Mikä trendi tämä on että vain naiset laittavat parisuhdekuvia someen?
Tiedän monia pariskuntia. Aina nainen on se joka hehkuttaa, laittaa kuvia missä ollaan yhdessä jne. jne.
Miehen profiilissa/tarinoissa koko puoliso loistaa poissaolollaan.
Toinen havainto mitä tein oli se että nykyajan miehet pitää vaa pakottaa olla suhteessa tai pitää kädestä kiinni ja ovat ns. perässävedettäviä.
Kommentit (21)
En halua mitään parisuhdekuvia nettiin, ja olen nainen.
En tunne yhtää tuollaista. Ehkä voisit laajentaa katsantokantaasi.
Mikäs toi Iida ja Archie juttu on? Sama heillä?
Totta kai sitä miehen "heppaa" on näytettävä muille eri muodoissaan ;)
Saa vähän sneak peekkiä mitä verhojen takana tapahtuu...
T. N34
Sama huomio. Miehillä on profiili täynnä kavereita, baari-iltoja kavereiden kanssa, mökkireissuja kavereiden kanssa, festarireissuja kavereiden kanssa....vaikka olisivat pitkässä ja vakaassa parisuhteessa. Nainen laittaa kuvia jos laittaa tai sitten eivät käy pariskuntana missään yhdessä.
Oksettaa kaikki someen omaa elämää jakavat.
Ulkomailla on miehiä jotka ovat aktiivisemmin somessa? Osa piilottelee?
Vierailija kirjoitti:
Sama huomio. Miehillä on profiili täynnä kavereita, baari-iltoja kavereiden kanssa, mökkireissuja kavereiden kanssa, festarireissuja kavereiden kanssa....vaikka olisivat pitkässä ja vakaassa parisuhteessa. Nainen laittaa kuvia jos laittaa tai sitten eivät käy pariskuntana missään yhdessä.
Miksi niitä kuvia pitää ylipäätään tunkea Someen? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen elämää sinne pitäisi jakaa?
Eikai kukaan enää someen mitään kuvia laita? :D
Milloin joku on julkaissut somessa jotain? Face ja Instagram ainakin ovat ihan hyytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
N.23
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on miehiä jotka ovat aktiivisemmin somessa? Osa piilottelee?
Mitä? Ei kai suomalaiset naiset piilottele näitä, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä kuvia pitää ylipäätään tunkea Someen? En ymmärrä.
Näyttää että Instagramista on tullut nyt joku Facebookin korvaaja neli-viisikymppisille. Pitivät sitä aiemmin ihan teinien juttuna ja nyt ovat sitten kuitenkin menneet sinne intopiukeina. En ymmärrä kai se on jotain yritystä olla ajan hermoilla ja nuorekas.
Huonoitsetuntoiset sinne tuuttaa kuvia, että hei katsokaa olen vieläkin kelvannut tolle röllille..
Lopetin somettamisen kun sen ylläpito kävi liian raskaaksi ja ahdistavaksi ja ennenkaikkea turhanpäiväiseksi. Some ei ole mikään kommunikaation apuväline niinkuin puhelin. Eläkää elämänne elävänä, älkää käyttäkö elämäänne somekuoren tekohengittämiseen ja ahdiostumiseen tykkääkö joku vai ei tykkää uusimmasta tyhjää kumisevasta päivityksestäsi.
Miksi niitä parisuhdekuvia pitää jakaa someen? Oksettavaa "minä minä minä, katsokaa kaikki minua" narsismia.
En laita parisuhde kuvia someen. En laita edes itsestäni.
Minkälaiset idiootit postaavat parisuhdekuvia instaan tai facebookiin?
Miksi kukaan suostuisi puolisoon jota pitää vetää perässä?
En myöskään ole siihen törmännyt missään että näin tapahtuisi.
Naiset taas ovat somessa yleisesti aktiivisempia mutta kyllä miehillä jotka somessa on aktiivisia ne puolisot on mukana päivityksissä silloin tällöin.