Lopetin lahjojen hoitamisen miehen puolesta
Lopputulos: anoppi on käärmeissään, kun ei ole muistettu häntä ja mies suuttui. Olisi pitänyt siis lopettaa jo ajat sitten. Olisi edes rahat säästyneet.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen suurin saavutus: miehen näpäyttely.
Millainen mies olettaa vaimonsa ostavan äitienpäivälahjan anopille? Sellainen ikuiseksi pojaksi jäänyt mies.
Ehkä tää voisi olla hyvä kompromissi: muistuttaa miestä joitain päiviä ennen äitienpäivää että oletko muistanut ostaa lahjan? Kyllä se on hyvä kompromissi. Mies sitten laittaa vaikka lompakkoon lapun että muista lahja. Tämän enempään en ole itse mennyt. Jos miehiä alkaa liikaa paspoa niin ei ne kohta ossa mitään kun vaimo puolesta tekee kaiken.
N 47
Mies voi ihan itse muistuttaa itseään.
Mikäs siinä, kunhan sitä ei tee yllätyksenä ja jäätävän nalkutuksen kera.
Monesti, kun vaimo lopettaa jonkun asian tekemisen "miehen puolesta", hän ei anna miehelle valtaa valita (tai ainakin yrittää kovasti), miten tämä toimii jatkossa, vaan tulisi silti toimia vaimon pillin mukaan.
Anopille voi kertoa, että miniästä on tullut voimaantunut palstamamma.
Jos aikuinen ukko ei itse osaa huolehtia asioitaan niin sitten on tekemättä.
Kai kuitenkin sanoit miehelle asiasta etukäteen? Jos olet vuosia automaattisesti hoitanut lahjat, olisi sinun etukäteen pitänyt nainita, ettet tee sitä enää.
Sinänsä olet oikeassa, toimintatapa oli vain vähemmän hyvä (jos et maininnut asiasta etukäteen).
Miksi aikuiselle ihmiselle pitää ostaa jotain krääsää, vain kun on joku päivä? Tärkeämpää on yhdessä vietetty aika. Eikä senkään tarvitse tapahtua juuri tiettynä päivänä, vaan pitkin vuotta.
Samanhenkinen sisältö aloituksessa kun:
"kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon"
Ja nyt
"lopetin lahjojen hoitamisen miehen puolesta"
Entä isäinpäivänä, onko miehesi hankkinut isällesi ruusuja tai krysantteemeja?
sittenhän se menis tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette menneet naimisiin noin inhottavien miesten kanssa. En voi käsittää. Vihaatte niin paljon, että mielessä vain kiusanteko ja näpäytykset. Inhottavaa elämää tuommoinen. Erotkaa hyvät ihmiset.
Näpäyttää? Hän ei vaan enää ostanut lahjaa ja nyt on kaksi etuoikeutettua näreissään, kukakohan se tässä nyt toimi väärin? Anoppi ei ole naisen äiti.
Minun anoppini on lasteni mummu ja lapsilleni äärettömän rakas, samoin minulle, hän on aina puolellani ja aina auttaa minua, jos pyydän. Niin teen minäkin hänelle, autan kaikessa missä voin. Hän on äiti ihmiselle, jotar akastan eniten tässä maailmassa, miehelle joka on kumppaniani kaikessa. Ei meillä ole tuommoista kyräilyä ja laskemista kuka tekee mitäkin. Surullista elämää, miksi elätte tuommoisessa liitossa, tukehtuisin, jiselämöni olisi noin kurjaa kiinteillä. Pikkumaista ja lapsellista kyräilyä. No kukin tyylillään, olen kiitollinen onnellisesta liitostani. En minä ole mieheni äiti, siltikin hän muisti minua lahjalla, sekä henkilökohtaisella, että lastemme kanssa hankituille. Ja yhdessä muistimmelastemme mummojalahjaoilla, jotka minä hankin, olimme yhdessä koko perhe päättäneet mitä ostamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette menneet naimisiin noin inhottavien miesten kanssa. En voi käsittää. Vihaatte niin paljon, että mielessä vain kiusanteko ja näpäytykset. Inhottavaa elämää tuommoinen. Erotkaa hyvät ihmiset.
Näpäyttää? Hän ei vaan enää ostanut lahjaa ja nyt on kaksi etuoikeutettua näreissään, kukakohan se tässä nyt toimi väärin? Anoppi ei ole naisen äiti.
Minun anoppini on lasteni mummu ja lapsilleni äärettömän rakas, samoin minulle, hän on aina puolellani ja aina auttaa minua, jos pyydän. Niin teen minäkin hänelle, autan kaikessa missä voin. Hän on äiti ihmiselle, jotar akastan eniten tässä maailmassa, miehelle joka on kumppaniani kaikessa. Ei meillä ole tuommoista kyräilyä ja laskemista kuka tekee mitäkin. Surullista elämää, miksi elätte tuommoisessa liitossa, tukehtuisin, jiselä
Samaa mietin, jotkut miettivät ilmeisesti nykyään vain sitä kuinka voivat olla mahdollisimman inhottavia läheisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen miehen suurin saavutus: naisen hyväksikäyttö
Tuskin ap:ta kukaan pakotti ottamaan lahjaruljanssia itselleen, ihan omasta halusta tuo kontrolloi miehen rahoja ja hankki tämän rahoilla lahjat.
Vein anopin haudalle kukkia, vaikka en ollutkaan lempiminiä.
ehkä mies ei olisi muistanut tai ehkä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies olettaa vaimonsa ostavan äitienpäivälahjan anopille? Sellainen ikuiseksi pojaksi jäänyt mies.
Ehkä tää voisi olla hyvä kompromissi: muistuttaa miestä joitain päiviä ennen äitienpäivää että oletko muistanut ostaa lahjan? Kyllä se on hyvä kompromissi. Mies sitten laittaa vaikka lompakkoon lapun että muista lahja. Tämän enempään en ole itse mennyt. Jos miehiä alkaa liikaa paspoa niin ei ne kohta ossa mitään kun vaimo puolesta tekee kaiken.
N 47
Mies voi ihan itse muistuttaa itseään.
Niin voisi mutta kun ei ne aina muista. Säilytään isolta murheelta jos vaimo muistuttaa. Onhan se vähän hullua mutta sellaista se on.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun anoppini on lasteni mummu ja lapsilleni äärettömän rakas, samoin minulle, hän on aina puolellani ja aina auttaa minua, jos pyydän. Niin teen minäkin hänelle, autan kaikessa missä voin. Hän on äiti ihmiselle, jotar akastan eniten tässä maailmassa, miehelle joka on kumppaniani kaikessa. Ei meillä ole tuommoista kyräilyä ja laskemista kuka tekee mitäkin. Surullista elämää, miksi elätte tuommoisessa liitossa, tukehtuisin, jiselä
Monissa liitoissa toisen tukeminen ja auttaminen on yksipuolista. Sellaissista surullisista liitoista kannattaa erota.