Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut joskus leveälahkeiset housut?

Vierailija
12.05.2024 |

Millaiset ne olivat? Roikkuiko joku niissä lahkeissa?

Kommentit (24)

Vierailija
22/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tätä kirjoittaessani leveälahkeiset housut jalassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan! Olen aina inhonnut niitä leveälahkeisia, niitä oli kun äitini oli nuori. Minä olen lapsena ja nuorena, ja aina siitä lähtien pitänyt kapealahkeisia housuja, mieluiten tietysti joustavia, koska muuten kapeat lahkeet on hankalat kun liikkuu. Mutta leveät lahkeet on todella typerän näköiset, ja jo trumpettimallisissa housuissa niihin lahkeisiin kompastuu kun ne jää kävellessä jalan alle rappusissa.

Ymmärrän. Norsun kokoiselle ei leveälahkeiset käy. Ei niitä taidettu edes myydä isoille tytöille. Nykyäänhän on tosiaan hyvä, että pöksyt venyy isommankin emännän päälle.

Vierailija
24/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan! Olen aina inhonnut niitä leveälahkeisia, niitä oli kun äitini oli nuori. Minä olen lapsena ja nuorena, ja aina siitä lähtien pitänyt kapealahkeisia housuja, mieluiten tietysti joustavia, koska muuten kapeat lahkeet on hankalat kun liikkuu. Mutta leveät lahkeet on todella typerän näköiset, ja jo trumpettimallisissa housuissa niihin lahkeisiin kompastuu kun ne jää kävellessä jalan alle rappusissa.

Ymmärrän. Norsun kokoiselle ei leveälahkeiset käy. Ei niitä taidettu edes myydä isoille tytöille. Nykyäänhän on tosiaan hyvä, että pöksyt venyy isommankin emännän päälle.

Joo ja tuon muijan housut hinkkautuu reisien sisäpinnasta rikki. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan