Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden vaikein ja surullisin päivä eikä kukaan ymmärrä

Vierailija
12.05.2024 |

Ystävät tietää hyvin että äitienpäivä on lapsesta asti ollut vaikea ja surullinen päivä minulle. Kotona oman lapsen kanssa tehtiin pakolliset kortti ja äitienpäivän onnitteluhommat mutta sitten olisin halunnut lähteä ystävien kanssa johonkin. Kukaan ystävistä ei vaan ehtinyt koska he halusi omia koko päivän omille äidilleen tai juhlivat omien perheiden kanssa. Ihan kuin suolaa haavoihin minulle.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumat seuraavalle sukupolvelle?

Vierailija
22/29 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta yrität tukeutua liikaa ystäviisi, sinulla on nyt oma lapsi jonka kanssa voit juhlia äitienpäivää olemalla äiti omalle lapsellesi.

Noista traumoista suosittelen mennä juttelemaan terapeutille. Minulla kuoli äiti kun olin lapsi eikä ole lapsia, äitienpäivä on vain yksi normaalia masentavampi päivä muiden joukossa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut aloituksesta mitään.

Vierailija
24/29 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei valitettavasti ap ole sun ystävien velvollisuus kannatella sua äitienpäivänä. Heillä on oikeus viettää sitä päivää juhlistaen omaa äitiään / anoppiaan / omaa äitiyttään, myös vaikka sinulla ei enää äitiä olisikaan.

Vierailija
25/29 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap ei ole provo, hän siirtää traumaansa lapsilleen. Lapset ovat sekä äidittömiä että merkityksettömiä äitienpäivänä.

Vierailija
26/29 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kiva äitienpäivä ap:n lapsilla.

Samaa mietin. Lapsi muistanut äitiään joka välittää vaiin siitä, että omaa äitiä ei ole.

Vierailija
27/29 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ap ei ole provo, hän siirtää traumaansa lapsilleen. Lapset ovat sekä äidittömiä että merkityksettömiä äitienpäivänä.

Juuri näin.

Vierailija
28/29 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä ollut isää läsnä enkä ole ikinä vellonut missään surussa. Elämä on. Ihmetyttää välillä joidenkin käsittämätön itsekkyys. 

Vierailija
29/29 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivähän on ihan sitä mitä itse teet siitä. Miten äitienpäivä on tullut sinulle vaikeimmaksi ja surullisimmaksi päiväksi? Miksi et halua juhlia lapsesi kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän