemmän suristella satisfyerillaan. Meillä seksin määrä on vähentynyt reilusti vuosien aikana, mielestäni se ei kuulu toiselle miten itsensä tyydyttää. Pidän eturauhasen kiusoittelusta niin se ei kuulu toiselle. Ja kun hän ei halua tuota nautintoa tuottaa niin teen sen sitten itse.

Vierailija
11/14 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sillä olisi väliä sille miehen kova kiinnostus persehommiin on itselleni valtava turn off, en voisi seksuaalisesti olla hänen kanssaan enää. 

Vierailija
12/14 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap Pano Paten vaimo?

Vierailija
13/14 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä selitys äijältä! Käytetäänkö teillä muuten kortsuja??

Vierailija
14/14 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisipa naiset useammin miehilleen sauvaa/sormia peppuun, niin ei tarvitsisi yksin leikkiä sauvailla pepussa