Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, täysi työviikko edessä!

Vierailija
12.05.2024 |

Voi että minä vihaan näitä vajaita viikkoja, onneksi ne ovat nyt takana päin. Tästä eteenpäin, ihan itsenäisyyspäivään asti on täysiä, kokonaisia työviikkoja. Voi taas suunnitella työt ja tehdä ne suunnitelmien mukaan. Ihmiset ovat tavoitettavissa ja hommat rullaavat eteenpäin. Ihanaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, juhannus on kuitenkin välissä

Vierailija
2/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh pakko ottaa saikkua ei muuten tuu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, nauti, mää oon osa-aikanen ja kernaasti tekisin enemmän töitä kuin mitä mulle tarjotaan.

Vierailija
4/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä vajaat viikot olleet ihania. Olisipa mahdollista tehdä osa-aikaa. 

Vierailija
5/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap elämä!

Vierailija
6/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hirveä viikko edessä. Pitää käydä fyysisesti työkkärissä. Melkein kuolen ja halvaannun yhtä aikaa kun pitää sinne mennä. Pitäisi ottaa se ikuinen karenssi niin loppuisi tuo leikkiminen. Niin turhaa ja stressaavaa.

Vierailija
7/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä arkivapaat on kyllä ihan luksusta. Vielä kun näihin yhdistää pari saldopäivää niin saa jo kivan pitkät vapaat. 

Vierailija
8/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa täysin vapaa viikko maata ja nostaa vain tukia parilla ranne liikkeellä.

Vierailija
9/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuossa mietin, että ehdottaisinko pomolle, että tekisin saman tuntimäärän vähemmillä piäivillä? Saisi sitten päivän tai kaksi lisää vapaata.

Vierailija
10/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit juhannusaaton, joka on perjantai.

Ihanaa, kun EI ole töitä vaan elämä on pelkkää lomaa eläkeläisenä!

Vierailija
11/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hirveä viikko edessä. Pitää käydä fyysisesti työkkärissä. Melkein kuolen ja halvaannun yhtä aikaa kun pitää sinne mennä. Pitäisi ottaa se ikuinen karenssi niin loppuisi tuo leikkiminen. Niin turhaa ja stressaavaa.

Myötätuntoni sulle, muistan kuinka kamalaa oli. Nyt olen tk-eläkkeellä onneksi, joten tuo on enää paha muisto. Tsemppiä!

Vierailija
12/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit aloittaja juhannuksen.

Vierailija
13/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haist kikkare

Vierailija
14/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, saadaan taas työpaikalla pyörät pyörimään kun porukka on paikalla ja aikataulut pitävät. En ymmärrä näitä kommentteja, mitä suurin osa on kirjoittanut. Mitä ihmettä te teette vapaa-ajalla? Onko se mukavaa aikaa, eikö tuottavan työn tekeminen ole parempi tapa viettää arkipäiviä?

Olen todellakin sitä mieltä että Työttömyysetuuksia, työkyvyttömyyseläkkeitä ja erilaisia kuntoutustukia on harkittava uudelleen. Vähintään 4 vuoden välein, ei enää loppuelämän päätöksiä. Tämä yhteiskunta tarvitsee tehokkuutta, nyt suurin osa energiasta menee laiskojen elättämiseen.

Vierailija
15/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, reilu kuukausi kesälomaan, työt jatkuvat vasta elokuun alussa. Ihanaa.

Vierailija
16/16 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, saadaan taas työpaikalla pyörät pyörimään kun porukka on paikalla ja aikataulut pitävät. En ymmärrä näitä kommentteja, mitä suurin osa on kirjoittanut. Mitä ihmettä te teette vapaa-ajalla? Onko se mukavaa aikaa, eikö tuottavan työn tekeminen ole parempi tapa viettää arkipäiviä?

Olen todellakin sitä mieltä että Työttömyysetuuksia, työkyvyttömyyseläkkeitä ja erilaisia kuntoutustukia on harkittava uudelleen. Vähintään 4 vuoden välein, ei enää loppuelämän päätöksiä. Tämä yhteiskunta tarvitsee tehokkuutta, nyt suurin osa energiasta menee laiskojen elättämiseen.

Mitäkö teen vapaa-ajalla? Mahdollisimman paljon kaikkea mistä tykkään. Roikun netissä, kävelen luonnossa, makaan sohvalla ja katson telkkaria. Saatan käyttää päihdettäkin.