Ihanaa, täysi työviikko edessä!
Voi että minä vihaan näitä vajaita viikkoja, onneksi ne ovat nyt takana päin. Tästä eteenpäin, ihan itsenäisyyspäivään asti on täysiä, kokonaisia työviikkoja. Voi taas suunnitella työt ja tehdä ne suunnitelmien mukaan. Ihmiset ovat tavoitettavissa ja hommat rullaavat eteenpäin. Ihanaa.
Kommentit (16)
huh pakko ottaa saikkua ei muuten tuu mitään.
Voi, nauti, mää oon osa-aikanen ja kernaasti tekisin enemmän töitä kuin mitä mulle tarjotaan.
Minusta nämä vajaat viikot olleet ihania. Olisipa mahdollista tehdä osa-aikaa.
Mulla on hirveä viikko edessä. Pitää käydä fyysisesti työkkärissä. Melkein kuolen ja halvaannun yhtä aikaa kun pitää sinne mennä. Pitäisi ottaa se ikuinen karenssi niin loppuisi tuo leikkiminen. Niin turhaa ja stressaavaa.
Nämä arkivapaat on kyllä ihan luksusta. Vielä kun näihin yhdistää pari saldopäivää niin saa jo kivan pitkät vapaat.
Ihanaa täysin vapaa viikko maata ja nostaa vain tukia parilla ranne liikkeellä.
Minä tuossa mietin, että ehdottaisinko pomolle, että tekisin saman tuntimäärän vähemmillä piäivillä? Saisi sitten päivän tai kaksi lisää vapaata.
Unohdit juhannusaaton, joka on perjantai.
Ihanaa, kun EI ole töitä vaan elämä on pelkkää lomaa eläkeläisenä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hirveä viikko edessä. Pitää käydä fyysisesti työkkärissä. Melkein kuolen ja halvaannun yhtä aikaa kun pitää sinne mennä. Pitäisi ottaa se ikuinen karenssi niin loppuisi tuo leikkiminen. Niin turhaa ja stressaavaa.
Myötätuntoni sulle, muistan kuinka kamalaa oli. Nyt olen tk-eläkkeellä onneksi, joten tuo on enää paha muisto. Tsemppiä!
Samaa mieltä, saadaan taas työpaikalla pyörät pyörimään kun porukka on paikalla ja aikataulut pitävät. En ymmärrä näitä kommentteja, mitä suurin osa on kirjoittanut. Mitä ihmettä te teette vapaa-ajalla? Onko se mukavaa aikaa, eikö tuottavan työn tekeminen ole parempi tapa viettää arkipäiviä?
Olen todellakin sitä mieltä että Työttömyysetuuksia, työkyvyttömyyseläkkeitä ja erilaisia kuntoutustukia on harkittava uudelleen. Vähintään 4 vuoden välein, ei enää loppuelämän päätöksiä. Tämä yhteiskunta tarvitsee tehokkuutta, nyt suurin osa energiasta menee laiskojen elättämiseen.
Oi, reilu kuukausi kesälomaan, työt jatkuvat vasta elokuun alussa. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, saadaan taas työpaikalla pyörät pyörimään kun porukka on paikalla ja aikataulut pitävät. En ymmärrä näitä kommentteja, mitä suurin osa on kirjoittanut. Mitä ihmettä te teette vapaa-ajalla? Onko se mukavaa aikaa, eikö tuottavan työn tekeminen ole parempi tapa viettää arkipäiviä?
Olen todellakin sitä mieltä että Työttömyysetuuksia, työkyvyttömyyseläkkeitä ja erilaisia kuntoutustukia on harkittava uudelleen. Vähintään 4 vuoden välein, ei enää loppuelämän päätöksiä. Tämä yhteiskunta tarvitsee tehokkuutta, nyt suurin osa energiasta menee laiskojen elättämiseen.
Mitäkö teen vapaa-ajalla? Mahdollisimman paljon kaikkea mistä tykkään. Roikun netissä, kävelen luonnossa, makaan sohvalla ja katson telkkaria. Saatan käyttää päihdettäkin.
Sama täällä, juhannus on kuitenkin välissä