Olen sosiaalisesti älykkäämpi, kuin valtaosa täällä!
Ainakin tuntuu siltä! Suurin osa aloituksista ja kommenteista on itsestäänselvyyksiä.
Kommentit (21)
Aivan eri sarjassa kuin kaikki muut täällä!
Minä olen sinuakin älykkäämpi sosiaalisesti. On tullut huomattua.
Jippii. Ehkä jotkut kertaavat miten joku asia meni. Jos se on nuorille uusi asia?
Et ole kun pilkutit väärin ja sun ulosanti jättää toivomisen varaa. Annan sulle 7- arvosanaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse täynnä oleva mulqwisti.
Tässä hyvä esimerkki typerästä vastauksesta. Kertoo ihmisestä kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Et ole kun pilkutit väärin ja sun ulosanti jättää toivomisen varaa. Annan sulle 7- arvosanaksi.
Sosiaalisesti älykkäämmän ei tarvitse osata kirjoittaa, idi****i!
Työpaikkahakemuksessa lukee sosiaalisesti älykäs eli hakijalla pitäisi olla tilannetajua. Kerrostalo konkreettisen esimerkin sosiaalisesta älykkydestäsi?
Onpa hienoa, että täällä on sentään joku, joka pitää itseään meitä muita sosialistisesti älykkäämpänä. Olisi metkaa, jos se näkyisi muillekin hänen avauksissaan.
Juu täällä taso on alhainen kuten jos kysytään mistä voi johtua miehen kiukkuisuus, vastataan "no kysy siltä". Ihankuin ei olisi jo kysytty!
ÄO on täällä olematonta.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahakemuksessa lukee sosiaalisesti älykäs eli hakijalla pitäisi olla tilannetajua. Kerrostalo konkreettisen esimerkin sosiaalisesta älykkydestäsi?
Kerrotko.
Miksei kukaan ole aidosti iloinen että älykkäitäkin on vielä? Miksi dissaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko.
Vastausta kun ei kuulu: Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko.
Vastausta kun ei kuulu: Ei jatkoon.
Ap poistunut jo paikalta. Ei viitsinyt jäädä tyhmien pariin! Sinänsä kyllä viisasta poista parempiin piireihin.
Juuri nyt minustakin tuntuu samalta!
Ei ole paljoa vaadittu. Suurin osa aloituksista on provoja, iltapäivälehtien lööppejä, persuänkyröiden ja heidän innokkaimpien vastustajiensa oksennusta.
On fakta että suurin osa ihmisistä on aivan helvetin tyhmiä. Me älykkäät ei voida muuta kuin nauraa tälle maailmalle ja teille ihmisille. Päätöksenne perustuvat aina ihan urpoon logiikkaan. Ja nyt ei puhu politiikasta vaan ihan vain ihmisten henkilökohtaisista päätöksistä. Mutta kun on lusikalla annettu jne.
Joo, niin olet, aloituksestakin sen huomaa!